Avto

Kako je Peugeot močan hibrid po stroških izenačil z osnovnim dizlom

Priključni hibrid voznika stane enako kot osnovni dizel pri 15 tisoč (fizične osebe) oziroma 30 tisoč kilometrih na leto v primeru službene uporabe.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

09.09.2019 20:40
Čas branja: 2 min

Poleg sanjskih uradnih številk o porabi le 1,3 litra bencina priključnega hibrida s 165 kilovati so Francozi izračunali tudi realnejšo primerjavo – po njej priključni hibrid kupca stane prav toliko kot osnovni dizel BlueDI 130 EAT8, ki pomeni samodejni menjalnik. Pogoj je seveda redno polnjenje baterije, razmerje pa je različno za fizične in pravne osebe (službeno vozilo).

Francoski Peugeot se je komunikacije o novem priključnem hibridu v modelu 508 in 508 SW lotil nekoliko bolj transparentno od klasične komunikacije, ki predstavlja zgolj sanjske številke. Te pravijo, da novi 508 z 1,6-litrskim turbobencinarjem s 132 kilovati in dvema elektromotorjema s skupno močjo 80 kilovatov – skupna moč sistema je 165 kilovatov oziroma 225 konjskih moči – v povprečju porabi le 1,3 litre bencina na sto kilometrov, doseg na elektriko pa je 54 oziroma 52 kilometrov (SW). Oba 508 imata 11,8-kilovatno baterijo, ki jo je mogoče na domači polnilnici z močjo 6,6 kilovata napolniti v uri in 45 minutah.

Peugeot je nova priključna hibrida po skupnih stroških lastništva primerjal z osnovnim dizelskim strojev v 508 BlueHDI 130 EAT8. Tega poganja 1,5-litrski turbodizel s 96 kilovati, dodatno je opremljen z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, poraba limuzine 508 je 3,8 litra na sto kilometrov, izpusti pa dosežejo 99 gramov ogljikovega dioksida na sto kilometrov.

Ob predpostavki, da fizična oseba 50 odstotkov voženj z novim hibridom 508 prevozi na hibridni način, preostalih 50 odstotkov pa delujeta zgolj električna motorja, je točka preloma pri 15 tisoč kilometrih na leto.

Ob službeni uporabi so pri Peugeotu upoštevali, da bodo vozniki 65 odstotkov poti prevozili v hibridnem načinu, le 35 odstotkov pa v popolnoma električnem. To razmerje so določili zaradi dejstva, da bodo službeni peugeoti 508 pogosto v uporabi tudi med službenim časom, torej bo manj možnosti za polnjenje baterij. Število prevoženih kilometrov pa bo večje. V tem primeru je točka preloma oziroma stroškovna izenačitev z dizelskim motorjem postavljena višje, na 30 tisoč kilometrov na leto.

Porabe v hibridnem načinu ter tarif elektrike kot osnovo za izračun, Francozi sicer niso razkrili. Izračune primerjave stroškov so ob tem pripravili s pomočjo tovarniških podatkov o porabi, zato so tudi ti le teoretični.

Nova 508 hybrid v limuzinski in SW-različici Peugeot sicer že prodaja v Franciji, v drugih državah EU ga bo ponudil do konca leta. Za zdaj so znane le cene v Franciji, kjer najcenejši hibridni peugeot 508 1.6i 180 Hybrid 225 PureTech e-EAT8 allure stane 44.550 evrov, najdražji 508 1.6i 180 Hybrid 225 PureTech e-EAT8 GT pa 51.250 evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Kako si bo francoski Peugeot tlakoval pot v višji cenovni in kakovostni razred
Avto
AvtoMiloš Milač Kako si bo francoski Peugeot tlakoval pot v višji cenovni in kakovostni razred 6

Peugeot je po desetih letih dobil nov logotip, obenem pa je še krepko prenovil in razširil pojavnost blagovne znamke. Načrti so veliki in podrobno zastavljeni.

FINANCE
Avto
Več vsebine in tehnike za Peugeotov par 3008 in 5008
Avto
AvtoMiloš Milač Več vsebine in tehnike za Peugeotov par 3008 in 5008 2

Peugeot 3008 in 5008 sta v novo leto zapeljala s kopico estetskih in tehničnih sprememb, manjši je dobil tudi priključni hibrid iz DS7 in C5 aircrossa

FINANCE
Avto
Peugeot za tiste, ki se še niso okužili z virusom SUV
Avto
AvtoUroš Božin Peugeot za tiste, ki se še niso okužili z virusom SUV 1

Francozi še niso obupali nad karavani. Pravijo, da je zanje še vedno dovolj zanimanja, napovedi prihodnje prodaje pa stabilne.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Peugeot 308: golfova francoska nočna mora
Avto
AvtoUroš Božin Peugeot 308: golfova francoska nočna mora 14

Nova generacija francoskega golfa stavi na športni videz. Dobil je kabel, novi logotip, dodatne poglede bo lovil s svetlečima levjima čekanoma. Na trg prihaja jeseni.

FINANCE
PMM
Lev, ki ne zna rjoveti, čeprav z lahkoto ujame plen
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Lev, ki ne zna rjoveti, čeprav z lahkoto ujame plen 1

Peugeot 508 PSE je športnik, primeren za okoljsko zahtevne čase. Je hiter, celo zelo, a nikakor ne oster. Obenem pa je tih, udoben in seveda elektrificiran.

FINANCE
Avto
Kondicija znamk Stellantisa: močna Jeep in Peugeot, negotovost za Alfa Romeo, slovo za Lancio?
Avto
AvtoMiloš Milač Kondicija znamk Stellantisa: močna Jeep in Peugeot, negotovost za Alfa Romeo, slovo za Lancio? 2

Novi avtomobilski velikan Stellantis, ki bo z družitvijo PSA Peugeot Citroëna in Fiat Chryslerja nastal konec prvega četrtletja letos, bo imel kar 14 blagovnih znamk. Preverili smo, v kakšni kondiciji so znamke in katere imajo velik, katere pa skromen potencial.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)