Bavarsko nišo gran coupe je leta 2012 začela serija 6. Z razkritjem serije 2 gran coupe pa elegantna oblika štirivratnega kupeja tudi pri BMW z nekaj zamude pronica v kompakten razred. Poznavalci se bodo spomnili na staro serijo 2 coupe, ki je bila »pravi« dvovratni kupe, na trgu pa so predvsem zaradi praktičnosti bolj zaželeni postali štirivratni kupeji. Medtem ko je obraz skoraj enak kot v seriji 1, s katero si BMW 2 gran coupe deli drobovje, se oblikovno od najmanjšega BMW oddaljuje za D-stebričkom.
Streha se počasneje spušča in konča z zavihanimi prtljažnimi vrati. Bočni okni nimata okvirjev, med njima zunaj ni mogoče videti stebrička. Bolj izraziti so tudi zadnji boki, zadek pa spominja na večjega in dražjega brata – serijo 8 gran coupe. Njeno poslanstvo je med kompaktne bavarce prinesti še več oblikovne dinamike. Z novim kupejem pihajo na dušo strankam, katerim klasična limuzina ali pa kombilimuzina oblikovno nista dovolj izstopajoča – predvsem na tiste, ki cenijo prefinjen in samozavesten dizajn.
Majhen kupe, ki je velik
Čeprav gre za najmanjši štirivratni kupe v družini BMW, v dolžino meri dobrih 4,5 metra. Ker je osnovan na temeljih nove serije 1, pomeni, da za pogon skrbita prednji kolesi. Zaprisežencem znamke, ki jih ob omenjanju prednjega pogona stisne v želodcu, obljubljajo, da bo kompakten kupe vozniško najbolj dinamičen v svojem razredu. S prednjim pogonom so potnikom lahko zagotovili več prostora v kabini, celoten pogonski sklop je tudi lažji. Z 2,67 metra medosne razdalje bo prostora za noge dovolj tudi za zadnje potnike. Ko pa sem se v serijo 2 gran coupe usedel v začetku leta na predčasnem razkritju, je bilo zame v predelu glave prostora ravno dovolj, višji potniki bi lahko potarnali nad prostorom za glavo.
Za upravljanje vozila je lahko v pomoč pomočnik, ki mu glasovno ukazujemo. Nauči se navad voznika in jih uporablja v primernih okoliščinah vsakdanjika. Z njim bo mogoče kramljati, občasno bo poskrbel za šalo ali zanimivo zgodbo. Vozilo bo mogoče za doplačilo opremiti z digitalnim ključem. To omogoča odklepanje vozila s pametnim telefonom, motor pa bo mogoče zagnati, ko bo mobilnik postavljen v njegovo odlagališče. Serijsko bo avto opremljen z opozarjanjem pred zapuščanjem voznega pasu ter opozorilom pred čelnim trkom in pešci v mestni vožnji.
Na ceste v marcu
Slovenskim kupcem bo serija 2 gran coupe na voljo s tri- in štirivaljnimi motorji. Bencinsko stran bosta zastopala 218i in 235i, dizelsko pa 220d. Zmogljivejše različice bodo opremljene s štirikolesnim pogonom xDrive. Svetovni javnosti ga bodo razkazali na avtomobilskem salonu v Los Angelesu. Proizvodnjo bodo začeli novembra, prodajo pa v začetku leta 2020. Takrat bo več znanega tudi o cenah. V Nemčiji se cene za vstopni model začnejo pri 31.950 evrih.