Še preden je Volkswagnov električni ID.3 zapeljal na ceste, v Wolfsburgu že predstavljajo nadaljnje načrte. Naslednji v seriji brezemisijskih vozil bo križanec ID.4, ki so ga razvili iz VW I.D. crozz II concepta. ID.4, ki se po velikosti lahko primerja s tiguanom, bo glavni steber električne palete Volkswagnovih vozil. V nasprotju z manjšim ID.3 bo ID.4 naprodaj na vseh svetovnih trgih, izdelovali pa ga bodo v Nemčiji, na Kitajskem in v ZDA.
Baterija je nameščena blizu središča podvozja, da ustvari nizko težišče in optimalno porazdelitev teže.
Začetka prodaje niso razkrili. Uradno razkritje bo sledilo pozneje letos.
ID.4, kot ga vidite na slikah, je že v sklepni razvojni fazi. Najprej ga bodo predstavili z zadnjim pogonom, ki naj bi po špekulacijah ponujal približno 200 konjskih moči, različica s štirikolesnim pogonom pa bo premogla okoli 300 konjskih moči. Polniti ga bo mogoče z močjo do 150 kilovatov.
Zaradi nizkega količnika upora in varčnosti pogona naj bi ponujal doseg do 500 kilometrov. Naprodaj bo v dveh različicah. ID.4 bo klasični model, pozneje pa se mu bo pridružil še kupe, ki bo še bolj podoben konceptu, imenoval naj bi se ID.5. Po zagotovilih Ralfa Brandstätterja, operativnega direktorja Volkswagna, bo proizvodnja ID.4, tako kot njegovega manjšega brata ID.3, ogljično nevtralna.