Po včerajšnjem razkritju prestižne limuzine DS9, Francozi danes nadaljujejo prenovo renaulta talismana – poslovnega avtomobila, ki se uvršča v srednji avtomobilski razred in ga z dolžino 4,85 metra mersko celo nekoliko presega. Kaj je novega na poslovnem avtu leta 2016?
Talisman bo v letošnje poletje, na trg pride junija, zapeljal z osveženim videzom in tehniko. Prednji del avtomobila je denimo dobil novo masko s kromasto prečko, LED-luči tudi s prilagajanjem snopa in temnenjem diod (matrični) ter dinamične smernike. Zadnje LED-luči imajo obliko obrnjene črke C, antena pa se je skrila v značilno plavut na zadnjem robu strehe, zdaj omogoča tudi boljši signal za multimedijsko napravo.
V kabini je prenova prinesla nove kromaste elemente na sredinski konzoli, ambientalno osvetlitev, obloge iz beljenega lesa v različici initiale paris ter digitalne merilnike (ti sicer niso serijski v vseh različicah) 10,2-palčnega zaslona in 9,3-palčni zaslon na dotik na sredinski konzoli s sistemom easy link, ki ima vgrajen radijski sprejemnik DAB, multimedijske funkcije, telefonske funkcije, združljive z aplikacijama Android Auto in Apple CarPlay, ter navigacijsko napravo z iskanjem naslovov Google, cenami goriva in sprotnimi prometnimi obvestili. Druge spremembe prinašajo samodejno temnitev zunanjih ogledal, ta sta brez okvirja, večji in osvetljeni držali za pločevinke, podlago za indukcijsko polnjenje telefonov in še nekaj drugih rešitev.
Na varnostnem področju talisman ponuja pomočnika za vožnjo po avtocesti in prometne zastoje (Highway & Traffic Jam Companion) s prilagodljivim regulatorjem hitrosti s pomočjo pri ohranjanju voznega pasu, ki deluje tudi v ovinkih.
Sistem aktivne pomoči pri zaviranju v sili (AEBS) ima zdaj dodan sistem zaznavanja pešcev in kolesarjev.
Motorni del pa so dopolnili sveži bencinski in dizelski stroji. Osnovni bencinar v talismanu TCe160 EDC je zdaj 1,33-litrski turbo motor ns 118 kilovati in porabo 6,2 litra. Močnejši 1,8-litrski turbo s 165 kilovati poganja talismana TCe225 EDC. Oba sta opremljena s samodejnim menjalnikom. Dizelski so trije, 1,7-litrski z 88 in 110 kilovati ter dvolitrski s 147 kilovati.
Poganjajo pa modele blue dCi120, dCi150 in dCi200. Šibkejša v povprečju porabita 4,9 litra, močnejši pa 5,6 litra. Vsi podatki za porabo se nanašajo na merilni cikel WLTP, ki v primerjavi s starim NEDC prinaša okoli 30-odstotni pribitek, v primerjavi z NEDC 2.0 pa med 20- in 22-odstotnega.