Danes se je za javnost odprl avtosalon v Frankfurtu, ki prikazuje pospešeno elektrifikacijo, obujanje tradicije in nadaljevanje trenda SUV.
Avtomobilski salon IAA v Frankfurtu je kljub krizi sejmov ostal najpomembnejša jesenska, sicer bienalna, avtomobilska predstava. Letos je pokazal veliko novosti, čeprav je na njem manjkala kopica pomembnih znamk. Pogledali smo v zgodovino salona IAA.
To je avtomobilski salon s kar 112-letno tradicijo. Prvič so ga organizirali leta 1897 v berlinskem hotelu Bristol, razstavljenih je bilo le osem avtomobilov. Šele leta 1951 se je predstava preselila v dvorane frankfurtskega sejmišča in takrat privabila 570 tisoč obiskovalcev.
Obisk je vztrajno rasel in dosegel vrh leta 2007, salon je obiskalo več kot milijon ljudi. V kriznem letu 2009 je upadel na 850 tisoč obiskovalcev, razstavljavci pa so skrčili razstavne površine z 229 tisoč na 185 tisoč kvadratnih metrov.
V zadnjih letih se je salon po obsegu dodatno krčil, udeležbo pa je odpovedalo vse več znamk. Letos je na njem manjkalo kar 23 vidnih avtomobilskih znamk: Alpine, Aston Martin, Citroën, Dacia, DS, Ferrari, Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Chrysler, Jeep, Chevrolet, Cadillac, Infiniti, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Rolls-Royce, Subaru, Suzuki, Toyota in Volvo.
Salon pa so vselej zaznamovale nemške avtomobilske znamke, ki zavzamejo večino razstavnih površin. Tako je še danes.