Avto

Začetek poti za prelomni električni volkswagen ID.3

To je končna oblika novega električnega volkswagna ID.3, ki bo v Sloveniji junija prihodnje leto. Njegova cena bo pod 23 tisočaki, če bodo subvencije Eko sklada ostale nespremenjene.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

10.09.2019 18:48
Čas branja: 3 min

V začetku poletja je še kot koncept prepričal 120 Slovencev, prihodnje leto naj bi jih še 380. Gre za prvi popolnoma novi Volkswagnov električni avto ID.3, ki pomeni takšno prelomnico kot hrošč in golf. Danes je bil razkrit v serijski obliki, znane so tudi doslej skrite podrobnosti.

Volkswagen je danes na avtosalonu v Frankfurtu razkril serijsko različico električnega avtomobila ID.3. Njegove obline niso presenetljive, saj jih je zelo natančno napovedal že koncept. Bolj zanimive so podrobnosti, ki so bile doslej skrite. Obljubljajo pa temeljit in uporaben volkswagen nove dobe.

Oblikovno je novinec res nov in drugačen volkswagen, po obliki in zasnovi je še najbolj podoben golfu plus. Dolg je 4,26 metra, v medosje se razteza do 2,76 metra in obljublja prostorsko velikodušno potniško kabino. Zaradi baterij debeline 14 centimetrov, nameščenih v dno, je za 12 centimetrov višji od golfa in z 1,58 metra visok natanko toliko kot golf plus.

Pred voznikom je majhna armaturna plošča z digitalnimi merilniki, desno od nje široka ročica samodejnega menjalnika, podobna kot v BMW i3. Na vrhu sredinske konzole pa desetpalčni zaslon na dotik. Armaturna plošča je postavljena višje in 15 centimetrov bolj naprej kot v golfu, zato je ID.3 tudi v prednjem delu bolj zračen, v zadnjem delu so prostorske razmere podobne kot v passatu. Prtljažnik pa je s 385 litri eden največjih v kompaktnem razredu.

Zmogljivost baterij in pogona je bila razkrita že junija, zato le ponovimo. ID.3 bo na voljo s tremi zmogljivostmi baterij, od 45 prek 58 do najzmogljivejše s 77 kilovatnimi urami. Doseg s polno baterijo bo po merilnem ciklu WLTP 330, 420 oziroma 550 kilometrov. Na hitri polnilnici boste baterijo z 58 kilovatnimi urami napolnili v pol ure.

Masa ID.3 je najmanj 1.719 kilogramov v različici z baterijo s 45 kilovatnimi urami. Verjamemo, da bo baterija prispevala okoli 350 kilogramov mase.

Volkswagen bo na baterije ponudil osemletno garancijo oziroma 160 tisoč kilometrov. Cene za osnovni model v Nemčiji se bodo začele pod 30 tisočaki. Poseben model ID.3 1ST bo imel baterijo srednje zmogljivosti (58 kilovatnih ur), serijske LED matrične žaromete, dvobarvno karoserije in potniško kabino ter še nekaj dodatkov ter ceno pod 40 tisočaki.

Omenjene cene bodo zniževale lokalne subvencije za električne avtomobile. Volkswagen pa je kupcem, ki so opravili predhodno rezervacijo, ob nakupu modela ID.3 1ST ponudil tudi leto dni brezplačnega polnjena elektrike do največ dva tisoč kilovatnih ur – na vseh javnih polnilnicah, ki so vključene v Volkswagnovo aplikacijo za polnjenje WeCharge, ter v evropskem omrežju hitrih polnilnic ponudnika IONITY.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

IZVOZNIKI
Novice
EKWB je prvo domače podjetje, ki je prejelo EIF sredstva za uvajanje svojih patentov na tržišče
Izvozniki.si
NoviceAleš Ogorevc EKWB je prvo domače podjetje, ki je prejelo EIF sredstva za uvajanje svojih patentov na tržišče

Sredstva Evropskega investicijskega sklada so prejeli s pomočjo garancijske sheme InnovFin

FINANCE
PMM
Znamke in modeli, ki so v letu 2020 vladali svetu električnih avtov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Znamke in modeli, ki so v letu 2020 vladali svetu električnih avtov 2

Lani je prodaja električnih avtov in priključnih hibridov zrasla za 40 odstotkov, na prvem mestu je spet Tesla.

Društvo distrofikov Slovenije
Medicina danes
Redakcija Medicina danes Društvo distrofikov Slovenije

Društvo distrofikov združuje osebe z živčno-mišičnimi obolenji (ŽMO), to so dedna, kronična, degenerativna in progresivna obolenja, ki neposredno ali posredno prizadanejo mišice.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
Društvo Svetloba -  Društvo obolelih za  redkimi boleznimi oči na genetski osnovi
Medicina danes
Redakcija Medicina danes Društvo Svetloba - Društvo obolelih za redkimi boleznimi oči na genetski osnovi

Društvo Svetloba združuje obolele za redkimi boleznimi oči na genetski podlagi. Zelo poenostavljeno lahko rečemo, da so skupna značilnost tovrstnih bolezni distrofije v makuli in mrežnici. Temeljni namen ustanovitve društva je povezovanje obolelih za medsebojno pomoč in podporo, izmenjavanje izkušenj in pomembnih informacij.

Slovenija
Makularne distrofije
Medicina danes
SlovenijaDoc. dr. Martina Jarc Vidmar* Makularne distrofije

Makularne distrofije so prirojena dedna obolenja mrežnice, pri katerih pride do postopnega slabšanja centralnega vida zaradi napredujoče okvare fotoreceptorjev v rumeni pegi (makuli). Pri začetnih oblikah nekaterih distrofij je lahko očesno ozadje pri otrocih sprva normalno. Na distrofije moramo pomisliti pri otrocih z obojestransko slabo vidno ostrino, ki se ne popravi kljub optimalni optični korekciji z očali; pogosto je v širši družini že nekdo, ki ima podobne težave z vidom. Nekatere distrofije se pojavijo tudi pozneje v življenju

FINANCE
Umar: v drugem valu občutno manjša zasebna potrošnja, manj prizadete izvozno usmerjene dejavnosti
Finance
Pia Bedene Umar: v drugem valu občutno manjša zasebna potrošnja, manj prizadete izvozno usmerjene dejavnosti 1

Zmanjšali so se izdatki gospodinjstev za osebne, razvedrilne in športne storitve, še naprej se povečuje varčevanje