V Wolfsburgu še niso pozabili na romantiko in pristno vozniško doživetje. Obubožano nišo kabrioletov poskušajo oživiti z brezstrešnim modelom T-roc. Koncern ima dolgo zgodovino izdelovanja kabrioletov: od prvega brezstrešnega hrošča iz leta 1949, modela karmann ghia, vse do golfov in eosa, tradicijo pa želijo nadaljevati, saj so kultnega beetla pred leti nehali izdelovati. V enačbo so tokrat dodali telo križanca – ljudskega T-roca.
Zamisel križanja športnega terenca s streho športnega kabrioleta ni nova. V preteklosti so se na to pot odpravili že pri Nissanu in Land Roverju. Nissanov murano crosscabriolet se je v zgodovino zapisal z razdvajanjem. Nazadnje so svojo srečo poskusili še Angleži. Oba pa sta po slabi prodaji izginila iz ponudbe. Zakaj se torej v to tvegano nišo podajajo še Nemci? Zakaj menijo, da jim bo uspelo? Brezstrešnega T-roca bi z vetrom v laseh morali spoznati na obali Majorke, koronavirus pa je predstavitev premaknil na Skype. Kljub virusu pa so v Volkswagnu priskrbeli slike iz Španije.
Kabriolet kot prvi avto?
Medtem ko je vse manj ljudi pripravljeno kupiti drugo ali tretje vozilo, ki ga uporabljajo le nekaj tednov na leto, so Nemci pomislili, zakaj ne bi kabrioleta razvili kar kot prvo vozilo. Medosna razdalja je daljša od navadnega T-roca, da so zagotovili dodatno togost konstrukcije in dovolj prostora zadnjim potnikom. Trdota karoserije je primerljiva z golfom cabrio, ob prevračanju pa je še boljši zaradi dodatnih ojačitev A-stebrička. Sproži se tudi sistem za zaščito, ki se skriva za zadnjima sedežema. Prtljažnik ponuja 284 litrov prostornine. Na T-roca bo mogoče namestiti še vlečno kljuko z največjo dovoljeno maso priklopnika 1.500 kilogramov.
Pri ponudbi višje vozečega kabrioleta jih je opogumila priljubljenost T-roca. Prepričani so, da imajo ob dolgi zgodovini še širok krog zvestih kupcev. Drugače od evoqa in murana, ki sta ciljala na ameriške kupce, se T-roc osredotoča na Evropo. Je kompaktnejši in zato tudi dostopnejši.
Preprosta izbira
Poganjala ga bosta dva bencinska motorja, ki ju dobro poznamo in sta zelo razširjena tudi v velikem številu drugih modelov koncerna. Začetno motorizacijo zastopa litrski trivaljni TSI-motor s 85 kilovati (115 konjskimi močmi) in šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Želje bolj poskočnih pa bo izpolnil štirivaljni 1,5-litrski motor evo s 110 kilovati oziroma 150 konjskimi močmi, ki je opremljen tudi z izklapljanjem valjev. Zmogljivejši motor bo mogoče opremiti tudi s sedemstopenjskim samodejnim DSG-menjalnikom. Pri opremi boste lahko izbirali med bogatejšima paketoma style in športnim R-line.
Devet sekund do ekstaze
Kabrioletski križanec s klasično črno platneno streho iz treh slojev nadaljuje tradicijo hrošča in golfa. Za mehko streho iz tkanine so se odločili zato, ker manj zajeda v prtljažni prostor. Celoten mehanizem, platno in že v osnovi bogatejša oprema tehtajo dodatnih 194 kilogramov. Streha se odpre in zapre v devetih oziroma 11 sekundah do hitrosti 30 kilometrov na uro. Streha se kot harmonika zloži za zadnja sedeža, sprednji lok pa rabi kot pokrov. Ko je streha zaprta, nosilne letve preprečujejo, da bi se streha pri veliki hitrosti napihnila.
Ekstravertnega in emocionalnega T-roca cabriolet bodo izdelovali v tovarni v mestu Osnabrück v Spodnji Saški, kjer so se specializirali za izdelavo kabrioletov. Trenutno tam izdelujejo še porscheja caymana. Štirikolesnega pogona ni v ponudbi, saj priznavajo, da gre za urban avtomobil. Začetek prodaje je zamaknila epidemija virusa, vendar ocenjujejo, da ga bodo tisti, ki so vozilo že naročili, dobili še pred poletjem. V Sloveniji bo na voljo od junija dalje. Največ pričakujejo od nemškega, angleškega in francoskega trga. Začetna cena v Nemčiji je 27.495 evrov.