Po lanskem razkritju serije 3 je pri kupejevski, kabrioletski in štirivratnem kupeju serije 4 marsikdo pričakoval podobne poteze prednjega dela, le nekoliko spremenjene mere, višino in stranski del športne serije 4.
BMW pa je z današnjim razkritjem serije 4 concept, zanjo pravijo, da v 80 do 90 odstotkih predstavlja serijski model, presenetil, tudi šokiral, predvsem s prednjim delom avtomobila. Ta namreč nosi pokončne zračne reže oziroma ledvičke kot modeli v preteklosti te znamke.
Po besedah Domagoja Dukca, Hrvata, ki vodi oblikovanje BMW, so bile prednje ledvičke vselej močan podpis bavarske znamke. To je Dukec pri seriji 4 želel dodatno poudariti, zato se je odločil za pokončno namestitev ledvičk, kot v preteklosti pri modelih 328 in 3.0 CSi, ter tako serijo 5 vidneje ločiti od serije 3 s prečnimi ledvičkami.
Nov in drugačen prednji del naj bi novincu prinesel dobršno mero ekskluzivnosti in tudi drugačnosti. Podobno, a drugače kot pri seriji 3 z interno oznako E92, ki jo je izdeloval med letoma 2004 in 2013.