Časi, ko je vsak proizvajalec v ponudbi imel tudi mali avtomobil, so mimo. Kupci za nekaj več denarja raje posežejo po razredu višje ali si omislijo kompaktni SUV, zato je modelov, kot sta renault twingo in VW up!, vse manj, vseeno pa prodajne številke in povpraševanje niso tako zanemarljivi, da bi Hyundai vrgel puško v koruzo. Še več, z novim i10 pričakujejo dobro prodajo, recept za uspeh pa je preprost: privlačna oblika po meri evropskih kupcev, bogata oprema, dobri stroji in ugodna cena.
Mali urbani hyundai i10 je tako v tretje na pogled postal še bolj navihan, kar naj bi privabilo predvsem mlajše kupce. Zgolj 3,67 metra dolg avtomobil je za 20 milimetrov širši in za prav toliko nižji od predhodnika, deluje všečno ter po zaslugi čebeljega satovja na maski in dnevnih LED-luči dokaj športno. Pri i10 je ob tem v ponudbi deset barv karoserij in dve barvi strehe, kar pripomore k energičnemu in dinamičnemu značaju.
Všečna in moderna je tudi notranjost, saj združuje mladosten značaj in obilico praktičnih rešitev, vse skupaj pa popestrijo štiri barvne kombinacije notranjosti. Glede na mere je v kabini presenetljivo veliko prostora, ob doplačilu 280 evrov za pas in vzglavnik celo za pet potnikov.
Hyundai i10 je že serijsko dobro založen z opremo, saj kupec dobi klimatsko napravo, radio in, pohvalno, sisteme smart sense. Mali i10 tako samodejno zavira v sili, zaznava tudi pešce, ohranja vozni pas in voznika opozori, da je tisti pred njim že speljal.
Za doplačilo je na voljo še nekaj tehnoloških bombončkov, kot so vzvratna kamera na osempalčnem sredinskem zaslonu, brezžično polnjenje telefona, povezava mobilnega telefona in sistem bluelink za povezavo s spletom.
Slovenski kupec se ta hip lahko odloča med dvema bencinskima motorjema in dvema menjalnikoma. Vstopni litrski trivaljnik ponuja moč 49 kilovatov (67 konjskih moči) in 96 newtonmetrov navora, močnejši 1,2-litrski štirivaljnik pa 62 kilovatov (84 konjskih moči) in 118 newtonmetrov navora, pri obeh je na voljo ročni petstopenjski menjalnik ali pa za doplačilo 690 evrov robotiziran. Predvidoma poleti bo na voljo še športno obarvan N-line, ki bo ob bogatejši in športno ozaljšani opremi imel na voljo litrski turbomotor s 74 kilovati (sto konjskih moči) in 172 newtonmetrov navora.
- Cenik - Hyundai i10 2020.pdf (0 KB)
K domači prodaji vsaj 350 primerkov na leto naj bi precej pripomogla cena. Novi i10 je sicer na voljo s štirimi paketi opreme, vstopni i10 1.0 life pa stane 9.970 evrov. Dobrega tisočaka več je treba odšteti za comfort, za style in premium pa 11.990 oziroma 12.990 evrov. Preskok na močnejši motor stane 500 evrov, ob tem lahko izberete tudi zimski paket z ogrevanjem sedežev, pametni ključ, navigacijo … Dodaten plus je petletna tovarniška garancija brez omejitve prevoženih kilometrov z asistenco na cesti in brezplačnimi preventivnimi pregledi vozila.