Stroge varnostne zahteve, posledično vgradnja naprednih tehnologij ter na koncu višje cene močno krčijo ponudbo v razredu mestnih malčkov. Nekateri proizvajalci so ga zaradi nezanimanja kupcev zato kar opustili, drugi pa v njem ostajajo in z dostopno ceno lovijo svojo priložnost. Med njimi je tudi japonski Mitsubishi, ki je vnovič prenovil model space star ter ga poslal v boj s pando, ignisom, twingom, upom, in i10.
V osnovi osem let star avtomobil zdaj bolje skriva svoja leta, saj je v slogu hišnega oblikovalskega jezika “dynamic shield” dobil nov sprednji odbijač z atraktivno masko in osvežene LED-luči. Pri najbogatejšem paketu svetijo celo v polni LED-tehniki, spremenjena pa je tudi grafika zadnjih LED-luči. Space starju so ob tem namenili še nova lita platišča ter dve novi karoserijski barvi z imeni sand yellow (rumena) in white diamond (bela).
Mitsubishijev malček bo poslej pritegnil kak pogled več, oblikovalci pa so se pomudili tudi v kabini in jo nekoliko osvežili. Že prej je glede na mere ponujala dovolj prostora in dostojno branila ime modela - prostorska zvezda.
Pred voznikom so tako še malce bolj berljivi merilniki, rahlo spremenjena je sredinska konzola, glavna novost pa je 6,5- ali 7-palčni osrednji zaslon na dotik, ki bo všeč mlajšim kupcem. Eden ima tovarniško navigacijo TomTom, drugi pa je na voljo s kamero za vzvratno vožnjo, oba omogočata Bluetooth ter povezavo z Android Auto in Apple Carplay.
Starejša publika bo v 3,8 metra dolgem avtu raje izbrala klasični radio s fizičnimi stikali, takšna je vedno klima naprava. Prenova je med drugim prinesla še nove sedežne tkanine v dveh barvnih kombinacijah ter nekaj dodatnega oblazinjenja na vratih in s tem manj trde plastike, kar ugodno vpliva na počutje. V hladnih dneh bo ugajalo še ogrevanje sedežev.
Osnovni space star na področju varnosti od drugega nivoja opreme ponuja varnostni paket, ki vključuje sistem samodejnega zaviranja v sili s prepoznavo pešcev. Ob tem zna samodejno vklapljati dolge luči, hkrati pa opozarja na nenamerno menjavo voznega pasu. V praksi gre tudi za v vse smeri pregleden avtomobil s skromnim obračalnim krogom - le 9,2 metra.
Pričakovano kratek je seznam pogonskih agregatov, v ponudbi sta dva klasična bencinska trivaljnika brez turbine. Vstopni je litrski z močjo 52 kilovatov (71 KM) ter 88 Nm navora, močnejši 1,2-litrski pa ponudi 59 kilovatov moči (80 KM) ter 106 Nm navora. Rahlo posodobljen je petstopenjski ročni menjalnik, za prenos moči na kolesa pa lahko poskrbi tudi prenovljeni neskončnostopenjski samodejni CVT menjalnik. Avtomobilček ne glede na motor in menjalnik ponuja dovolj moči za mestne in primestne vragolije, obenem pa naj bi bil skromen pri žeji.
Mitsubishi je ob prenovi nekoliko obogatil še opremske pakete, poslej jih je pet: inform, inform+, invite, intense in intense+ navi. Med stotimi kupci letno naj bi space star prepričal mlade, tiste, ki za družino iščejo drugi ali tretji avtomobil ter starejše, ki želijo soliden in dobro opremljen avtomobil za zmeren denar. Cene segajo od 10.690 evrov (1.0 inform) do največ 15.490 evrov (1.2 CVT intense), a zastopnik prizna dva tisoč evrov popusta, ob tem pa kupec prejme še petletno tovarniško garancijo.