V Amsterdamu sem obiskal Toyotin dogodek Kenshike, na njem pa nam je japonski proizvajalec razkril poslovne načrte in pojasnil, kako bo dosegel veliko rast prodaje v sicer ohlajeni avtomobilski Evropi.
Toyota nam je predstavila nove modele na področju elektrombilnosti, pogona na vodik in tudi novosti na športnem področju, ki je bilo pri tej znamke v bližnji preteklosti nekoliko zapostavljeno.
Prvi mož Volkswagna je na plan potegnil znamenito primerjavo s finsko Nokio, ki je pred dobrimi desetimi leti čez noč klecnila pod pritiskom naprednejših tekmecev. Preprosto zato, ker se ni prilagodila. Diess seveda ne želi doživeti usode Nokie, zato se mora še hitreje prilagoditi.
Ionity je krepko podražil polnjenje električnih avtomobilov. Cena za polno baterijo je tudi 79 evrov. Skupno podjetje družb BMW, Daimler, Ford in skupine Volkswagen, ki v Evropi in tudi v Sloveniji ponuja polnjenje na polnilnicah z močjo do 350 kilovatov, je objavilo novo cenovno shemo. Rastoče omrežje polnilnic, po Evropi jih je trenutno 200, bo po novem polnjenje zaračunavalo na podlagi kilovatnih ur. Namesto osem boste od konca januarja za polnjenje plačali do desetkrat več.
Smrtonosne zračne blazine so na servis poslale že več kot šest milijonov avtov. Za vpoklic je kriva kontrolna enota zračnih blazin, ki so jo izdelali v dobavitelju TRW. V nekaj primerih v nesrečah ni sprožila zračnih blazin, ameriška agencija za varnost na cestah NHTSA pa je v obsežni analizi ugotovila, da je slabo oziroma nedelujoča elektronika kriva za nekaj smrtnih žrtev na ameriških cestah.
Tesla po vrednosti prehitela 30-krat večji Volkswagen. Teslin balon se napihuje, danes je ameriški proizvajalec vreden prek sto milijard dolarjev, kar je več od Volkswagna, ki izdela skoraj 11 milijonov avtomobilov, Tesla le 367 tisoč. Pozornost je zdaj usmerjena v razkritje poslovnih rezultatov prihodnjo sredo.
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.