Japonski Nissan je tudi slovenskemu trgu namenil avto zanimiv enoprostorec e-NV 200. Povsem električni kombi ima že dokaj priletno obliko in zasnovo. Tehnike pa je doka sveža. Poganja ga elektromotor z 80 kilovati moči (iz prvega leafa) in nova baterija kapacitete 40 kWh. Slovenska cena zanj je, upoštevaje subvencije Eko Sklada, 36.900 evrov.
Ekskluzivna preizkušnja nissana e-NV 200 januarja lani na Tenerifu.
Na drugih trgih je e-Nv200 na voljo v treh različicah. V tovorni z dvema sedežema in 4,2 kubiki prostora v tovornem delu, v pet in sedemsedežni različici. Pri nas distributer in trgovci ponujajo le najbogatejšo in najdražjo različico. Ta po ceniku stane 44.164 evrov. Upoštevaje subvencijo 36.664 evra. V sporočilu za javnost je zapisana cena nekoliko višja - 36.900 evrov, najbrž jo dvigujejo stroški priprave vozila in prevoza.
Tovorna različica pri nas ni na voljo, v Nemčiji pa je 8.500 evrov cenejša od potniške s sedmimi sedeži.
Nissan e-NV 200 na Financah že kar dobro poznamo, saj smo ga ekskluzivno preizkusili že januarja lani na Tenerifu. Takrat smo o njem zapisali, da gre za kombi starejše zasnove z zanimivo klinastim in položnim nosom, ki se nadaljuje v pokončno vetrobransko steklo pravega kombija. Dolžina 4,56 metra ga uvršča med kompaktne in srednje velike kombije, prostorsko pa je nekje na ravni francoskih dvojčkov peugeot expert in citroën jumpy prejšnje generacije.
Kabina je preprosta, precej plastična, a kakovostno obdelana. Na osrednji konzoli je zaslon na dotik, armaturna plošča je elektronska in zelo podobna tisti pri leafu prve generacije. Sedeži mehki in udobni, dostop do sedežev v prednjem in zadnjem delu kabine, to je skozi drsna vrata, pa precej preprost. Nissan e-NV200 ima še dodatna dva sedeža, ki se zložijo kar ob stranici prtljažnika, kar je sicer hitra, a precej nepraktična rešitev, ki zmanjšuje njegovo prostornino. Zadnja dva sedeža je sicer mogoče povsem odstraniti, srednjo sedežno vrsto pa prekucniti za prednja sedeža.
Lani je e-NV200 dobil tudi priključek za hitro polnjenje, kar še nekoliko olajša njegovo uporabo. Na 6,6-kilovatni vtičnici polnjenje tako traja med 7,5 in 8,5 ure, na hitrih polnilnicah pa se baterija v 40 minutah napolni do 80 odstotkov zmogljivosti.
Zmogljivejša baterija 1,64 tone težkega enoprostorca ima tudi slabo stran, nosilnost se je zaradi povečane mase zmanjšala s 770 na 703 kilograme. V primerjavi s 60 odstotkom povečanim dosegom (v primerjavi s predhodnikom) pa se to zdi manjša ovira.