Avto

Novi yaris je Toyotino orožje proti evropskim okoljskim kaznim

Toyota yaris četrte generacije prihodnje leto na trg prihaja v krepko izboljšani različici. Mestni avto je nekaj manjši in nižji, a precej širši in bolj prostoren. Poganjal ga bo sodoben trivaljni bencinski hibrid z več moči in manjšo porabo. Imel bo kopico varnostnih, tudi serijskih, dodatkov ter precej bolj drzen videz.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.10.2019 20:50
Čas branja: 3 min

Japonska Toyota je danes predstavila četrto generacijo mestnega modela yaris, ki nastaja v Evropi za evropski trg. Novi yaris stavi predvsem na varčen in zmogljiv hibrid – bencinski trivaljnik in elektromotor z litijevo ionsko baterijo. Poleg tega pa tudi na drzne poteze karoserije, prostornejšo potniško kabino in kakovostne materiale. Na evropskih trgih bo drugi polovici prihodnjega leta.

Toyota se z novim yarisom medtem bojuje proti kaznim, ki jih bo leta 2021 začela zaračunavati EU. Vsak gram, ki bo presegel mejo 95 gramov izpustov ogljikovega dioksida na kilometer, bodo proizvajalci plačali s 95 evri. Yaris bo z visoko prodajo močno zniževal Toyotino povprečje v Evropi, saj bo avtomobilček množičen in zelo varčen. Že v prejšnji generaciji si je yaris hybrid odrezal največji delež v ponudbi motorjev, prepričal je prek pol milijona evropskih kupcev.

V prvih šestih mesecih letos je Toyota v Evropi prodala 130.967 yarisov, skoraj polovica je bila hibridov.

V Sloveniji je bilo v prvih devetih mesecih letos registriranih 292 novih yarisov. Skoraj polovica oziroma natanko 49 odstotkov je bilo hibridov, so nam povedali v Toyoti Slovenija.

Novi hibridni sklop je sestavljen iz 1,5-litrskega trivaljnega bencinarja, ki izhaja iz večjih motorjev 2.0 in 2.5 v Toyotinih hibridih (v tej generaciji ima valj več), in elektromotorja. Skupna moč sklopa je za 15 odstotkov večja kot prej, torej novi yaris hybrid zmore 85 kilovatov oziroma 116 konjskih moči. Izpusti pa so ob tem manjši za 20 odstotkov in znašajo le 67 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. K boljšemu rezultatu poleg novega motorja pripomore tudi za 27 odstotkov lažja baterija. Ta je tokrat litijeva ionska, v zadnji generaciji je bila nikelj-metal hibridna.

Yaris nove generacije bo sprva na voljo le s hibridnim pogonom. Pozneje in le na določenih trgih pa bo Toyota ponudila tudi litrski in 1,5-litrski bencinar. Dizelski motorji so v yarisu že daljna preteklost.

Novi yaris poleg učinkovite tehnike prinaša tudi drzno, kar agresivno oblikovanje prednjega dela, dinamične stranske poteze in napihnjen zadek. Mere vozila so nekoliko drugačne. Yaris je dolg 3,95 metra (pet milimetrov manj kot prej), širok je 1,74 metra (pet centimetrov več) in visok 1,47 metra (1,5 centimetra manj).

Novi yaris je zasnovan na novi osnovi TNGA in ima tudi za 1,5 centimetra nižje težišče, do šest centimetrov nižji položaj prednjih sedežev, čvrstejšo karoserijo, boljše vozne lastnosti in ergonomijo v potniški kabini.

Novi yaris je poseben tudi po vgradnji zračne blazine, ki je vgrajena med prednja sedeža. Nad armaturno ploščo ima desetpalčen projektor podatkov na prednje steklo (head-up display) ter osempalčni zaslon nad sredinskim delom armaturne plošče.

Med varnostne dodatke oziroma sisteme pa sodijo tudi radarski tempomat, ki deluje do ustavitve vozila ter sistem za usmerjanje znotraj cestnih črt. Oba sistema sta del serijske opreme.

Toyota bo novega yarisa izdelovala na znani lokaciji v Franciji. V posodobitev tovarne je vložila 300 milijonov evrov; njena zmogljivost se bo povečala z 220 na 300 tisoč enot na leto.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

FINANCE
Avto
Toyota GR yaris: eno samo veselje
Avto
AvtoMatej Kačič Toyota GR yaris: eno samo veselje 1

Ste za prazno cesto z veliko ovinki, ljubite adrenalin in bi radi za zmerno ceno doživeli vsaj delček otroških sanj?

FINANCE
Avto
Malček, nabit z učinkovito tehniko
Avto
AvtoMiloš Milač Malček, nabit z učinkovito tehniko

Kandidat za službeni avto leta 2021: toyota yaris

FINANCE
Avto
Yaris, ki bo z dodatnimi centimetri posegel po zvezdah
Avto
AvtoUroš Božin Yaris, ki bo z dodatnimi centimetri posegel po zvezdah 6

Toyota je dobila novega najcenejšega predstavnika visoke družbe. Privzdignjen, moderen, prostoren in varčen yaris cross bo v Evropi in Sloveniji najbrž nova Toyotina prodajna uspešnica.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Toyota v številkah: kako ji je šlo v svetu, Evropi in Sloveniji?
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota v številkah: kako ji je šlo v svetu, Evropi in Sloveniji?

Toyota je leto 2020 zaključila s prvim mestom v svetovni prodaji. Na stari celini je Toyota lani prodala skoraj milijon vozil in si odrezala rekorden šestodstotni tržni delež, v Sloveniji pa ji je šlo dobro predvsem pri prodaji fizičnim osebam.

FINANCE
Avto
Toyota yaris spet do naslova evropski avto leta
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota yaris spet do naslova evropski avto leta 4

Nova toyota yaris je v tekmi za naslov evropski avto leta 2021 krepko ugnala tekmece. To ji je uspelo že drugič v zgodovini.

FINANCE
Avto
Mladosten in samozavesten japonček
Avto
AvtoMatej Kačič Mladosten in samozavesten japonček 1

Toyota yaris v četrti generaciji s svojo radoživo podobo (do)končno upraviči ime, z novim 1,5-litrskim hibridnim sklopom pa pričakovano potrdi tradicionalne vrline.

FINANCE
Avto
Toyota po petih letih nazaj na prestol
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota po petih letih nazaj na prestol

Toyota je objavila uradne rezultate prodaje za lani. Japonski proizvajalec je prodal 9,53 milijona vozil, kar je več od Volkswagna. Zato se po petih letih vrača na prestol.