Tektonski premiki v mobilnosti, ki bodo močno posegli v našo zasebnost
Umetna inteligenca bo že v prihodnjih nekaj letih prodrla v kabine avtomobilov, nam pomagala pri upravljanju, opozarjala na nevarnosti in zapeljala še globlje v našo zasebnost
Dvakrat mesečno pošiljamo aktualno vsebino v vaš e-poštni nabiralnik.
Časnik Finance bo vaše podatke skrbno hranil in uporabljal samo za pošiljanje biltena. Odjavna povezava se nahaja na dnu vsakega biltena. S potrditvijo se strinjate s politiko zasebnosti Časnika Finance.
Za razliko od statičnih cenovnih modelov, ki se ne prilagajajo nihajočemu povpraševanju, se sistem daljinskega odčitavanja energentov odziva na podatke v realnem času
Slovenska prestolnica bo pridobila sodobno orodje za upravljanje, načrtovanje in izvajanje mestnih politik, hkrati pa bo platforma služila kot enotna informacijska in komunikacijska točka med mestno upravo, meščani in gospodarstvom.
Senzorika se s ceste seli v kabino avtomobilov. Sistemi z umetno inteligenco bodo spremljali in analizirali vedenje voznika in potnikov v avtomobilu. Morebitno nepozornost voznika, ki bo med vožnjo prebiral sporočila na mobilnem telefonu, odmaknil pogled s ceste ali kazal vidna znamenja utrujenosti, pa navzočnost in stanje, tudi zdravstveno, potnikov v avtomobilu.
Foto: Bosch
V nadaljevanju:
Avtomobilska industrija se spreminja v industrijo mobilnosti, je še vedno in še bolj jasno po obisku sejma potrošniške elektronike CES v Las Vegasu. Prihodnja mobilnost bo digitalizirana in...
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Največji dobavitelj avtoindustriji, nemški Bosch, je v ponedeljek v okolici Dresdna odprl tovarno silicijevih plošč za polprevodnike. Naložbo v vrednosti milijardo evrov je z 200 milijoni evrov podprl evropski denarni sklad.
Mogočna avtoindustrija in ponudniki javnega prevoza so se v preteklosti spretno izogibali pravi digitalizaciji, zdaj so se znašli v zatišju pred viharjem