PMM

Slovenska Toyota ustvarila lastni car sharing, preizkuša ga v BTC

Podjetja v BTC Cityju lahko od danes uporabljajo storitev souporabe, najamejo lahko toyote ali lexuse, cene najema od devet evrov za uro do 48 evrov za osem ur s toyoto corollo. Najdražji lexus ES300h stane 19 oziroma 110 evrov za enak najem.

Podporniki obveščajo

FINANCE
PMM
Slovenski Kontron podpisal zavezo k Podnebni pogodbi Mestne občine Kranj
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta Slovenski Kontron podpisal zavezo k Podnebni pogodbi Mestne občine Kranj

Tako bodo kranjski občini pomagali zmanjšati izpuste ogljikovega dioksida za 80 odstotkov

FINANCE
PMM
Enostavna rešitev za izboljšanje energetske učinkovitosti stavb
Pametna mesta in mobilnost
DALJINSKO ODČITAVANJE PORABE ENERGENTOV
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta Enostavna rešitev za izboljšanje energetske učinkovitosti stavb

Za razliko od statičnih cenovnih modelov, ki se ne prilagajajo nihajočemu povpraševanju, se sistem daljinskega odčitavanja energentov odziva na podatke v realnem času

FINANCE
PMM
 V Ljubljani bo digitalno urbano platformo vzpostavil T-2
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta V Ljubljani bo digitalno urbano platformo vzpostavil T-2

Slovenska prestolnica bo pridobila sodobno orodje za upravljanje, načrtovanje in izvajanje mestnih politik, hkrati pa bo platforma služila kot enotna informacijska in komunikacijska točka med mestno upravo, meščani in gospodarstvom.

17.09.2019 15:55
Dopolnjeno: 17.09.2019 17:42
Čas branja: 3 min
Slovenska Toyota ustvarila lastni car sharing, preizkuša ga v BTC
Toyote v novi storitvi souporabe oziroma car sharinga Toyota DriveMe pred kristalno palačo v BTC Cityju Ljubljana. Poleg toyot so v floti vozil tudi lexusi ES in UX. Foto: Miloš Milač

Toyota Adria, regijski distributer toyot, je danes skupaj s podjetjem AV Living Lab v BTC predstavila svoj program souporabe oziroma car sharinga Toyota DriveMe namenjen podjetjem v ljubljanskem BTC Cityju. Prve tri mesece bo novo storitev preizkušala in prilagajala uporabnikom, nato pa gre na polno.

Drzna poteza slovenske oziroma regijske Toyote je nastala ob razpravi o izkoriščenosti voznega parka v Toyoti Adrii. »Še pred nekaj meseci sploh nismo vedeli, kakšna je, zdaj skrbimo, da so naši službeni avtomobili res dobro izkoriščeni, da so na cesti, ne na parkirišču, pa vseeno dosegamo le 55-odstotno izkoriščenost,« je na današnji tiskovni konferenci pojasnil komercialni direktor regijske Toyote Gregor Mauko. »Pa to sploh ni slabo, zasebni avtomobili so v povprečju v uporabi le od dva do tri odstotke, službeni pa okoli deset odstotkov.«

»Projekt sodi v naš koncept mobilnosti, ki ga izvajamo v BTC Cityju Ljubljana. Pred kratkim je po naših ulicah začel voziti električni avtobus, pri nas ima sedež še drugi ponudnik car sharinga, želimo si čim več koles in drugih oblik prevoza, da se bo zmanjšala gneča,« je dodal izvršni direktor za marketing in trajnostni razvoj v BTC Miha Mermal, ki je novim oblikam prevoza v BTC namenil tudi najboljše parkirne prostore. Toyoti DriveMe denimo poleg Kristalne palače.

Odgovor na zgornje izzive je dal Gašper Picelj, vodja nove oblike mobilnosti v Toyoti. »Danes smo zagnali pilotni projekt car sharinga oziroma souporabe vozil za podjetja v BTC Cityju Ljubljana – Toyota DriveMe. Trajal bo tri mesece. V tem času bomo storitev razvijali in prilagajali uporabnikom, trenutno v projektu sodeluje šest podjetij,« je pojasnil Picelj.

Program Toyota DriveMe zdaj obsega šest toyot in lexusov, vozni park bodo sproti osveževali in dopolnjevali, če oziroma ko bo povpraševanje podjetij raslo.

