Avto

Ford puma: z ostrimi kremplji nad konkurenco

Ford puma je športni terenec na fiestini osnovi, ki želi Slovence privabiti s trendovskimi oblinami, prostorno kabino, najsodobnejšimi varnostnimi dodatki in učinkovitim hibridnim pogonom.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

25.03.2020 21:25
Dopolnjeno: 26.03.2020 08:47
Čas branja: 5 min

Kdor je ob imenu puma zastrigel z ušesi, se gotovo spomni majhnega Fordovega kupeja, ki je pred dvema desetletjema v svoje kremplje uspešno lovil predvsem dame. Časi so se vmes spremenili, mali kupeji bolj kot ne vzeli slovo, puma pa je v skladu s trendi nabrusila kremplje in se prelevila v malega križanca, kjer konkurence ne manjka, videz in vsestranskost pa sta še kako pomembna.

Pumi je preobrazba brez dvoma dobro dela. Kompaktni športni terenci so novodobni hit, po katerih ne povprašujejo le dame, ampak tudi mladeniči s tisoč in enim hobijem ter starejši, ki so tudi v jeseni življenja še kako aktivni. V skladu s trendi in vse večjimi prodajnimi številkami so pri Fordu tako nekoliko napihnili fiesto, jo v prid boljše preglednosti in višjega sedenja dvignili od tal ter pohvalno napolnili s sodobnimi tehnologijami.

Že fiesta je privlačen avtomobil, puma pa s svojo atraktivno podobo zlahka jemlje pozornost. Njena podoba je vse prej kot klasična in zadržana, ampak z veliko masko, visoko nasajenimi žarometi, nabitimi sprednjimi in zadnjimi boki ter strešnim spojlerjem precej drzna, športnost pa poudarja še izrazita stranska linija. Na cesti jo bo težko prezreti, sploh v opremi ST line.

V notranjosti puma vleče močne vzporednice s fiesto, prostora tako spredaj kot zadaj je dovolj za štiri odrasle, hkrati pa je v nekaterih elementih naprednejša. Sama armaturna plošča je podobna, celo enaka, na sredini je tako osempalčni zaslon na dotik s sistemom Sync3.

Drugače je za volanom, kjer so 12,3-palčni digitalni merilniki s precej podatki. Njihov videz se prilagaja glede na izbrani vozni program - teh je pet -, blage terenske apetite pa zadovoljita slippery in trail, ki nekoliko prilagodita delovanje ESP in stopalke za plin.

Puma stavi tudi na prilagodljivost in nekatere posebnosti. Če vam prevleke sedežev niso všeč, jih lahko odstranite in zamenjate z drugimi, lahko pa jih snamete in operete.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Sedeži opcijsko ponujajo masažo, kar je prej izjema kot pravilo v tem razredu, uporabna novost pa se skriva v 456-litrskem prtljažniku. Tam je namesto rezervne gume namreč 80-litrska kad, ki ima na dnu čep za izpust vode po čiščenju. Vanjo lahko pospravite umazane škornje, piknik košaro ali pa jo napolnite z ledom in hladite pijačo.

Fordova novinka je visoko zapisana tudi varnosti, saj jo spremlja pester spisek najsodobnejših asistenčnih sistemov. V pomoč vozniku so samodejno zaviranje v sili, zaznavanje pešcev, aktivni tempomat, prepoznavanje prometnih znakov, sistem Co-Pilot360, opozorilo na prečni promet, širokokotna kamera na zadku pa omogoča 180-stopinjski pogled. Za varnost skrbi kar 12 ultrazvočnih tipal, trije radarji in dve kameri, puma pa zna sama tud parkirati.

Za začetek je pumo moč kupiti z litrskim trivaljnim motorjem z 92 kW (125 KM) ali 114 kW (155 KM), pogon je vedno le prednji, menjalnik pa 6-stopenjski ročni. V praksi navduši okoli 450 evrov dražja različica s tehnologijo blagega hibrida, kjer so med menjalnik in motor namestili električni motor.

Ta prek 48-voltnega omrežja poganja električne porabnike, hkrati pa deluje tudi kot spodbujevalnik in pomaga pri pogonu. Elektromotor namreč poskrbi za moč in odzivnost pri nizkih motornih vrtljajih ter izniči turbo luknjo. Puma zaradi odličnega podvozja in dovolj čvrstega vzmetenja navduši tudi med vožnjo, kar sicer ni ravno odlika športnih terencev.

Pri Fordu so poskrbeli tudi za bogat nabor serijske opreme, med katerimi najdemo LED žaromete, 17-palčna platišča, navigacijski sistem, digitalni radio DAB, parkirne senzorje zadaj, sistem za preprečevanje trčenja in pomočnika pri vzdrževanju smeri. Puma je na voljo v štirih paketih opreme (titanium, titaniumX, ST-line in ST-line X), cene se začnejo pri 20.880 evrov (1,0 92kw titanium, z že upoštevanim popustom 1.500 evrov pa do 25.350 evrov (1,0 114 kW Hybrid ST-line X).

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Avto
Nissan qashqai: oblikovna evolucija, tehnična revolucija
Avto
AvtoMiloš Milač Nissan qashqai: oblikovna evolucija, tehnična revolucija 1

Nissan je včeraj razkril tretjo generacijo crossoverja qashqai. Ta je večji, prostornejši, a vseeno lažji od predhodnika. Poganjal ga bo tudi edinstven motor e-power. Na naš trg bo zapeljal junija letos.

FINANCE
PMM
Električni ford transit z 268 konji in 350 kilometri dosega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBoštjan Paušer Električni ford transit z 268 konji in 350 kilometri dosega 3

Popolnoma električnega transita z akumulatorji zmogljivosti 67 kilovatnih ur, ki so ga pri Fordu napovedali za leto 2022, bo poganjal 197-kilovatni (268 konjskih moči) elektromotor, kar trenutno med dostavniki pomeni največjo moč. Z enim polnjenjem pa naj bi prevozil do 350 kilometrov, kar je trenutno prav tako največ v razredu.

FINANCE
Avto
Ameriškemu mišičnjaku na pomoč priskočil novi DMV
Avto
AvtoUroš Božin Ameriškemu mišičnjaku na pomoč priskočil novi DMV 5

Mustang je vedno poosebljal dostopno športno vozilo. Zaradi absurdnih davkov je bil v Slovenij do novega leta precej drag. Z novim letom se je pocenil za vsaj 11.800 evrov.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Fordova dostavnika za slabše podlage
Avto
AvtoBoštjan Paušer Fordova dostavnika za slabše podlage

Flota srednje velikih dostavnikov iz Fordove ponudbe transit custom in tourneo custom je dopolnjena z novima različicama active in trail, ki sta prilagojeni uporabi zunaj urejenih cest.

FINANCE
Tesla na borzi presegel vrednost 700 milijard dolarjev
Finance
Tanja Smrekar Tesla na borzi presegel vrednost 700 milijard dolarjev 7

Rast na borzi je pospešila novica, da so lani prodali toliko avtomobilov, kot so jih načrtovali, in to kljub koronakrizi

FINANCE
Vzpon mladoletnikov
Finance
Jure Mikuž Vzpon mladoletnikov 1
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)