Ženevski avtosalon je najpomembnejši pomladni avtosalon. Vsako leto nemoteno poteka že od leta 1905, odnesli ga niso niti kriza niti odpovedi udeležbe avtomobilskih znamk. Letos pa je, kot kaže, odporen tudi proti invazivnemu virusu iz Kitajske.
V Ženevo se odpravljam tudi sam. Ne z avtomobilom prek severne Italije, kot je bila doslej navada, ampak z letalom z Brnika prek Züricha do Ženeve. Organizacija salona dejansko v zadnjem mesecu nikoli ni bila vprašljiva, vsaj uradno ne. Včeraj pa so organizatorji salona javnosti sporočili, da virus ne bo ogrozil salona, torej so o odpovedi dejansko razmišljali.
»Trenutno nič ne more preprečiti organizacije avtosalona. Še vedno pa smo v pripravljenosti. Vse razstavljavce smo prosili, da pregledajo svoje zaposlene, ki prihajajo z okuženih območij. Pri vstopu v Švico pa bomo še posebej natančno pregledali potnike iz Azije. Sami pa smo poskrbeli za dezinfekcijo pri vstopu na razstavne prostore,« je pojasnil predstavnik salona. Vsi ukrepi, ki so jih naložili razstavljavcem, so sicer prostovoljni.
Pregledali smo seznam razstavljenih znamk in ugotovili, da bodo v Ženevi manjkali Cadillac, Ford, Jaguar, Lamborghini, Land Rover, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Citroën, Opel, Subaru, Tata, Tesla in Volvo. A znamke so udeležbo odpovedale že pred izbruhom virusa. V Ženevo ne pridejo preprosto zato, ker nimajo novih modelov. Poleg tega udeležba na mednarodnem salonu avtomobiliste stane več deset milijonov evrov.