Odpoved avtomobilskega salona v Ženevi ne ustavlja proizvajalcev. Mercedes-Benz je razkril prenovljen najpomembnejši model v svojem portfelju – razred E. Od leta 1946 so jih prodali 14 milijonov, v zadnji, deseti generaciji pa 1,2 milijona primerkov. Izbor številnih poslovnežev in taksistov na pogled postaja bolj dinamičen. Obrazne linije spominjajo na športno kupejevsko limuzino AMG-GT 63, na zadku pa so ožji in širši žarometi. Osnovni razred E po novem ne nosi več pokončne zvezde na motornem pokrovu, saj je oblečen v paket opreme Avantgard. Ta zvezdo premika v sredino maske. Na voljo so tudi tri nove barve karoserije.
Kaj je novega pod pločevino
Ob blažjem glajenju gubic pa je več novosti pod pločevino. Nove barvne kombinacije so na izbor v kabini. Serijsko vozniku informacije prikazujeta 10,25- in 12,3-palčna zaslona, pri upravljanju pa mu lahko pomaga še multimedijski vmesnik MBUX. Potnike bo razvajal s sistemom energizing coach, ki s kombiniranjem ambientalne osvetlitve, prezračevanja, glasbe, gretja in vonjav ponuja programe sprostitve ali revitalizacije. Novost je še pripomoček kinetike sedežev, ki med vožnjo spreminja naklon naslanjala in sedalne površine in smo ga spoznali že v drugih Mercedesovih modelih.
Nov volan je opremljen z dodatnimi senzorji, ki zaznavajo, kadar voznik drži volan. Med vožnjo ni več potrebnega rahlega zavijanja, da bi sistem zaznal, da ima voznik nadzor. Zadostuje že rahlo držanje volana. Kot se za limuzine iz Stuttgarta spodobi, bo potnike varovala cela četa varnostnih in asistenčnih sistemov. Serijsko bodo vse opremljene s sistemom Active Brake Assist, ki z zaviranjem preprečuje trčenje.
Za doplačilo pa lahko E-razred upošteva omejitve, odzove pa se lahko tudi na sprotne podatke v prometu. S pomočnikom Active Stop-and-Go Assist vozilo samo sledi voznem pasu in vzdržuje varnostno razdaljo vse do hitrosti 60 kilometrov na uro. Sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu prepozna tudi kolesarje, ko je vozilo ustavljeno, in opozori potnike, preden odprejo vrata.
Poudarek na elektrifikaciji
Motorno paleto sestavljajo bencinski in dizelski motorji z razponom moči od 115 do 270 oziroma od 118 do 243 kilovatov. Tudi štirivaljni bencinski motor bo opremljen z zagonskim generatorjem (ISG), ki zagotovi dodatnih 15 kilovatov, in 180 newtonmetrov navora je del 48-voltnega električnega sistema. Zagonski generator so namenili tudi šestvaljnemu bencinskemu motorju. Ponudbo dopolnjuje še sedem različic priključnih hibridov. Vrh motorne ponudbe pripada različici E53 s 320 kilovati in zaganjalnikom EQ boost z dodatnimi 16 kilovati. V prodajne salone bo prenovljeni razred E zapeljal poleti.