Romunska Dacia (v lasti Renaulta) je razkrila nove podrobnosti o mestnem električnem avtomobilu. Ta je dobil ime in oblikovne obrise, trenutno pa je še v konceptni fazi.
O najcenejšem električnem avtu na trgu smo pisali že pred dvema tednoma. Dacia pa je zdaj razkrila še podrobnosti o novincu z imenom spring. V sporočilu za javnost so med drugim poudarili, da bo to prva mestna dacia. Sandero namreč sodi razred višje, ob bok clia. Poleg tega pa bo spring ponudil idealno rešitev za nove storitve mobilnosti, kot so avtoparki za souporabo vozil.
Serijska izvedenka bo zato ponujena tudi v segmentu trga, v katerem je Skupina Renault danes udeležena z največjim številom električnih vozil za souporabo v Evropi (7.800 primerkov modelov zoe, kangoo Z. E. in twizy).
Kaj smo že pisali o dostopni dacii? Zasnovana je na osnovi renaulta K-ZE, ki je na voljo na indijskem trgu. Ta je dolg 3,74 metra, visok 1,48 metra, v medosju meri 2,42 metra. V kabini ponuja prostor za pet oseb, prtljažnik pa sprejme 300 litrov. K-ZE poganja elektromotor razmeroma skromnih 33 kilovatov oziroma 44 konjskih moči, polni pa ga baterija zmogljivosti 26,8 kilovatne ure, kar zadošča za 271-kilometrski doseg po meritvah NEDC in okoli 200 kilometrov po ciklu WLTP.
Ali bo takšen pogon tudi v dacii spring, še ni jasno. Baterija pa bo po vsej verjetnosti enaka, saj Dacia poroča o dosegu 200 kilometrov po ciklu WLTP, enakega ima tudi K-ZE.