Volkswagen#Volkswagen) transporter je od generacije T4 predstavljene leta 2003 dobival le manjše oblikovne, sicer pa korenite tehnične popravke. Najnovejši T6.1, ki pomeni osvežitev šeste generacije pa predstavlja zadnje generacije transporterja, caravelle, multivana ali californie v tej obliki. Novi T7, ki prihaja leta 2022, bo prinesel korenitejše spremembe. Hkrati pa bo vozil vzporedno z novim kombijem družine ID – ID.BUZZ, ki bo njegova električna dopolnitev.
A sedaj je čas še za ID 6.1 – klasični furgon, potniški ali poltovornjaški transporter in njegove derivate caravelle, multivan in california, ki dodajajo luksuz, opremo in seveda višjo ceno.
Spoznali smo ga že avgusta na prvi predstavitvi v Amsterdamu, ko smo pisali vse tehnične novosti in prednosti nove generacije oziroma osvežitve.
Ob prihodu na slovenski trg pretekli teden, pa je T6.1 dobil še slovenske cene in načrt. Dobili smo tudi nekaj več informacij o novincu, ki je tudi pred prenovo požel veliko zanimanja – letos je v Sloveniji našel 860 kupcev. Znamka Volkswagen gospodarska vozila pa bo letos dosegla rekordno prodajo prek tri tisoč vozil.
Novi T6.1 je zaradi bogatejše varnostne opreme in tudi višjih uradnih izpustov (ti so posledica novega protokola meritev WLTP) za 800 do 1.200 evrov dražja kot prej. Novinec ima tokrat le dizelske motorje z močjo 81, 110 ali 146 kilovatov. Pogon je speljan na prednja ali vsa štiri kolesa, menjalnik pa je lahko ročni ali samodejni z dvema sklopkama.
Osnovni furgon z motorjem 2.0 TDI z 81 kilovati tako brez davka (tega si podjetniki poračunajo) stane 23.776 evrov. Potniško/tovorni transporter krpan je približno pet tisočakov dražji. Cene bogatejše caravelle in luksuznega multivana se pričnejo pri dobrih 41 tisočakih (z davkom in močnejšim motorjme s 110 kilovati), bivalne californie pa pri slabih 45 tisočakih.
V Porscheju Slovenija bodo v kratkem pripravili tudi nekaj akcijskih različic z bogatejšo serijsko opremo in ugodno ceno.
Novi volkswagen T6.1 je lahko tudi električen. Poganja ga motor z 82 kilovati, ki energijo dobi v bateriji kapacitete 38,8 ali zmogljivejši s podvojeno kapaciteto 77,6 kilovatnih ur. A električnega T6.1 boste zaman iskali na ceniku, saj bo dobavljiv le po posebnem naročilu. Razlog za zadržanost distributerja je v tem, da električnega T6.1 na osnovi predpripravljenih šasij izdeluje oziroma dodeluje družba ABT (sicer predelovalec znamk Volkswagne in Audi), to pa odpira vprašanje glede uveljavljanja garancijskih zahtevkov.
Prvi mož Volkswagna pri nas, Marko Škriba, je še dodal da bolj kot na električni T6.1 v podjetju računajo na novi ID.BUZZ, popolnoma električni kombi nove generacije, ki bo na voljo v drugi polovici leta 2021.