BMW je osvežil serijo F in jo z modelom F 900 XR popeljal naravnost v čebelnjak, kjer vladajo yamaha MT-09, 900 tracer, kawasakija versysa 1000 ali ninjo 1000 ter še kopico drugih športnikov, ki se spogledujejo z enduro ali potovalno smerjo. F 900 R pa je nagec z enakimi tehničnimi lastnostmi.
Serija F ima pri BMW že kar dolgo zgodovino. Družina motociklov sestavljena okoli vrstnega dvovaljnika se je pričela razvijati z 800 kubičnim strojem, nadaljevala z 850 kubičnim, v leto 2020 pa vstopa z 900 kubičnim. Skladno s prostornino je rasla moč agregata, novinca imata denimo že 77 kilovatov oziroma 105 konjskih moči in enak navor kot različice z 850 kubiki.
Nova segmentacija daje prvima članoma družine F 2020, torej športnemu turisti XR in nagcu R, posebno dober položaj. Vsaj različica XR se namreč lahko bori s športniki potovalniki in enduro potovalniki. Novinec namreč ponuja posrečen hibrid obeh svetov, obenem pa obljublja ravno dovolj odločne zmogljivosti, sodeč po prejšnjih modelih F izrazito okretnost in po novem tudi bogato opremo.
XR bo namreč serijsko opremljen z digitalno armaturno ploščo diagonale 4,3 palce, LED žarometi, sistemoma ABS in proti zdrsu. Na daljših vožnjah bo še razvajal s 15,5 litrsko posodo za gorivo izdelano iz varjene plastike. Takšna naj bi bila novost med serijskimi motocikli.
Seveda recept ni nov. Zelo uspešno ga je napisala in vnovčila Yamaha z modelom MT-09 in športnim turistom tracer 900 v klasični in GT različici. Uspeh yamahe gre pripisati tudi ugodni ceni, ki se giblje od devet do 12 tisočakov.
Novi BMW F 900 XR pa bo stal 11.500 evrov, kar je vsekakor manj kot smo pričakovali glede na cene aktualnih modelov F 850 in njihovo skromnejšo serijsko založenost z opremo.
O F 900 R je manj znanega. Le to, da bo imel enak stroj kot F 900 XR, od predhodnika bo težji za osem kilogramov, pa tudi za 10 konjskih moči (7 kilovatov) zmogljivejši.