V razredu dostavnikov, ki so lahko tudi praktični in dostopni družinski enoprostorci, čas teče počasneje. Prenove pa so skromnejše in redkejše. Citroën berlingo se denimo korenito spremeni le vsakih osem ali več let, oblika drži še dlje. Tako je tudi pri volkswagnu caddyju, kompaktnem dostavniku oziroma potniškem enoprostorcu, ki vozi v peto generacijo. Ta pa je tokrat res nova, ne le bolj ali manj osvežena.
Volkswagen je dolgo napovedoval novega caddyja. Zdaj pa je tu, sicer s precej skromnimi podatki in le nekaj fotografijami. Caddy je oblikovno ostal caddy, prednja in stranska silhueta se nista občutno spremenili. To je logično, saj mora caddy ohraniti prostornost in uporabnost.
Spremembe so vseeno kar opazne, na prednjem delu je dobil nove LED-luči in masko. Zadaj je prav tako svež, preprosto deluje bolj sodobno in minimalistično. Zračni upor karoserije je zmanjšan z 0,33 na 0,30.
Caddy je popolnoma nov tudi v kabini, armaturna plošča je zdaj digitalizirana, na sredinski konzoli pa je 6,5- ali desetpalčen zaslon na dotik. Prek kartice eSim pa je povezan s spletom in svetom. Novih oziroma osveženih je kar 19 asistenčnih sistemov, med njimi tudi trailer assist iz crafterja.
Pogonski del sestavlja že znani dvolitrski dizel 2.0 TDI s 55 do 90 kilovati moči. Novost je dvojni selektivni redukcijski katalizator SCR, ki prinaša tudi dvojen odmerek sečnine in močno zmanjšuje izpuste dušikovih oksidov. Poleg dizlov sta v ponudbi tudi bencinar in različica na plin s 85 kilovati.
Zadnji del caddyja je še zlasti v različici maxi pridobil veliko prostora. Maxi zdaj sprejme dve evropaleti.