Avto

Volkswagen se odpravlja tja, kjer sta se konkurenta opekla

Nemški brezstrešni križanec je nekoliko spremenjena enačba avtomobila, ki so jo pred leti že preizkusili Japonci in Angleži. Nemci stavijo na tradicijo, zveste stranke, nižjo ceno in uporabnost.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
29.04.2020 06:40
Dopolnjeno: 29.04.2020 07:05
Čas branja: 4 min
Volkswagen se odpravlja tja, kjer sta se konkurenta opekla
T-Roc je prvi kabrioletski križanec v kompaktnem razredu. Združuje robustnost in prednost visokovozečih avtomobilov z občutkom v vožnje z odprto streho.

V Wolfsburgu še niso pozabili na romantiko in pristno vozniško doživetje. Obubožano nišo kabrioletov poskušajo oživiti z brezstrešnim modelom T-roc. Koncern ima dolgo zgodovino izdelovanja kabrioletov: od prvega brezstrešnega hrošča iz leta 1949, modela karmann ghia, vse do golfov in eosa, tradicijo pa želijo nadaljevati, saj so kultnega beetla pred leti nehali izdelovati. V enačbo so tokrat dodali telo križanca – ljudskega T-roca.

Zamisel križanja športnega terenca s streho športnega kabrioleta ni nova. V preteklosti so se na to pot odpravili že pri Nissanu in Land Roverju. Nissanov murano crosscabriolet se je v zgodovino zapisal z razdvajanjem. Nazadnje so svojo srečo poskusili še Angleži. Oba pa sta po slabi prodaji izginila iz ponudbe. Zakaj se torej v to tvegano nišo podajajo še Nemci? Zakaj menijo, da jim bo uspelo? Brezstrešnega T-roca bi z vetrom v laseh morali spoznati na obali Majorke, koronavirus pa je predstavitev premaknil na Skype. Kljub virusu pa so v Volkswagnu priskrbeli slike iz Španije.

Kabriolet kot prvi avto?

Medtem ko je vse manj ljudi pripravljeno kupiti drugo ali tretje vozilo, ki ga uporabljajo le nekaj tednov na leto, so Nemci pomislili, zakaj ne bi kabrioleta razvili kar kot prvo vozilo. Medosna razdalja je daljša od navadnega T-roca, da so zagotovili dodatno togost konstrukcije in dovolj prostora zadnjim potnikom. Trdota karoserije je primerljiva z golfom cabrio, ob prevračanju pa je še boljši zaradi dodatnih ojačitev A-stebrička. Sproži se tudi sistem za zaščito, ki se skriva za zadnjima sedežema. Prtljažnik ponuja 284 litrov prostornine. Na T-roca bo mogoče namestiti še vlečno kljuko z največjo dovoljeno maso priklopnika 1.500 kilogramov.

Pri ponudbi višje vozečega kabrioleta jih je opogumila priljubljenost T-roca. Prepričani so, da imajo ob dolgi zgodovini še širok krog zvestih kupcev. Drugače od evoqa in murana, ki sta ciljala na ameriške kupce, se T-roc osredotoča na Evropo. Je kompaktnejši in zato tudi dostopnejši.

Preprosta izbira

Poganjala ga bosta dva bencinska motorja, ki ju dobro poznamo in sta zelo razširjena tudi v velikem številu drugih modelov koncerna. Začetno motorizacijo zastopa litrski trivaljni TSI-motor s 85 kilovati (115 konjskimi močmi) in šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Želje bolj poskočnih pa bo izpolnil štirivaljni 1,5-litrski motor evo s 110 kilovati oziroma 150 konjskimi močmi, ki je opremljen tudi z izklapljanjem valjev. Zmogljivejši motor bo mogoče opremiti tudi s sedemstopenjskim samodejnim DSG-menjalnikom. Pri opremi boste lahko izbirali med bogatejšima paketoma style in športnim R-line.

