Vlogo pionirja so v Toyoti oziroma Lexusu namenili najmanjšemu SUV – kompaktnemu UX. Ključna vsebina novega električnega lexusa je električni motor s 150 kilovati oziroma 204 konjskimi močmi ter 300 newtonmetri največjega navora, ki bo ponujal podobne zmogljivosti kot UX250h, upoštevaje večjo moč in maso, ki jo prinaša baterija zmogljivosti 54,3 kilovatne ure. Podvozje je zaradi dodatne mase dodatno učvrščeno.
Test hibridnega lexusa UX 250h, predstavitev ob prihodu na slovenski trg in prva vožnja s predserijskim lexusom UX.
Baterijski sklop, nameščen v dnu vozila z višjim delom pod zadnjo klopjo, UX 300e omogoča nižje težišče in še bolj dinamične vozne lastnosti. Doseg s polno baterijo je po navedbah Lexusa 400 kilometrov, a to velja za nerealni cikel meritev NEDC. Po ciklu WLTP bo UX 300e ponujal okoli 300-kilometrski doseg, kar bo nekaj manj kot peugeot e-208 in DS3 crossback.
Posebnost električnega UX pa ne bosta le pogon in baterija, ampak kopica manjših, a pomembnih dodelav, ki bodo izboljšale izkušnjo z neslišnim japoncem.
Pri Lexusu trdijo, da bo UX 300e eden najtišjih električnih avtomobilov na trgu. To so dosegli s sistemom ASC (active sound control), ki v sicer neslišnem avtomobilu predvaja ambientalni zvok in tako ustvarja bolj naraven občutek.
Za baterije skrbi poseben sistem, ki skrbi za dober izkoristek ne glede na temperaturo, poleg tega nadzira napolnjenost in skrbi za dolgo življenjsko dobo ter ohranja zmogljivost. Kupci UX 300e bodo prek aplikacije lahko spremljali napolnjenost baterije, čas do stoodstotne napolnjenosti, doseg baterije in podobno. Poleg tega bodo z aplikacijo lahko na daljavo uravnavali klimatsko napravo, gretje sedežev ter prednjega in zadnjega stekla in podobno.