Pozneje bodo program širili še na druga podjetja v BTC, na razmeroma majhnem območju jih je prek 400. Pripravljeni pa so tudi na širitev na druga mesta, tudi zunaj Slovenije. V testnem obdobju in pozneje bomo prilagajali tudi cene. Denimo v manj polnih urah bodo cene spustili, sčasoma bomo dodali tudi kakšen športni avto, denimo lexusa LC. Pojavile so se tudi želje po land cruiserju. Ko bodo prihodki rasli, bomo z veseljem ustregli tudi takšnim željam,« napoveduje Gašper Picelj.

Gregor Mauko je prihodke že vključil v načrte podjetja. »V prihodnjih treh letih bomo z različnimi storitvami dosegli odstotek prihodkov.« »Se vam zdi malo? Letno ustvarimo skoraj 200 milijonov prihodkov,« je bil prepričljiv Mauko.

Inovativen je tudi rezervacijski sistem, ki poteka prek aplikacije na telefonu ali na računalniku. Uporabnik si priklika uro najema in izbere vozilo. Najem potrdi in se ob dogovorjeni uri sprehodi v pritličje Kristalne palače na Ameriški ulici v BTC, na prevzemnem pultu dobi ključe očiščenega in z gorivom napolnjenega avtomobila in se odpelje po predvidenih opravkih.

Sprva bodo avtomobili namenjeni službeni rabi. Kmalu pa bodo v Toyoti vključili tudi zasebni najem za zaposlene v podjetjih, s katerimi imajo sklenjeno pogodbo. »Razlika bo le v obračunu, če si bo zaposleni avto sposodil za pot domov ali za vikend, bo pač plačal s svojo plačilno kartico,« pojasni Picelj.

Pri organizaciji storitve bo Toyoti pomagal tehnološki start-up AV Living Lab, ki je pomagal tudi pri razvoju storitve. Skupina strokovnjakov AV Living Laba je sodelovala na vseh ravneh pilotnega projekta – od priprave vsebine pilota, prodajnih paketov in cenikov, tržnega pozicioniranja, izbire in razvoja tržnih kanalov in družbenih omrežij, priprave platforme in aplikacije, vseh formalnopravnih dokumentov, poročanja do izdaje računa. Start-up bo skrbel za organizacijo voženj, prevzeme in izdaje ter sodeloval v nadaljnjem razvoju.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Toyota v številkah: kako ji je šlo v svetu, Evropi in Sloveniji?
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota v številkah: kako ji je šlo v svetu, Evropi in Sloveniji?

Toyota je leto 2020 zaključila s prvim mestom v svetovni prodaji. Na stari celini je Toyota lani prodala skoraj milijon vozil in si odrezala rekorden šestodstotni tržni delež, v Sloveniji pa ji je šlo dobro predvsem pri prodaji fizičnim osebam.

FINANCE
Avto
Toyota po petih letih nazaj na prestol
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota po petih letih nazaj na prestol

Toyota je objavila uradne rezultate prodaje za lani. Japonski proizvajalec je prodal 9,53 milijona vozil, kar je več od Volkswagna. Zato se po petih letih vrača na prestol.

FINANCE
PMM
Toyota popušča pri elektriki, aprila bo razkrila tekmeca tesli model Y in VW ID.4
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Toyota popušča pri elektriki, aprila bo razkrila tekmeca tesli model Y in VW ID.4 15

Toyota je pripravila popolnoma električni srednje velik športni terenec, razkrit bo konec aprila v Šanghaju

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

FINANCE
Avto
Toyota povečala dobiček in izboljšala napovedi
Avto
AvtoUroš Božin Toyota povečala dobiček in izboljšala napovedi

Japonska družba se je uspešno spopadla s pomanjkanjem polprevodnikov, ki proizvodnjo v avtomobilski industriji ogroža že od konca leta.

FINANCE
Avto
Nov vodilni položaj Slovenca v evropski Toyoti
Avto
AvtoMiloš Milač Nov vodilni položaj Slovenca v evropski Toyoti 2

Medvoščan Tom Fux je pred nekaj dnevi prevzel novo funkcijo v vrhu Toyote Motor Europe, ki skrbi za to znamko v Evropi, Rusiji in še v nekaterih okoliških državah. Fux je postal podpredsednik, odgovoren za prodajo, marketing in zadovoljstvo kupcev za znamki Toyota in Lexus.

FINANCE
Avto
Šef Toyote je najuglednejši menedžer v avtoindustriji, priznanje je namenil zaposlenim
Avto
AvtoMiloš Milač Šef Toyote je najuglednejši menedžer v avtoindustriji, priznanje je namenil zaposlenim

Predsednik uprave Toyote Akio Toyoda si je prislužil naziv najuglednejšega menedžerja leta 2021 v izboru Svetovni avto leta, zanj smo glasovali tudi na Financah

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti