Nemški Audi je približno leto dni po prvem predstavil že drugi serijski električni avto – e-tron sportback. Ta dopolnjuje za odtenek zajetnejši SUV, ima enako tehniko, večji doseg in nižjo ceno ter posebne digitalne matrične LED-žaromete. Na trg prihaja že spomladi 2020. Pri nas bi, ob upoštevanju trenutnih subvencij Eko sklada, stal okoli 65 tisoč evrov.
Audi je po pričakovanjih predstavil že drugi električni avto, e-tron sportback, ki je zelo soroden prvemu električnemu modelu e-tron. Od tega se po merah komaj kaj loči, kar je sicer razumljivo glede na skupno zasnovo. Povsem enaka je, denimo, dolžina 4,9 metra, širina je 1,93 metra. Pri višini je razlike le poldrugi centimeter, e-tron sportback je visok 1,616 metra, e-tron pa 1,629.
Audi je novinca zasnoval v slogu BMW serije 5 gran turismo, in ne nizkih športnih štiri- ali petvratnih kupejev, kar sicer obljublja velikodušne prostorske razmere v potniški kabini, ki so le za odtenek slabše kot v modelu e-tron. V predelu glave je prostora manj za dva centimetra. Skupaj s 60-litrskim predalom pod pokrovom motornega prostora, namenjenim za shranjevanje avtomobilskega orodja in polnilnega kabla, prtljažnik meri 615 litrov oziroma 45 litrov manj kot v e-tronu. Pri podrtih naslonjalih zadnjih sedežev se poveča na 1.655 litrov.
Kljub zajetnim meram ima novi e-tron sportback odlično aerodinamiko, količnik zračnega upora znaša 0,25, kar pripomore tudi k večjemu dosegu s polno baterijo. Pri e-tronu sportback 55 quattro (moč 265 kilovatov oziroma kratkotrajnih 300 v načinu boost), opremljenem z baterijo zmogljivosti 95 kilovatnih ur, doseg znaša 446 kilometrov oziroma 32 več kot v e-tronu 55 quattro. V šibkejši različici e-tron sportback 55 z motorjem moči 230 kilovatov in baterijo zmogljivosti 71 kilovatnih ur pa je doseg 347 kilometrov. Šibkejša različica ima 27 celičnih modulov celic, baterijski sklop pa je za 120 kilogramov lažji kot pri različici 55 s 36 moduli.
V Audiju še poudarjajo, da je baterijski sistem zaradi masivnega zaščitnega okvirja in aluminijaste konstrukcije izjemno tog in naletno varen. Celični moduli so razporejeni v dveh plasteh; daljša spodnja plast ima 31 modulov in krajša zgornja pet. V vsakem modulu je integriranih 12 tako imenovanih ploščatih celic. Hladilni sistem je pod celičnim prostorom.
Masa novega e-trona sportback ni znana. Glede na podobno zasnovo pa bo najbrž zelo podobna masi večjega brata, ta v različici e-tron 55 quattro tehta 2,49 tone. Krepko pa k tej številki pripomore baterijski sklop z maso 699 kilogramov.