Renault kot vodilna znamka električnih vozil v Evropi širi elektrifikacijo tudi na klasične modele. Ta je le delna v obliki hibrida (clio) ali/in priključnega hibrida (captur). Takšen pogon je dobil tudi megane, ki bo v poletje 2020 sicer zapeljal tudi z nekaj drugimi popravki, ki so del prenove sredi življenjskega cikla.
Megane je, kot kaže, dobro kljuboval zobu časa in tekmecem, saj prenovo doživlja šele po štirih namesto po običajnih treh letih. Ta je sicer, kot je pri tej znamki zadnje čase v navadi, oblikovno skromna, a tehnično toliko bolj temeljita. Gre za recept oziroma pristop, ki je sicer značilen za prestižne znamke in Volkswagen.
Halogenske luči so preteklost
Karoserijske spremembe zajemajo nove prednje LED-luči (serijske v vseh različicah) s svetilnimi diodami pure vision, ki naj bi izboljšale vidljivost. Nova sta še prednji odbijač ter nižje postavljena prednja maska s črnim ali kromiranim satovjem zračnih rež.
Na zadnjem delu pa je opaziti nov odbijač in bolj napihnjene boke, podobne tistim pri cliu. Prenova je več sprememb prinesla v kabino, na sredinski konzoli je zdaj nameščen 9,3-palčni zaslon na dotik (osnovne različice bodo imele sedempalčnega z navigacijo ali brez nje) iz zoeja, clia in capturja ter zmogljivejši in 10,2-palčni digitalni merilniki s podobnim upravljanjem in zasnovo kot mobilni telefoni.
Naprednejši sistemi
Na varnostnem področju megane prinaša pomočnika za avtocesto in promet, ki ustreza drugi stopnji avtomatizirane vožnje. Paket zajema radarski tempomat, ki deluje do hitrosti 160 kilometrov na uro in vse do ustavitve, ter sistem za nadzor smeri med cestnimi črtami. Na voljo pa bo v kombinaciji z bencinskim motorjem TCe140 s samodejnim menjalnikom EDC ter hibridno različico E-tech plug-in hybrid.
Priključni hibrid s 50 kilometri dosega
Glavne novosti pa so tehnične narave. Megane bo ob prihodu na trg, julija letos, prvič opremljen s priključnim hibridom, ki ga sestavljajo klasični atmosferski 1,6-litrski bencinar z 82 kilovati in dva elektromotorja, ki moč sklopa povečata na 118 kilovatov oziroma 160 konjskih moči. Pomemben del sklopa je litij-ionska baterija zmogljivosti 9,8 kilovatne ure, ki omogoča doseg 50 kilometrov po ciklu WLTP, uradni izpusti priključno-hibridnega megana pa so manjši od 40 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Običajen davek vgrajene baterije je nekaj manjši prtljažnik megana E-tech plug-in hybrid, v karavanski različici ta meri od 434 do 1.247 (običajne različice imajo od 521 do 1.504 litrov prostora).
Bencinarji, dizli in družina RS, RS trophy in RS line
Osvežen je tudi preostali del motorne ponudbe. Bencinsko sestavlja predvsem 1,3-litrski turboštirivaljnik s 73, 85, 103 in 118 kilovati, konec leta bo na voljo še litrski 1.0 TCe z 88 kilovati oziroma 120 konjskimi močmi in le ročnim menjalnikom. Dizelsko ponudbo sestavljajo le 1,5-litrski dCi s 70 ali 85 kilovati.
Na vrhu je 1,8-litrski bencinski turbo v meganu RS z močjo, povečano na 221 kilovatov (300 konjskih moči) in 420 oziroma 400 (samodejni menjalnik EDC) newtonmetri navora. Nov sistem R.S. monitor sproti prikazuje množico parametrov avtomobila. Nekdanji GT line paket zamenjuje RS line, ki ima več športnih dodatkov, obljublja Renault.