S šefom največjega distributerja avtomobilov v Sloveniji Danilom Ferjančičem, ki vodi Porsche Slovenija, sva se v intervjuju poglobila v dobo elektromobilnosti, ki pri Volkswagnu prihaja s svetlobno hitrostjo. Poleg vozil pa bo Porsche Slovenija kupcem ponujal tudi pomoč pri prilagoditvi omrežja, sončne elektrarne, polnilnice in zalogovnike ... Ferjančič je govoril tudi o izzivih in priložnostih klasičnega posla, pomanjkanju mehanikov in ličarjev, stanju avtotrga in še o marsičem.
Slovenska Toyota pa je skupaj s tehnološkim startupom AV Living Lab zagnala prvi B2B-sistem souporabe oziroma car sharinga pri nas, imenovan Toyota DriveMe, ki bo sprva deloval poskusno v ljubljanskem BTC Cityju. Katere so priložnosti za novo storitev, katere prednosti za njene uporabnike? O souporabi smo zbrali še nekaj evropskih podatkov, trendov in pojasnili oblike storitve.
Avgusta se je število na novo registriranih osebnih avtomobilov v EU skrčilo kar za 8,4 odstotka glede na lanski avgust, kar je največji letošnji zdrs. Kaj se dogaja na trgu, kateri so glavni razlogi za takšen upad?
Negativne številke se kažejo tudi na slovenskem avtotrgu.
Uroš se je ta teden sladkal z mercedes-benzi. Poglobil se je v novi orjaški SUV GLE z davčno ugodnim motorjem 300d, ki skoraj uide slovenski davčni gorjači. Ima majhen, a nikakor ne skromen 1,95-litrski dizel dovolj sape za pogon GLE?
V Nemčiji pa se je usedel za volan novega električnega mercedesa EQC, neposrednega tekmeca audiju E-tron. Kaj je ugotovil na kratki testni vožnji?
Mazda je s trojko oziroma mazdo3 zapeljala v novo smer, ki prisega predvsem na čustva, športnost, tehniko, tudi premijskost, je Matej ugotavljal v podrobnem testu. Nova smer je terjala tudi žrtve pri ceni (a le relativno) in družinski uporabnosti. Vseeno, trojka je vredna pozornosti.
Kolega iz revije Kamion & Bus je preizkusil zmagovalca našega izbora dostavno vozilo leta 2019, to je ford transit connect. Kaj ga je pri njem prepričalo, kaj razočaralo?