Avto

Captur v novi osvajalski pohod s prepričljivim nastopom in ceno

Slovenski prvak ob zrelejši obliki in prijetnejši notranjosti snubi še z bogatim naborom serijske opreme in privlačno ceno

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
09.01.2020 19:40
Dopolnjeno: 09.01.2020 20:05
Čas branja: 5 min

Slovenci vse pogosteje posegamo po manjših in cenejših SUV. Začetki so bili precej negotovi, v zadnjih letih pa je razred B eksplodiral. Renault v novo leto udarno vstopa z enim najpomembnejših avtomobilov za Slovence – drugo generacijo capturja. Ta je bil med začetniki segmenta, uveljavil pa se je kot slovenska prodajna uspešnica. Pomembnost razreda potrjuje množica konkurentov, ki jih je danes težko prešteti. Zastavonoša manjših športnih terencev razreda B je lani prepričal 2.369 kupcev.

Kupce je prepričal z obliko

Kupcem bo dvorila samozavestnejša podoba z odločnejšimi in močnejšimi blatniki ter vdolbenimi boki. V prejšnji generaciji se jih je kar 42 odstotkov za capturja odločilo prav zaradi oblike. Tako spredaj in zadaj svetijo žarometi v obliki narobe obrnjene črtke C, ki so serijsko opremljeni z LED-diodami. Francozi so precej pozornosti namenili notranjosti, ki je večinoma pokrita z na dotik prijetnimi materiali. Na sredini armaturne plošče je ekran na dotik, ki smo ga spoznali v cliu in lahko meri do 9,3 palca.

Captur je v drugi generaciji zrasel. Daljši je za 11 centimetrov, to pa pomeni, da bodo bolj udobno sedeli zadnji potniki, več prostora je tudi v prtljažniku, ki ima prostornino 420 litrov. Zadnjo klop je mogoče vzdolžno premakniti za 16 centimetrov in s tem prostornino prtljažnika povečati na 536 litrov. Ob tem je v kabini razporejena še cela kopica odlagališč in predalov s skupno prostornino 27 litrov.

Na krajši krog po Bledu smo se zapeljali z zmogljivejšim bencinskim motorjem s 96 kilovati (130 konjskih moči) in uglajenim samodejnim menjalnikom EDC. Za volanom je hitro jasno, zakaj so avtomobili tega segmenta tako priljubljeni. Captur ima dovolj prostora in prikupne vozne lastnosti. Sedemnajstcentimetrska oddaljenost od tal prinaša močno zaželeno višje sedenje ter brezskrbnost pri robnikih in makadamskih cestah. Težjih terenov se vendarle raje izognite, saj štirikolesnega pogona v ponudbi ni.

Preprost motorni izbor in bogata oprema

Motorna paleta obsega dva bencinska motorja v treh jakostnih stopnjah (od 74 do 113 kilovatov) in 1,5-litrski dizelski motor s 70 ali 85 kilovati. Ni skrivnost, da so v manjših avtomobilih priljubljenejši bencinski motorji. Pri Renaultu Slovenija pričakujejo, da si bo dizelski motor izbojeval 15- do 20-odstotni delež prodaje. Spomladi bo ponudbo začinil še priključni hibrid z električnim dosegom 60 kilometrov.

Izbirali boste lahko med petimi stopnjami opreme. Od opreme Life, ki je na voljno le z vstopnim bencinskim motorjem, do luksuzne opreme Initial Paris. Serijsko imajo vsi capturji LED prednje in zadnje žaromete, tempomat, samodejni vklop luči, sistem start & stop ter bogat seznam varnostne opreme. Na njem so tudi sistem za zaviranje v sili, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, opozorilnik varnostne razdalje in opozorilnik za nenamerno menjavo voznega pasu.

