Avto

Električni citroën ami za 6.900 evrov bo za las zgrešil subvencije Eko sklada

Novi ami oziroma s polnim imenom ami – 100 % electric ni pravi avto, ampak lahko štirikolo s 500 kilogrami mase in največjo hitrostjo 45 kilometrov na uro. Na trgu bo že letos za 6.900 evrov oziroma 20 evrov mesečnega najema ob krepkem pologu. Subvencije Eko sklada bo zgrešil za las.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

28.02.2020 19:00
Dopolnjeno: 28.02.2020 21:31
Čas branja: 2 min

Prišel je iznenada, kot nadaljevanje zgodbe lani predstavljenega koncepta. Konec marca ga lahko naročite, junija bo že na nekaterih trgih. To je ami, le 2,41 metra dolg dvosedežnik na elektropogon s 70 kilometri dosega, z baterijo zmogljivosti 5,5 kilovatne ure, največjo hitrostjo 45 kilometrov na uro in polno ceno 6.900 evrov.

Zapis o citroënu amiju maja letos, ko je zapeljal na slovenski trg.

Citroën bi z novim malčkom ami rad obudil dostopnost legendarnega predhodnika, zato ga ponuja za razmeroma nizko ceno 6.900 evrov oziroma dva tisoč evrov manj, če bo ami izpolnjeval pogoje za pridobitev subvencije Eko sklada.

Morda boste prebrali tudi o najemu za le 20 evrov na mesec. To drži, a pogoj za 48-mesečni najem je 3.544 evrov pologa. V štirih letih vas bo ami torej stal okoli 4.500 evrov, po tem obdobju ga boste trgovcu vrnili.

V duhu sodobnih časov pa je na voljo le z elektropogonom. A pozor, ami niti ni pravi avto, ampak sodi v kategorijo lahkih štirikoles z največjo hitrostjo 45 kilometrov na uro. Tehta le 500 kilogramov, poganja ga motor s šestimi kilovati moči, ta se napaja iz baterije z zmogljivostjo 5,5 kilovatne ure, doseg na elektriko pa je 70 kilometrov. Na šuko vtičnici jo boste polnili okoli tri ure.

Novi ami je dolg le 2,41 metra in ima 7,2-metrski obračalni krog. S temi podatki pa prekaša celo smarta fortwo. Namenjen je dvema potnikoma, v kabini pa je barvit in uporaben. Ima tudi držalo za mobilni telefon.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
PMM
Na trg so zapeljali dostopnejši volkswagni ID.3 za dobrih 30 tisočakov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Na trg so zapeljali dostopnejši volkswagni ID.3 za dobrih 30 tisočakov 6

Volkswagnov slovenski distributer je v tem tednu dopolnil ponudbo električnega modela ID.3 s cenejšimi različicami; najcenejši ID.3 pure bo pri nas konec leta

FINANCE
PMM
Citroën je elektrificiral dostavnega berlinga
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBoštjan Paušer Citroën je elektrificiral dostavnega berlinga

Citroën predstavlja ë-berlingo van, električno različico svojega lahkega gospodarskega vozila, ki bo v prodajne salone zapeljala v drugi polovici leta 2021; ob 800-kilogramski nosilnosti bo omogočal doseg do 275 kilometrov

FINANCE
Avto
Citroën nove šole, a starega značaja
Avto
AvtoMiloš Milač Citroën nove šole, a starega značaja 2

Na slovenske ceste je zapeljal novi citroën C4 in s seboj pripeljal kopico značajskih posebnosti, bencinski, dizelski in električni motor, izrazito prostornost in ugodne cene.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 7. del): Koliko elektrike sem proizvedel in koliko porabil v letu 2020
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 7. del): Koliko elektrike sem proizvedel in koliko porabil v letu 2020 12

Sončna elektrarna je v dobri polovici leta proizvedla skoraj sedem megavatnih ur elektrike, poraba je za 437 kilovatnih ur presegla proizvodnjo.

FINANCE
Avto
Majhen in krepak mercedes dobil električnega dvojčka
Avto
AvtoUroš Božin Majhen in krepak mercedes dobil električnega dvojčka 4

V Stuttgartu so predstavili novo vstopno točko v svojo vse hitreje rastočo družino električnih mercedesov. Med polnjenji bo prevozil več kot 400 kilometrov, na trg pa prihaja spomladi.

FINANCE
PMM
Zakaj tesla model 3 v Nemčiji stane 35 tisoč evrov, v Sloveniji pa prek 40 tisoč?
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Zakaj tesla model 3 v Nemčiji stane 35 tisoč evrov, v Sloveniji pa prek 40 tisoč? 29

Nemci Tesle model 3 po novem plačujejo od 4.500 do 5.500 evrov manj kot Slovenci. Razlog je v nižji ceni in še višji subvenciji.

FINANCE
PMM
Naložba v električni nissan leaf se izplača pri 15.200 kilometrih na leto
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Naložba v električni nissan leaf se izplača pri 15.200 kilometrih na leto 52

Višja nakupna cena, a še vedno visoka subvencija Eko sklada in precej nižji stroški energije električni avto tudi po cenovni plati lahko postavijo pred bencinskega.