Avto

Audijeva klasika v primežu športnih terencev

Številne manjše spremembe, velika ponudba dizelskih motorjev in cene od 34.200 evrov.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

04.12.2019 20:15
Čas branja: 2 min

Audi A4 je v času prodora športnih terencev, tudi domače znamke, ostal nekako v senci pozornosti. Številke sicer kažejo, da je to še vedno najbolje prodajani audi. V novo leto pa vstopa s kar temeljito prenovo.

Prvo poročilo o novem audiju A4 pred prenovo, septembra 2015

Audija A4 imamo v spominu kot najbolj pogost, skoraj monopolni model nemške znamke, ki je v zlatih časih Audija našel tudi blizu tisoč kupcev na leto v Sloveniji. A razmere se spreminjajo, niti ne nujno v slabost avtomobilskih znamk, vsekakor pa spreminjajo razmerja med modeli in zasnovami.

V letu 2019 ima audi A4 na našem trgu še vedno najvišje mesto v prodaji, letos si je denimo odrezal 18 odstotkov Audijeve pogače. »Obkrožen s športnimi terenci Q3 in Q5 z zaostankom le nekaj odstotnih točk pa prihodnje leto ne bo več ohranil vodilnega položaja,« pravi direktor znamke Audi Franci Bolta in dodaja, da sicer tudi klasika ohranja svoj krog privržencev. Takšnih, ki si želijo novega audija A4 v limuzinski, karavanski (avant) in rahlo robustni (allroad) različici, pa bo prihodnje leto okoli 200.

In kaj bodo dobili kupci sicer še precej svežega Audijevega poslovnega avtomobila? Korenito spremenjeno zunanjost, bolj ostre poteze, širšo masko in ločen motorni pokrov. Polne LED-luči so zdaj serijske pri vseh modelih, obenem so oblikovno spremenjene. Za doplačilo pa so še vedno na voljo matrični žarometi. Mere audija A4 so se ob tem spremenile le za odtenek, pa še to na račun novih odbijačev.

V kabini bo voznik opazil nov 10,1-palčni osrednji informacijski zaslon, ki mu po novem ukazujejo na dotik ali glasovno. Audi mu je namenil tudi nov zmogljivejši vmesnik MIB3 z osemjedrnim čipom. Merilniki pred voznikom so lahko klasični ali doplačljivi digitalni, diagonale 12,3 palca.

Motorni del označuje dizelska prevlada, saj motorji na plin segajo od oznak 30 TDI do 45 TDI. Ponujajo pa 100, 120, 140 ali (v tem primeru je pod pokrovom trilitrski šestvaljnik) 170 kilovatov moči, kar pomeni 136, 163, 190 oziroma 231 konjskih moči. Cene dizelskih audijev segajo od 38.940 do 49.970 evrov.

Vsi po vrsti so opremljeni s samodejnim menjalnikom - štirivaljni s S tronicom z dvema sklopkama, šestvaljniki pa s klasičnim samodejnim menjalnikom. Najmočnejši 45 TDI ima tudi serijski štirikolesni pogon quattro. Povsem na vrhu pa je vrhunski audi S4, ki je tokrat dizelski. Poganja ga trilitrski šestvaljni turbodizel s 255 kilovati oziroma 347 konjskimi močmi, do stotice skoči v 4,8 sekunde.

Za karavanski avant boste doplačali dobra dva tisočaka, allroad pa je na voljo le z dvema motorjema 40 TDI in 45 TDI. Stane med 47.600 in 55.360 evri.

Bencinska ponudba je skromnejša in cenejša. Obsega pa dvolitrski turbo štirivaljnik v 35 TFSI s 110 kilovati, 40 TFSI s 140 kilovati in 45 TFSI quattro s 180 kilovati. Najcenejši 35 TFSI je opremljen z ročnim menjalnikom in stane 34.200 evrov, avtomatika ga podraži na 36.540 evrov.

Pet motorjev je opremljenih z blagim hibridnim sistemom, električno omrežje je 12-voltno. Le pri S4 je 48-voltno. Audi obljublja, da rešitev prinaša do 0,3 litra manjšo porabo goriva.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Frenk Tavčar: mož, ki je zgradil znamko Audi in sooblikoval avtoposel v Sloveniji
Avto
AvtoMiloš Milač Frenk Tavčar: mož, ki je zgradil znamko Audi in sooblikoval avtoposel v Sloveniji 2

Slovenski avtoposel skozi oči in izkušnje Frenka Tavčarja s skoraj 30-letnimi izkušnjami v poslu, nekdanjega šefa Audija in oddelka za prodajo podjetjem v Porscheju Slovenija.

FINANCE
Avto
Audi, ki bi ga vikal, čeprav ali pa prav zato, ker je električen
Avto
AvtoMiloš Milač Audi, ki bi ga vikal, čeprav ali pa prav zato, ker je električen 2

Za nemški Audi se je zadnja leta zdelo, da je pri oblikovanju in modelski paleti zapeljal v slepo ulico. To sicer ni nenavadno. Zgodilo se je že tekmecema BMW in Mercedes-Benzu in le oblikovni ali tehnični šok je kolesje premaknil naprej v novi smeri.

FINANCE
PMM
Audijev električni potovalnik za sladokusce
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMatej Kačič Audijev električni potovalnik za sladokusce

Audi je predstavil še en povsem električni model, športna potovalna limuzina e-tron GT za vsaj sto tisočakov pa ob oblinah in udobju navduši tudi s tehniko.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Osvežena vstopnica v Audijevo visoko družbo
Avto
AvtoUroš Božin Osvežena vstopnica v Audijevo visoko družbo

Na slovenske ceste je prispel najmanjši Audijev predstavnik družine Q: majhen, mladosten in precej bolj dostopen kot večji bratje.

FINANCE
PMM
Takšen bo ID.4 s štirimi krogi za 45 tisočakov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Takšen bo ID.4 s štirimi krogi za 45 tisočakov

Audi razkriva skoraj vse podrobnosti novega električnega SUV Q4 e-tron. Na trg prihaja še letos.

FINANCE
PMM
Zdaj gre zares, to je prvi dostopni električni Audi
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Zdaj gre zares, to je prvi dostopni električni Audi 24

Audi je danes razkril prvi kompaktni električni SUV Q4 e-tron z dosegom do 528 kilometrov. K nam prihaja julija s ceno 45 oziroma manj kot 41 tisočakov, upoštevaje subvencije.

FINANCE
PMM
Audijeva trajnostna vizija mestne mobilnosti
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostAnže Jamnik Audijeva trajnostna vizija mestne mobilnosti

Po konceptih skysphere in grandsphere je Audi predstavil še študijo urbansphere, ki je, kakor pove že ime, namenjen predvsem uporabi v urbanem okolju velikih (kitajskih) mest.