Popust od 800 do 1.200 evrov

Captur ob svoji zrelejši in prostornejši podobi prepričljiv paket zaokroži še s ceno. Najbolj zapleten del zgodbe pa je capturjev cenik. Vstopna različica z litrskim 74-kilovatnim (100 konjskih moči) trivaljnikom in petstopenjskim menjalnikom v opremi Life bo vaša za 13.990 evrov. Vendar oprema Life nima klimatske naprave in radia. To prinaša paket Cool, za katerega je treba odšteti tisoč evrov. Vstopni captur s klimo in radijem tako stane 14.990 evrov.

Zmogljivejši bencinski motor je na voljo od tretje stopnje opreme Intens za 19.690 evrov. Za dober samodejni menjalnik pa boste morali odšteti še dodatnih 1.700 evrov. Dizelska stran ponudbe se začne z drugo stopnjo opreme Zen in 16.690 evri. Na prej omenjene cene odštejete še akcijski popust v višini 800 evrov in še dodatnih 400 evrov v primeru Renaultovega financiranja. Pozimi vam bodo podarili še komplet zimskih pnevmatik. Uvoznik ponuja še pogodbo o vzdrževanju za obdobje petih let, v katero so že všteti redni servisi. Vrednost slednje je odvisna od izbora motorja, vendar se giblje med 1.042 in 1.179 evri.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
PMM
Renault bo obudil klasične modele, prihaja električna »katrca«?
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Renault bo obudil klasične modele, prihaja električna »katrca«? 11

Renault bo obudil nekatere klasične modele, tudi renault 4 oziroma katrco ter renault 5, nekaj dni pred razkritjem nove strategije piše Autonews.

FINANCE
PMM
Novi obraz skupine Renault: 24 novih modelov, močne znamke in znižanje proizvodne cene avta za 600 evrov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Novi obraz skupine Renault: 24 novih modelov, močne znamke in znižanje proizvodne cene avta za 600 evrov 10

Predsednik uprave Renaulta Luca de Meo je na jutranji tiskovni konferenci predstavil nov strateški načrt, ki ga je poimenoval Renaulution; ta predvideva konkreten zasuk, v prvi od treh faz pa se osredotoča na dobičkonosnost

FINANCE
Avto
Renault lani z rekordno izgubo osem milijard evrov. »Tudi leto 2021 bo zahtevno,« svari Luca de Meo
Avto
AvtoMiloš Milač Renault lani z rekordno izgubo osem milijard evrov. »Tudi leto 2021 bo zahtevno,« svari Luca de Meo 3

Francoski Renault je lani posloval z rekordno izgubo osem milijard evrov, ki je presegla tudi napovedi analitikov. »Tudi leto 2021 bo zahtevno, saj pandemije še ni konec, prav tako ne težav z dobavo čipov,« opozarja predsednik Renaulta Luca de Meo.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Renault v lovu za prihranki prodaja tovarno v zahodni Franciji
Avto
AvtoMiloš Milač Renault v lovu za prihranki prodaja tovarno v zahodni Franciji 2

Analiza poslovanja Renaultove tovarne litoželeznih delov v francoskem Caudanu je po osmih mesecih pripeljala do edine rešitve – prodaje.

FINANCE
Avto
Renault ima nov logo, s katerim se poslavlja od preteklosti
Avto
AvtoMiloš Milač Renault ima nov logo, s katerim se poslavlja od preteklosti 4

Novi šef Renaulta Luca de Meo se je s programom Renaulution lotil prenove znamke od koles do strehe, eden od ukrepov pa je tudi nov logo znamke. Ta se poslavlja od nostalgije in izraža sodobnost.

FINANCE
Avto
Slab december za avtotrgovce, a vseeno daleč od pomladne katastrofe
Avto
AvtoMiloš Milač Slab december za avtotrgovce, a vseeno daleč od pomladne katastrofe 9

December je bil za trgovce novih avtomobilov tretji najslabši mesec prejšnjega leta, če štejemo le upad glede na isti mesec predlanskim. Zmanjšanje prodaje je bilo kar 47,6-odstotno, registriranih je bilo le 2.348 avtomobilov.