Avto

Porsche, za katerim bodo frfotala krila mladenk

Ikona porsche 911 turbo S že dolgo velja za enega najhitrejših avtomobilov na svetu, po prenovi pa je še hitrejši. Pospešuje tako silovito, da bo privzdignil še tako dolgo krilo mimoidoče mladenke.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
03.03.2020 20:20
Čas branja: 3 min

Mnogi bodo dejali, še eden izmed mnogih Porschejev, poznavalci pa vedo, da oznaka turbo S pri Porscheju pomeni vrhunec. Čeprav danes tako rekoč vsem serijskim porschejem pomagajo turbine, ime turbo in turbo S ostaja sinonim za najhitrejše porscheje.

Na videz se osma generacija (z interno oznako 992) spreminja le v podrobnostih, a te so skrbno premišljene in učinkovite. Turbo S, ki je znan po vrtoglavih pospeških, se do stotice izstreli v le 2,7 sekunde. Do 200 kilometrov na uro pospeši v 8,9 sekunde, kar sekundo hitreje kot predhodnik. To je hitreje, kot večina avtomobilov potrebuje do sto kilometrov na uro.

Novi sprednji del zaznamujejo širše zračne odprtine in za turbo značilni dve liniji dnevnih LED-žarometov. Za izboljšano vozno dinamiko so precej razširili telo. Prednja os je širša za 4,5 centimetra, zadnja pa za dva. Še vedno je zadek širši od prednjega dela, izpušne cevi pa okrogle ali po novem tudi oglate. Za več hlajenja so spredaj aktivne lopute hladilnega zraka. Za večjo potisno silo je na zadku oborožen z večjim prilagodljivim spojlerjem, ki se dvigne pri večjih hitrostih. Ikonične linije se pri turbo različicah prepletajo z večjimi odprtinami za hlajenje motorja.

Tako kupejevsko kot brezstrešno različico poganja novi motor, 3,8-litrski bokser ima večji turbini, preoblikovan sistem za hlajenje polnilnega zraka in vbrizgalne šobe, ki še izboljšajo odzivnost, povečajo moč in navor ter zmanjšajo izpuste motorja. Različica turbo S razvije 478 kilovatov (650 konjskih moči) in kar 800 newtonmetrov maksimalnega navora. Spredaj stoji na 20-palčnih, zadaj pa na 21-palčnih platiščih.

najnovejši izstrelek iz Stuttgarta je priljubljen tudi med Slovenci. V zadnjih letih se je večkrat uvrstil na lestvico najdražjih avtomobilov Slovencev. Prvi primerki bodo na voljo v zgodnjem poletju. Vrtoglavi pospeški in izjemne zmogljivosti pri Porscheju zaradi visoke cene žal niso za vsakogar. V Nemčiji bo zanj potrebnih vsaj 216 tisočakov, v Sloveniji pa bo po naši oceni stal približno 300 tisočakov.

Kasneje bo ponudbo razširil še 'običajni' ter cenovno ugodnejši 911 turbo. Najprej so razkrili različico turbo S, ker se za njo odloči večina kupcev. Proti koncu leta nameravajo v Stuttgartu predstaviti še lažjo in hitrejšo različico modela 911 turbo S. To naj bi dosegli z manj zvočne izolacije, izgubila bi lahko tudi zadnje sedeže.

Foto: Porsche

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
(Video in audio) Porsche 911 GT3: eden od poslednjih opernih pevcev
Avto
AvtoUroš Božin (Video in audio) Porsche 911 GT3: eden od poslednjih opernih pevcev

Porsche 911 GT3 zamegli mejo med cestnim in dirkalnim avtomobilom. Zvest ostaja atmosferskemu motorju, ki se zavrti do devettisočkrat v minuti, zadnjemu pogonu in vozniškim užitkom.

FINANCE
Avto
Porsche je kljub zahtevnemu letu zaposlene nagradil z visokim bonusom
Avto
AvtoMiloš Milač Porsche je kljub zahtevnemu letu zaposlene nagradil z visokim bonusom 1

Porsche je zaposlene nagradil za odlično leto glede na razmere. Znamka je dosegla rekordne prihodke, število prodanih vozil in dobiček pa sta se malenkost zmanjšala.

FINANCE
PMM
(Intervju) Slovenci smo se letos krepko nagradili s porscheji
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Intervju) Slovenci smo se letos krepko nagradili s porscheji

Z Vasjo Potočnikom, vodjo blagovne znamke Porsche v Sloveniji, o letošnji prodaji porschejev, spreminjanju in aktivnostih nemške avtomobilske znamke, ki doživlja pravi preporod.

FINANCE
PMM
Porsche v Rimac vlaga novih 70 milijonov evrov in povečuje lastniški delež
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Porsche v Rimac vlaga novih 70 milijonov evrov in povečuje lastniški delež 2

Porsche je postal največji zunanji solastnik hrvaškega Rimca. Svoj delež je povečal s 15 na 24 odstotkov.

FINANCE
Avto
Porschejeva manufaktura: nobeni želji ne rečejo »ne«
Avto
AvtoAndraž Zupančič Porschejeva manufaktura: nobeni želji ne rečejo »ne«

Porsche je znamka z dolgo tradicijo in uživa svojevrsten sloves prestiža in dobrega okusa. A vse se je začelo skromno in tega pri Porscheju ne skrivajo. Še več, s ponosom pokažejo prehojeno pot, ki je tlakovana z nekaterimi legendarnimi modeli. In oplemenitena tudi z idejami in željami kupcev. Še danes je tako.

FINANCE
Avto
Klasični porsche 911, pa se do stotice izstreli le v 3,4 sekunde
Avto
AvtoMiloš Milač Klasični porsche 911, pa se do stotice izstreli le v 3,4 sekunde

Ali avtomobilu, ki do stotice skoči v le 3,4 sekunde in drvi s hitrostjo do 311 kilometrov na uro, lahko rečeš klasičen? Pri Porscheju lahko, saj ponujajo še zmogljivejše stroje.