Slovenski zastopnik vozil znamke Volkswagen je sredi marca na slovenske ceste poslal golfa osme generacije. Ikonična kombilimuzina, ki nadaljuje dinastijo najbolj prodajanega avtomobila na starem kontinentu, se tokrat osredotoča na povezljivost. Prve vtise z najnovejšim golfom smo nabirali na razkritju v Wolfsburgu in testnih vožnjah po Portugalski. Cene se začnejo pri 19.974 evrih, kolikor stane litrski TSI motor z ročnim menjalnikom in na trg prihaja maja.
Evropski ljudski avto oblikovno ohranja znane obline klasične kombilimuzine, korenite spremembe pa so namenili kabini. Poslovili so se klasični merilniki. Pred voznikom so vselej digitalni, nad sredinsko konzolo pa osem- ali desetpalčni zaslon na dotik z drsnikom. Pri manjšem zaslonu je tam tudi klasičen gumb za uravnavanje glasnosti radia. V boljših opremah z večjim zaslonom pa so se gumbi poslovili. Prav tako ni več klasičnih stikal za luči, klimatska naprava pa se upravlja prek stikal na dotik.
Naknadne nadgradnje
Vsak golf je opremljen s storitvami We, prek katerih lahko spremljate stanje vozila. We upgrade (nadgradnja) pa omogoča, da lahko golfa naknadno za doplačilo opremite z dodatnimi funkcijami, kot so sistem Light Assist, ambientalna osvetlitev, sistem za prepoznavanje znakov in drugi. Za nakup dodatnih funkcij bo treba ustvariti Volkswagnovo osebno izkaznico (ID) in registrirati vozilo na portalu We, kjer boste vnesli podatke kreditne kartice.
Kaj bo serijsko?
Ob storitvah We bo brez doplačila vsak golf opremljen s sistemom za nadzor prometa Front Assist, ki zazna kritično zmanjšanje razdalje do spredaj vozečega vozila in opozori voznika ter lahko celo avtomatsko zavira, da zmanjša naletno hitrost. V pomoč pri avtocestni vožnji bo tempomat z avtomatskim uravnavanjem razdalje. Serijski so tudi LED-žarometi in sistem za zaznavanje utrujenosti. Varnostno zelo napreden pripomoček je še Car2x, ki v realnem času oddaja in sprejema informacije drugih vozil ali opozorilnih tabel v radiju od 150 do 800 metrov.
Po motornim pokrovom pestro
Kot se za golfa spodobi, ga bo mogoče izbrati v najrazličnejših pogonskih različicah. Na voljo bodo trije bencinski motorji z močjo od 81 do 110 kilovatov, dva dizelska z močjo od 85 do 147 kilovatov, s pogonom na zemeljski plin in v dveh različicah priključnega hibrida. Vstopni litrski bencinski trivaljnik poznamo že iz drugih modelov koncerna, 1,5-litrski bencinski motor pa ugaša valje.
Na voljo pa bo tudi kot blagi hibrid (oznaka eTSI) z 48-voltno baterijo in 48-voltnim jermenskim zagonskim alternatorjem. S pomočjo jadranja pri večjih hitrostih lahko prihrani do 0,4 litra na sto kilometrov. Različica Style bo imela 150, GTE pa 180 kilovatov. Pozneje bodo ponudbo razširile še različice z zmogljivejšim dvolitrskim bencinskim motorjem z močjo do 235 kilovatov.
Za vstop v svet golfa je potrebnih 19.974 evrov. Za zmogljivejši 1,5-litrski motor boste odšteli 22.659 evrov, za različico z blagim hibridom pa 27.177 evrov. Dizelska ponudba se začne pri 24.320 evrih.