Prišel je iznenada, kot nadaljevanje zgodbe lani predstavljenega koncepta. Konec marca ga lahko naročite, junija bo že na nekaterih trgih. To je ami, le 2,41 metra dolg dvosedežnik na elektropogon s 70 kilometri dosega, z baterijo zmogljivosti 5,5 kilovatne ure, največjo hitrostjo 45 kilometrov na uro in polno ceno 6.900 evrov.
Zapis o citroënu amiju maja letos, ko je zapeljal na slovenski trg.
Citroën bi z novim malčkom ami rad obudil dostopnost legendarnega predhodnika, zato ga ponuja za razmeroma nizko ceno 6.900 evrov oziroma dva tisoč evrov manj, če bo ami izpolnjeval pogoje za pridobitev subvencije Eko sklada.
Morda boste prebrali tudi o najemu za le 20 evrov na mesec. To drži, a pogoj za 48-mesečni najem je 3.544 evrov pologa. V štirih letih vas bo ami torej stal okoli 4.500 evrov, po tem obdobju ga boste trgovcu vrnili.
V duhu sodobnih časov pa je na voljo le z elektropogonom. A pozor, ami niti ni pravi avto, ampak sodi v kategorijo lahkih štirikoles z največjo hitrostjo 45 kilometrov na uro. Tehta le 500 kilogramov, poganja ga motor s šestimi kilovati moči, ta se napaja iz baterije z zmogljivostjo 5,5 kilovatne ure, doseg na elektriko pa je 70 kilometrov. Na šuko vtičnici jo boste polnili okoli tri ure.
Novi ami je dolg le 2,41 metra in ima 7,2-metrski obračalni krog. S temi podatki pa prekaša celo smarta fortwo. Namenjen je dvema potnikoma, v kabini pa je barvit in uporaben. Ima tudi držalo za mobilni telefon.