Milijoni prevoženih kilometrov ne zagotavljajo uspešne dostave
Kaj storiti, ko vam odnese zadek? Poznate skrite pasti jeseni in pravila varčne vožnje? Vaje na poligonu, kjer inštruktorji v varnem okolju ustvarijo razmere, s katerimi se spopademo v resničnosti, lahko odtehtajo še tako veliko izkušenj.
Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
»Vozniki se pogosto niti ne zavedamo vseh nevarnosti, ki nas čakajo na cesti. V kritičnih okoliščinah se tudi ne znamo pravilno odzvati, velika težava v luči prihrankov pa je tudi nepoznavanje pravil varčne vožnje,« pravijo inštruktorji varne vožnje AMZS na Vranskem.
V projektu Najboljši poslovni vozniki smo zato pred izziv postavili tiste, ki se redno spoprijemajo z nevarnostmi v prometu – okoli 60 voznikov službenih vozil iz več kot 20 slovenskih podjetij, kot »orodje« v rokah pa so jim tokrat služili Oplovi dostavniki combo, vivaro in movano.
V prometu ni prostora za presenečenja
Slovenci pridobitev vozniškega dovoljenja štejemo med svoje največje dosežke, sami sebe pa pogosto ocenimo kot izredno dobre, strpne in natančne voznike. Kako pa je v praksi?
Dovolj je, da pomislimo na vsakodnevne razmere na slovenskih cestah, kjer vozila s precej velikimi hitrostmi v strnjeni koloni vozijo drugo za drugim in brez primerne varnostne razdalje skoraj slonijo na odbijačih. Eno izmed njih mora nenadoma zavirati in...
Ker ne gre za prizor iz prihodnosti, ki je morda v znamenju avtonomne vožnje, ampak za vsakdanjo pot v službo, na poslovni sestanek ali pa dostavo, se brez dotika, zanašanja zadka in s tem nesreče morda ne bo izšlo. Tudi spolzka ali poledenela cesta skriva pasti, ki jih ne predvidita niti odlična ženska intuicija niti posebej previdna vožnja. Na cesti oziroma v prometu posamezne prizore doživljamo redkeje, nekatere pa kar pogosto, a če nas popolnoma presenetijo, se večkrat končajo z zveriženo pločevino ali še slabše.
Preizkušanje meja avtomobila in vozniškega znanja zato omogoča le varno okolje poligona, s to nalogo pa se je pred dnevi spoprijelo okoli 60 voznikov službenih vozil iz več kot 20 slovenskih podjetij v projektu Najboljši poslovni vozniki 2019. »Odlično, zabavno, poučno in sproščeno,« so malo drugačni team building družno pohvalili tekmovalci, ki se pri svojem delu in opravkih redno spoprijemajo z nevarnostmi v prometu.
Možnost ponovitve le v videoigrah
Z različnimi Oplovimi dostavniki so se spopadli z več izzivi. V prvem delu so se tako spoznavali in reševali iz situacije, ko ti nepričakovano odnese zadek, ter v praksi ugotavljali razliko med krajšo in daljšo medosno razdaljo ter novimi in starimi pnevmatikami.
»Razlika je očitna,« so bili enotni, gume so v resnici vez z življenjem. Na drugi vaji so poskušali z velikim dostavnikom kar najhitreje prevoziti spolzek zavoj, ki je služil kot odlična situacija tipičnih jesenskih razmer. »Na zimske razmere na cestah se večina voznikov temeljito pripravi, na jesenske pa ne.
Zahtevnost razmer na cesti je jeseni večja, v kritičnih okoliščinah pa se ne znamo pravilno odzvati,« pravijo inštruktorji varne vožnje AMZS na Vranskem in poudarjajo, da v prometu v nasprotju z videoigrami ni možnosti ponovitve.
Tudi varčna vožnja je ključ do prihrankov
»Cijazili ste se za kamionom … V vašem avtomobilu sta bila le dva ... Ugasnili ste klimo … Ste že nekako goljufali …« je bilo le nekaj komentarjev, ki smo jih pri projektu Najboljši poslovni vozniki ujeli na uho, ko je okoli 60 tekmovalcev iz 21 podjetij končalo vajo iz varčne vožnje.
Nekaj od tega gotovo drži, a najpogostejši vzrok za veliko porabo goriva pri slovenskih voznikih so po besedah inštruktorja z AMZS Danijela Grande vrtenje motorja v visoke vrtljaje, neizkoriščanje prostega teka, zaganjanje in neupoštevanje omejitev hitrosti. Nevešči vozniki tako lahko prevzamejo velik del krivde, da so tovarniške obljube o porabi goriva v praksi še bolj nedosegljive.
To je pokazala tudi vaja, kjer je Oplov combo life z dizelskim motorjem lahko spil 3,8 ali 5,8 litra nafte na sto kilometrov, in to v enakih razmerah na isti trasi. Dober, natančen in varčen voznik tako lahko podjetju prinese prihranke. Zaradi preudarnosti ima nižje stroške goriva ter manj ali pa celo nič škodnih primerov, posledica so cenejša zavarovanja, manj dni avtomobila na servisu ali na popravilu in s tem boljša izkoriščenost voznega parka.
Partner projekta Najboljši poslovni voznik je podjetje Opel Southeast Europe in soorganizator podjetje AMZS. Podjetji nista posegali v vsebino prispevka.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
Citroën predstavlja ë-berlingo van, električno različico svojega lahkega gospodarskega vozila, ki bo v prodajne salone zapeljala v drugi polovici leta 2021; ob 800-kilogramski nosilnosti bo omogočal doseg do 275 kilometrov
Z omejevanjem kalorij boste sicer zelo verjetno izgubili nekaj kilogramov, a ne le želenih maščobnih oblog, temveč tudi puste telesne mase. S pusto telesno maso, ki je izjemnega pomena skozi vsa življenjska obdobja, označujemo celotno maso telesa brez maščobe.
Tretji vozni pas, ki bo nastal na cesti iz Domžal in Vrhnike v Ljubljano, bi bil lahko namenjen električnim vozilom, klasično gnanim avtomobilom z več kot enim potnikom v avtu in pa avtobusom, meni generalni sekretar AMZS.
Na trnovo, a nujno potrebno pot elektrifikacije je zapeljal tudi Jeep, ki z modeloma renegade 4xe in compass 4xe ob neokrnjenih terenskih zmogljivostih slovenskim kupcem ponuja tudi do 50 kilometrov električnega dosega.
Avtoplin je najbolj ekonomično gorivo na trgu, če k temu dodamo še ceno od 14.650 (Zen) do 16.250 evrov (Intens) pa Renault clio LPG potrjuje, da je plinska računica zelo prijazna do denarnice (ali računovodje).