Avto

E-tron sportback: Audijev drugi električni avto z izjemnimi žarometi

Audi e-tron sportback je kupejevski e-tron. Je za odtenek nižji, bolj aerodinamičen in ob enaki tehniki ponuja 32 kilometrov večji doseg baterije. Audi z njim uvaja tudi digitalne matrične žaromete.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

21.11.2019 03:49
Čas branja: 2 min

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Nemški Audi je približno leto dni po prvem predstavil že drugi serijski električni avto – e-tron sportback. Ta dopolnjuje za odtenek zajetnejši SUV, ima enako tehniko, večji doseg in nižjo ceno ter posebne digitalne matrične LED-žaromete. Na trg prihaja že spomladi 2020. Pri nas bi, ob upoštevanju trenutnih subvencij Eko sklada, stal okoli 65 tisoč evrov.

Audi je po pričakovanjih predstavil že drugi električni avto, e-tron sportback, ki je zelo soroden prvemu električnemu modelu e-tron. Od tega se po merah komaj kaj loči, kar je sicer razumljivo glede na skupno zasnovo. Povsem enaka je, denimo, dolžina 4,9 metra, širina je 1,93 metra. Pri višini je razlike le poldrugi centimeter, e-tron sportback je visok 1,616 metra, e-tron pa 1,629.

Audi je novinca zasnoval v slogu BMW serije 5 gran turismo, in ne nizkih športnih štiri- ali petvratnih kupejev, kar sicer obljublja velikodušne prostorske razmere v potniški kabini, ki so le za odtenek slabše kot v modelu e-tron. V predelu glave je prostora manj za dva centimetra. Skupaj s 60-litrskim predalom pod pokrovom motornega prostora, namenjenim za shranjevanje avtomobilskega orodja in polnilnega kabla, prtljažnik meri 615 litrov oziroma 45 litrov manj kot v e-tronu. Pri podrtih naslonjalih zadnjih sedežev se poveča na 1.655 litrov.

Kljub zajetnim meram ima novi e-tron sportback odlično aerodinamiko, količnik zračnega upora znaša 0,25, kar pripomore tudi k večjemu dosegu s polno baterijo. Pri e-tronu sportback 55 quattro (moč 265 kilovatov oziroma kratkotrajnih 300 v načinu boost), opremljenem z baterijo zmogljivosti 95 kilovatnih ur, doseg znaša 446 kilometrov oziroma 32 več kot v e-tronu 55 quattro. V šibkejši različici e-tron sportback 55 z motorjem moči 230 kilovatov in baterijo zmogljivosti 71 kilovatnih ur pa je doseg 347 kilometrov. Šibkejša različica ima 27 celičnih modulov celic, baterijski sklop pa je za 120 kilogramov lažji kot pri različici 55 s 36 moduli.

V Audiju še poudarjajo, da je baterijski sistem zaradi masivnega zaščitnega okvirja in aluminijaste konstrukcije izjemno tog in naletno varen. Celični moduli so razporejeni v dveh plasteh; daljša spodnja plast ima 31 modulov in krajša zgornja pet. V vsakem modulu je integriranih 12 tako imenovanih ploščatih celic. Hladilni sistem je pod celičnim prostorom.

Masa novega e-trona sportback ni znana. Glede na podobno zasnovo pa bo najbrž zelo podobna masi večjega brata, ta v različici e-tron 55 quattro tehta 2,49 tone. Krepko pa k tej številki pripomore baterijski sklop z maso 699 kilogramov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
PMM
Takšen bo ID.4 s štirimi krogi za 45 tisočakov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Takšen bo ID.4 s štirimi krogi za 45 tisočakov

Audi razkriva skoraj vse podrobnosti novega električnega SUV Q4 e-tron. Na trg prihaja še letos.

FINANCE
PMM
Zdaj gre zares, to je prvi dostopni električni Audi
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Zdaj gre zares, to je prvi dostopni električni Audi 24

Audi je danes razkril prvi kompaktni električni SUV Q4 e-tron z dosegom do 528 kilometrov. K nam prihaja julija s ceno 45 oziroma manj kot 41 tisočakov, upoštevaje subvencije.

FINANCE
PMM
Audijev električni potovalnik za sladokusce
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMatej Kačič Audijev električni potovalnik za sladokusce

Audi je predstavil še en povsem električni model, športna potovalna limuzina e-tron GT za vsaj sto tisočakov pa ob oblinah in udobju navduši tudi s tehniko.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
PMM
Audijeva električna renesansa
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Audijeva električna renesansa 5

Kako audijevski je novi audi Q4 e-tron, najbolj imeniten avto skupinske osnove MEB, ki je skupna tudi volkswagnoma ID.3 in ID.4, škodi enyaq in cupri born?

FINANCE
Avto
E-tron GT: Audijeva električna limuzina prihodnosti
Avto
AvtoUroš Božin E-tron GT: Audijeva električna limuzina prihodnosti 6

E-tron GT je cenovno pristopnejši in oblikovno drznejši taycan - s futuristično obliko, dosegom skoraj 500 kilometrov in ceno okoli 100 tisoč evrov

FINANCE
Avto
Audi, ki bi ga vikal, čeprav ali pa prav zato, ker je električen
Avto
AvtoMiloš Milač Audi, ki bi ga vikal, čeprav ali pa prav zato, ker je električen 2

Za nemški Audi se je zadnja leta zdelo, da je pri oblikovanju in modelski paleti zapeljal v slepo ulico. To sicer ni nenavadno. Zgodilo se je že tekmecema BMW in Mercedes-Benzu in le oblikovni ali tehnični šok je kolesje premaknil naprej v novi smeri.