Devet sekund do ekstaze

Kabrioletski križanec s klasično črno platneno streho iz treh slojev nadaljuje tradicijo hrošča in golfa. Za mehko streho iz tkanine so se odločili zato, ker manj zajeda v prtljažni prostor. Celoten mehanizem, platno in že v osnovi bogatejša oprema tehtajo dodatnih 194 kilogramov. Streha se odpre in zapre v devetih oziroma 11 sekundah do hitrosti 30 kilometrov na uro. Streha se kot harmonika zloži za zadnja sedeža, sprednji lok pa rabi kot pokrov. Ko je streha zaprta, nosilne letve preprečujejo, da bi se streha pri veliki hitrosti napihnila.

Ekstravertnega in emocionalnega T-roca cabriolet bodo izdelovali v tovarni v mestu Osnabrück v Spodnji Saški, kjer so se specializirali za izdelavo kabrioletov. Trenutno tam izdelujejo še porscheja caymana. Štirikolesnega pogona ni v ponudbi, saj priznavajo, da gre za urban avtomobil. Začetek prodaje je zamaknila epidemija virusa, vendar ocenjujejo, da ga bodo tisti, ki so vozilo že naročili, dobili še pred poletjem. V Sloveniji bo na voljo od junija dalje. Največ pričakujejo od nemškega, angleškega in francoskega trga. Začetna cena v Nemčiji je 27.495 evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti
Avto
AvtoMiloš Milač Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti 5

Volkswagen je lani prodal 422 tisoč električnih avtov in priključnih hibridov, v zahodni Evropi so ti pomenili kar 11 odstotkov prodaje, v Sloveniji pa je z električnimi presegel 50-odstotni delež

FINANCE
PMM
Volkswagen presenetil analitike in si prislužil le dobrih 100 milijonov evrov okoljske kazni
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Volkswagen presenetil analitike in si prislužil le dobrih 100 milijonov evrov okoljske kazni 2

Nemški Vokswagen je lani izpuste ogljikovega dioksida zmanjšal za 20 odstotkov, na le 99,8 grama; s pomočjo legalnih trikov je cilj 95 gramov ogljikovega dioksida na kilometer zgrešil le za pol grama

FINANCE
Avto
Ad hoc objava iz Volkswagna: družba je v zadnjem četrtletju lani dobavila več avtov kot v tretjem
Avto
AvtoAlbina Kenda Ad hoc objava iz Volkswagna: družba je v zadnjem četrtletju lani dobavila več avtov kot v tretjem

Pri Volkswagnu pričakujejo, da bo letos tranzicijsko leto. Trenutno pa jim velik izziv pomeni pomanjkanje polprevodnikov

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
Avto
Slab december za avtotrgovce, a vseeno daleč od pomladne katastrofe
Avto
AvtoMiloš Milač Slab december za avtotrgovce, a vseeno daleč od pomladne katastrofe 9

December je bil za trgovce novih avtomobilov tretji najslabši mesec prejšnjega leta, če štejemo le upad glede na isti mesec predlanskim. Zmanjšanje prodaje je bilo kar 47,6-odstotno, registriranih je bilo le 2.348 avtomobilov.

FINANCE
Avto
Svetovna prodaja: Toyota se vrača na prestol, Stellantis šele šesti
Avto
AvtoMiloš Milač Svetovna prodaja: Toyota se vrača na prestol, Stellantis šele šesti

Pandemija koronavirusa je lani močno skrčila prodajo avtomobilskih velikanov, obenem pa je tudi premešala vrstni red na vrhu

FINANCE
PMM
(video) VW razvija robota, ki bo sam polnil e-avte
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBorut Hočevar (video) VW razvija robota, ki bo sam polnil e-avte 5

Koncept povsem avtonomnega robota za polnjenje električnih vozil je namenjen polnjenju v garažnih hišah in drugih parkiriščih z omejenim dostopom.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)