Ime nove honde e je res preprosto. Res je sicer, da pove bistvo. Oznanja namreč prvi Hondin električni avto, ki mu sicer ne moremo očitati pomanjkanja domišljije, tako oblikovne kot tehnične.
Le 3,9 metra dolg mestni avtomobilček simpatične retro oblike je namreč tehnično zelo sodoben. Poganjata ga dva elektromotorja, osnovni ima sto kilovatov, zmogljivejši 113. Baterija ima vselej zmogljivost 35,5 kilovatne ure, po besedah proizvajalca je ena od najbolj kompaktnih na trgu. Honda e s polno baterijo prevozi 220 kilometrov po ciklu WLTP.
Malček je poseben še po ureditvi kabine, kjer se po skoraj celotni širini prednjega dela avtomobila razprostirata dva 12,3-palčna zaslona. Honda e ima še temeljit sklop kamer, ki sodijo tudi stranska ogledala. Slika se v živo prenaša na dva šestpalčna zaslona v skrajnih kotih armaturne plošče.
Posebnost honde e je še digitalni ključ, avto je mogoče odklepati in zaklepati prek aplikacije pametnega telefona.
Njena cena v Nemčiji je 29.470 do 32.470 evrov za močnejšo in bolje opremljeno različico advanced. Na največjih trgih bo poleti prihodnje leto, na manjših pa pozneje.