Avto

Limuzina, ki obuja zlato dobo francoske avtoindustrije

DS9 je klasična limuzina, dolga skoraj pet metrov, z razkošno kabino in bencinskimi priključnimi hibridi moči do 360 konjev.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

25.02.2020 20:40
Čas branja: 3 min
Limuzina, ki obuja zlato dobo francoske avtoindustrije
DS9 je razkošna in mersko ter oblikovno izrazita limuzina, ki bo v drugi polovici leta 2020 obudila že skoraj pozabljene francoske luksuzne limuzine. Foto: Dušan Spalevič

Francoski DS je po zadnji prenovi znamke leta 2017 predstavil že tretji model – globalni DS9 z vrha ponudbe, ki obuja slavne čase francoskih petvratnih limuzin, kot so DS, XM in C6. Zasnovan je v Franciji, izdelan pa na Kitajskem. Za pogon bodo skrbeli le priključni hibridi.

Francija je zadnje desetletje ostala brez prave prestižne znamke, tudi brez pravega prestižnega avtomobila. Renault, Citroën in Peugeot so se prilagodili trgu in zavili v smer športnih terencev, obenem pa so ustavili proizvodnjo avtomobilov v razredih, ki so zaradi majhnih količin prinašali izgubo.

Tako so se v preteklosti poslovili modeli, kot so renault 25, avantime, safrane in vel satis, peugeoti 605 in 607, znamka DS pa je po drugem začetku še pod znamko Citroën stavila na manjše modele. Največji je bil DS5, pa še ta je bil izdelan na osnovi kompaktnih modelov in povečan na številko višje.

Vrnitev v višji srednji razred

DS se je nato znova rodil leta 2017 z lastno blagovno znamko, prvim res prestižnim modelom v novejši zgodovini DS7, nadaljeval lani s klasičnim ali električnim DS3 crossback, letos pa bo v drugi polovici leta ponudbo dopolnil s prestižno limuzino DS9, ki se bo z dolžino 4,93 metra in medosjem 2,9 metra (podaljšana platforma EMP2, na kateri sedi tudi peugeot 508) vrnila v višji srednji razred. Tja, kjer so se nekoč že vozili prvi modeli DS in CX.

Tematska kabina z imeni pariških četrti

Potniška kabina bo zaradi podaljšane medosne razdalje ponudila prostorsko razkošje tudi v zadnjem delu, sedeži bodo lahko ogrevani in hlajeni, kupec si bo lahko omislil tudi masažo na zadnjih sedežih.

Poleg tega bo izbiral med različnimi materiali in tematikami v kabini, te bodo poimenovane po slavnih mestnih četrtih v Parizu – denimo sedeže v zrnatem usnju v paketu bastille ali DS rivoli, alkantara v črni barvi pri DS performance line, napa usnje v paketu art rubis ali dizajn paščka zapestne ure paketa DS opera.

Tesna povezanost z zgodovino DS

DS9 tesno povezanost z zgodovino napoveduje z nekaterimi oblikovnimi potezami, denimo okrasnima stožcema na skrajnih delih strehe, elegantno padajočo stransko linijo, ugrezljivimi kljukami, tridimenzionalnimi LED-žarometi z vzorci biserov ter bočnimi letvami v obliki sablje, ki so v tej obliki prvič prikazane na zunanjosti avtomobila.

Za pogon predvsem priključni hibridi

Motorni del predstavlja le 1,6-litrski turbobencinar z različnimi kombinacijami električnih motorjev (enega ali dveh) na zunanje polnjenje. Osnovna različica bo imela sistemsko moč 165 kilovatov oziroma 225 konjskih moči, 184 kilovatov oziroma 250 konjskih moči ter 264 kilovatov oziroma 360 konjskih moči v različici z dvema elektromotorjema in štirikolesnim pogonom.

Baterija bo vselej ponujala zmogljivost 11,9 kilovatne ure, električni doseg pa bo od 40 do 50 kilometrov po ciklu WLTP. Na nekaterih trgih bo na voljo tudi le bencinski turbomotor s 165 kilovati.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
PMM
Kako se je mlada znamka DS že prvo leto izognila okoljskim kaznim
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Kako se je mlada znamka DS že prvo leto izognila okoljskim kaznim

Francoska prestižna znamka DS je v leto 2021 zapeljala brez kazni EU zaradi presežnih izpustov, kar četrtino prodaje si je namreč odrezal električni DS3.

FINANCE
Avto
Košček Pariza in glamurja za Bežigradom v panogi, ki menda izumira
Avto
AvtoMiloš Milač Košček Pariza in glamurja za Bežigradom v panogi, ki menda izumira 1

Majhen in temen intimen prostor, udobni fotelji, zasebne lože, razstava rokodelskih izdelkov in čisto rahel vonj po parfumu. In kako je to povezano z avtomobili?

FINANCE
Avto
Obline in tehnika v strastnem razmerju razkošnega DS4
Avto
AvtoMiloš Milač Obline in tehnika v strastnem razmerju razkošnega DS4

Novi DS4 v kompaktni razred prinaša francoski šik, prefinjenost in prestiž, povezan s sodobno tehniko.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
PMM
DS bo šel zgolj na elektriko, doseg do 700 kilometrov
FINANCE
Avto
Francosko razvajanje prve vrste
Avto
AvtoMiloš Milač Francosko razvajanje prve vrste

Kandidat za managerski avto leta 2022: DS9

FINANCE
Avto
Kondicija znamk Stellantisa: močna Jeep in Peugeot, negotovost za Alfa Romeo, slovo za Lancio?
Avto
AvtoMiloš Milač Kondicija znamk Stellantisa: močna Jeep in Peugeot, negotovost za Alfa Romeo, slovo za Lancio? 2

Novi avtomobilski velikan Stellantis, ki bo z družitvijo PSA Peugeot Citroëna in Fiat Chryslerja nastal konec prvega četrtletja letos, bo imel kar 14 blagovnih znamk. Preverili smo, v kakšni kondiciji so znamke in katere imajo velik, katere pa skromen potencial.

FINANCE
Avto
Visoko rast prodaje in ponudbe električnih avtov bo spremljalo tudi dražje polnjenje
Avto
AvtoMiloš Milač Visoko rast prodaje in ponudbe električnih avtov bo spremljalo tudi dražje polnjenje

Elektrifikacija gre naprej s svetlobno hitrostjo. V tem tednu poročamo o kar 30-odstotni rasti prodaje baterijskih vozil, lani jih je bilo v svetu prodanih že prek tri milijone. Na Madžarskem bo zrasla največja evropska tovarna baterij v Evropi, Audi razkriva novi prelestni štirivratni kupe e-tron GT - seveda je popolnoma električen. Delno elektrificirana sta tudi jeepa renegade in compass, v preteklem tednu sta zapeljala na naš trg. Petrol pa bo prihodnji teden podražil polnjenje na hitrih polnilnicah ter ukinil brezplačno polnjenje na počasnih. V pismu še zgodba o Frenku Tavčarju, avtomobilskemu menedžerju, ki mu pri nas skoraj ni para. Test clia na avtoplin in hibridne toyote yaris, drugi del nasvetov za uvoz rabljenega avta iz tujine in še nekaj poslovnih novic.