Avto

Slovensko ustoličenje golfa VIII.

V Wolfsburgu so si za novo generacijo svojega paradnega konja vzeli več časa. Če na zunaj ne kaže velikih sprememb, je novo poglavje odprl na področju digitalizacije

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
23.03.2020 20:10
Čas branja: 4 min

Slovenski zastopnik vozil znamke Volkswagen je sredi marca na slovenske ceste poslal golfa osme generacije. Ikonična kombilimuzina, ki nadaljuje dinastijo najbolj prodajanega avtomobila na starem kontinentu, se tokrat osredotoča na povezljivost. Prve vtise z najnovejšim golfom smo nabirali na razkritju v Wolfsburgu in testnih vožnjah po Portugalski. Cene se začnejo pri 19.974 evrih, kolikor stane litrski TSI motor z ročnim menjalnikom in na trg prihaja maja.

Evropski ljudski avto oblikovno ohranja znane obline klasične kombilimuzine, korenite spremembe pa so namenili kabini. Poslovili so se klasični merilniki. Pred voznikom so vselej digitalni, nad sredinsko konzolo pa osem- ali desetpalčni zaslon na dotik z drsnikom. Pri manjšem zaslonu je tam tudi klasičen gumb za uravnavanje glasnosti radia. V boljših opremah z večjim zaslonom pa so se gumbi poslovili. Prav tako ni več klasičnih stikal za luči, klimatska naprava pa se upravlja prek stikal na dotik.

Naknadne nadgradnje

Vsak golf je opremljen s storitvami We, prek katerih lahko spremljate stanje vozila. We upgrade (nadgradnja) pa omogoča, da lahko golfa naknadno za doplačilo opremite z dodatnimi funkcijami, kot so sistem Light Assist, ambientalna osvetlitev, sistem za prepoznavanje znakov in drugi. Za nakup dodatnih funkcij bo treba ustvariti Volkswagnovo osebno izkaznico (ID) in registrirati vozilo na portalu We, kjer boste vnesli podatke kreditne kartice.

Kaj bo serijsko?

Ob storitvah We bo brez doplačila vsak golf opremljen s sistemom za nadzor prometa Front Assist, ki zazna kritično zmanjšanje razdalje do spredaj vozečega vozila in opozori voznika ter lahko celo avtomatsko zavira, da zmanjša naletno hitrost. V pomoč pri avtocestni vožnji bo tempomat z avtomatskim uravnavanjem razdalje. Serijski so tudi LED-žarometi in sistem za zaznavanje utrujenosti. Varnostno zelo napreden pripomoček je še Car2x, ki v realnem času oddaja in sprejema informacije drugih vozil ali opozorilnih tabel v radiju od 150 do 800 metrov.

Po motornim pokrovom pestro

Kot se za golfa spodobi, ga bo mogoče izbrati v najrazličnejših pogonskih različicah. Na voljo bodo trije bencinski motorji z močjo od 81 do 110 kilovatov, dva dizelska z močjo od 85 do 147 kilovatov, s pogonom na zemeljski plin in v dveh različicah priključnega hibrida. Vstopni litrski bencinski trivaljnik poznamo že iz drugih modelov koncerna, 1,5-litrski bencinski motor pa ugaša valje.

Na voljo pa bo tudi kot blagi hibrid (oznaka eTSI) z 48-voltno baterijo in 48-voltnim jermenskim zagonskim alternatorjem. S pomočjo jadranja pri večjih hitrostih lahko prihrani do 0,4 litra na sto kilometrov. Različica Style bo imela 150, GTE pa 180 kilovatov. Pozneje bodo ponudbo razširile še različice z zmogljivejšim dvolitrskim bencinskim motorjem z močjo do 235 kilovatov.

Za vstop v svet golfa je potrebnih 19.974 evrov. Za zmogljivejši 1,5-litrski motor boste odšteli 22.659 evrov, za različico z blagim hibridom pa 27.177 evrov. Dizelska ponudba se začne pri 24.320 evrih.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Avto
Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti
Avto
AvtoMiloš Milač Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti 5

Volkswagen je lani prodal 422 tisoč električnih avtov in priključnih hibridov, v zahodni Evropi so ti pomenili kar 11 odstotkov prodaje, v Sloveniji pa je z električnimi presegel 50-odstotni delež

FINANCE
Avto
Najbolje prodajani nosilec prstanov za 150 Slovencev
Avto
AvtoUroš Božin Najbolje prodajani nosilec prstanov za 150 Slovencev 5

Q5 je svetovno najbolje prodajani in posledično tudi najpomembnejši audi, v Sloveniji jih nameravajo letos prodali 150, spomladi se mu bo pridružil še Q5 s športnim zadkom

FINANCE
PMM
Citroën je elektrificiral dostavnega berlinga
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBoštjan Paušer Citroën je elektrificiral dostavnega berlinga

Citroën predstavlja ë-berlingo van, električno različico svojega lahkega gospodarskega vozila, ki bo v prodajne salone zapeljala v drugi polovici leta 2021; ob 800-kilogramski nosilnosti bo omogočal doseg do 275 kilometrov

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
PMM
Norveški rekord: lani 54 odstotkov novih avtov električnih
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBorut Hočevar Norveški rekord: lani 54 odstotkov novih avtov električnih 9

Volkswagen je pri prodaji e-avtov na Norveškem lani prehitel Teslo, skupaj s hibridi je bil delež elektrificiranih avtov med vsemi na novo registriranimi 83-odstoten.

FINANCE
PMM
Znamke in modeli, ki so v letu 2020 vladali svetu električnih avtov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Znamke in modeli, ki so v letu 2020 vladali svetu električnih avtov 2

Lani je prodaja električnih avtov in priključnih hibridov zrasla za 40 odstotkov, na prvem mestu je spet Tesla.

FINANCE
Avto
Spredaj kot sodoben osebni avto, zadaj pa pogoltne dve evropaleti
Avto
AvtoBoštjan Paušer Spredaj kot sodoben osebni avto, zadaj pa pogoltne dve evropaleti 3

Volkswagen caddy pete generacije je nov dobesedno od nog do glave – večji, udobnejši, varnejši in digitaliziran.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.