V začetku poletja je še kot koncept prepričal 120 Slovencev, prihodnje leto naj bi jih še 380. Gre za prvi popolnoma novi Volkswagnov električni avto ID.3, ki pomeni takšno prelomnico kot hrošč in golf. Danes je bil razkrit v serijski obliki, znane so tudi doslej skrite podrobnosti.
Volkswagen je danes na avtosalonu v Frankfurtu razkril serijsko različico električnega avtomobila ID.3. Njegove obline niso presenetljive, saj jih je zelo natančno napovedal že koncept. Bolj zanimive so podrobnosti, ki so bile doslej skrite. Obljubljajo pa temeljit in uporaben volkswagen nove dobe.
Oblikovno je novinec res nov in drugačen volkswagen, po obliki in zasnovi je še najbolj podoben golfu plus. Dolg je 4,26 metra, v medosje se razteza do 2,76 metra in obljublja prostorsko velikodušno potniško kabino. Zaradi baterij debeline 14 centimetrov, nameščenih v dno, je za 12 centimetrov višji od golfa in z 1,58 metra visok natanko toliko kot golf plus.
Pred voznikom je majhna armaturna plošča z digitalnimi merilniki, desno od nje široka ročica samodejnega menjalnika, podobna kot v BMW i3. Na vrhu sredinske konzole pa desetpalčni zaslon na dotik. Armaturna plošča je postavljena višje in 15 centimetrov bolj naprej kot v golfu, zato je ID.3 tudi v prednjem delu bolj zračen, v zadnjem delu so prostorske razmere podobne kot v passatu. Prtljažnik pa je s 385 litri eden največjih v kompaktnem razredu.
Zmogljivost baterij in pogona je bila razkrita že junija, zato le ponovimo. ID.3 bo na voljo s tremi zmogljivostmi baterij, od 45 prek 58 do najzmogljivejše s 77 kilovatnimi urami. Doseg s polno baterijo bo po merilnem ciklu WLTP 330, 420 oziroma 550 kilometrov. Na hitri polnilnici boste baterijo z 58 kilovatnimi urami napolnili v pol ure.
Masa ID.3 je najmanj 1.719 kilogramov v različici z baterijo s 45 kilovatnimi urami. Verjamemo, da bo baterija prispevala okoli 350 kilogramov mase.
Volkswagen bo na baterije ponudil osemletno garancijo oziroma 160 tisoč kilometrov. Cene za osnovni model v Nemčiji se bodo začele pod 30 tisočaki. Poseben model ID.3 1ST bo imel baterijo srednje zmogljivosti (58 kilovatnih ur), serijske LED matrične žaromete, dvobarvno karoserije in potniško kabino ter še nekaj dodatkov ter ceno pod 40 tisočaki.
Omenjene cene bodo zniževale lokalne subvencije za električne avtomobile. Volkswagen pa je kupcem, ki so opravili predhodno rezervacijo, ob nakupu modela ID.3 1ST ponudil tudi leto dni brezplačnega polnjena elektrike do največ dva tisoč kilovatnih ur – na vseh javnih polnilnicah, ki so vključene v Volkswagnovo aplikacijo za polnjenje WeCharge, ter v evropskem omrežju hitrih polnilnic ponudnika IONITY.