Avto

Volkswagen caddy, tokrat je res nov

Prvič zasnovan na osnovi MQB, čisti dizelski motorji, različica na plin, digitalizacija in kar 4,88 metra dolga podaljšana različica maxi.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

24.02.2020 09:29
Dopolnjeno: 24.02.2020 10:33
Čas branja: 1 min

V razredu dostavnikov, ki so lahko tudi praktični in dostopni družinski enoprostorci, čas teče počasneje. Prenove pa so skromnejše in redkejše. Citroën berlingo se denimo korenito spremeni le vsakih osem ali več let, oblika drži še dlje. Tako je tudi pri volkswagnu caddyju, kompaktnem dostavniku oziroma potniškem enoprostorcu, ki vozi v peto generacijo. Ta pa je tokrat res nova, ne le bolj ali manj osvežena.

Volkswagen je dolgo napovedoval novega caddyja. Zdaj pa je tu, sicer s precej skromnimi podatki in le nekaj fotografijami. Caddy je oblikovno ostal caddy, prednja in stranska silhueta se nista občutno spremenili. To je logično, saj mora caddy ohraniti prostornost in uporabnost.

Spremembe so vseeno kar opazne, na prednjem delu je dobil nove LED-luči in masko. Zadaj je prav tako svež, preprosto deluje bolj sodobno in minimalistično. Zračni upor karoserije je zmanjšan z 0,33 na 0,30.

Caddy je popolnoma nov tudi v kabini, armaturna plošča je zdaj digitalizirana, na sredinski konzoli pa je 6,5- ali desetpalčen zaslon na dotik. Prek kartice eSim pa je povezan s spletom in svetom. Novih oziroma osveženih je kar 19 asistenčnih sistemov, med njimi tudi trailer assist iz crafterja.

Pogonski del sestavlja že znani dvolitrski dizel 2.0 TDI s 55 do 90 kilovati moči. Novost je dvojni selektivni redukcijski katalizator SCR, ki prinaša tudi dvojen odmerek sečnine in močno zmanjšuje izpuste dušikovih oksidov. Poleg dizlov sta v ponudbi tudi bencinar in različica na plin s 85 kilovati.

Zadnji del caddyja je še zlasti v različici maxi pridobil veliko prostora. Maxi zdaj sprejme dve evropaleti.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti
Avto
AvtoMiloš Milač Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti 5

Volkswagen je lani prodal 422 tisoč električnih avtov in priključnih hibridov, v zahodni Evropi so ti pomenili kar 11 odstotkov prodaje, v Sloveniji pa je z električnimi presegel 50-odstotni delež

FINANCE
PMM
Volkswagen presenetil analitike in si prislužil le dobrih 100 milijonov evrov okoljske kazni
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Volkswagen presenetil analitike in si prislužil le dobrih 100 milijonov evrov okoljske kazni 2

Nemški Vokswagen je lani izpuste ogljikovega dioksida zmanjšal za 20 odstotkov, na le 99,8 grama; s pomočjo legalnih trikov je cilj 95 gramov ogljikovega dioksida na kilometer zgrešil le za pol grama

FINANCE
Avto
Ad hoc objava iz Volkswagna: družba je v zadnjem četrtletju lani dobavila več avtov kot v tretjem
Avto
AvtoAlbina Kenda Ad hoc objava iz Volkswagna: družba je v zadnjem četrtletju lani dobavila več avtov kot v tretjem

Pri Volkswagnu pričakujejo, da bo letos tranzicijsko leto. Trenutno pa jim velik izziv pomeni pomanjkanje polprevodnikov

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
PMM
Elektrika pomaga, Volkswagnova delnica trese borze (skoraj) kot Teslina
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBorut Hočevar Elektrika pomaga, Volkswagnova delnica trese borze (skoraj) kot Teslina

»Naj začnem z očitnim: e-mobilnost je zmagala,« je v ponedeljek rekel Volkswagnov šef Herbert Diess in delnica VW je poletela, kot da bi bila Teslina.

FINANCE
PMM
Volkswagen ID.4 je svetovni avto leta 2021
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Volkswagen ID.4 je svetovni avto leta 2021

V finalu izbora Svetovni avto leta 2021 je krono najboljšega odnesel električni volkswagen ID.4. Na prvo mesto smo ga postavili tudi na Financah.

FINANCE
PMM
(video) VW razvija robota, ki bo sam polnil e-avte
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBorut Hočevar (video) VW razvija robota, ki bo sam polnil e-avte 5

Koncept povsem avtonomnega robota za polnjenje električnih vozil je namenjen polnjenju v garažnih hišah in drugih parkiriščih z omejenim dostopom.

FINANCE
PMM
Seat bo za skupino Volkswagen izdeloval majhen električni avto
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Seat bo za skupino Volkswagen izdeloval majhen električni avto 1

Na trg prihaja leta 2025, cena bo med 20 in 25 tisoč evri.