Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači GLE je naslednik razreda ML, ki se uvršča med začetnike premijskih športnih terencev – v najnovejši, četrti generaciji smo ga preizkusili z novim dizelskim strojem, ki nosi oznako GLE 300d; so štirje valji dovolj?
Fordova zmagovalna formula Fordova zmagovalna formula Test ford transit connect furgon L1220 1,5 EcoBlue 88 kW trend – dostavno vozilo leta 2019 po izboru Financ in revije Kamion & Bus.
Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Prvič smo se zapeljali z vročim audijem Q3 sportback. Kako se privlačen audi Q3 sportback primerja z običajnim?
Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Začetek, vzpon in padec avtosalona IAA v Frankfurtu Avtomobilski salon s kar 112-letno tradicijo IAA ni bil vselej organiziran v Frankfurtu. Zgodovina, posebnosti in zanimivosti ene največjih avtomobilskih predstav sveta.
Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Električna Honda s pustim imenom in igrivo vsebino Retro oblika, kopica domiselnih idej in zelo mestna naravnanost, tudi s skromno baterijo. To je honda s preprostim imenom e.

Kako je Peugeot močan hibrid po stroških izenačil z osnovnim dizlom

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
električna...   dodaj
avto   dodaj
Peugeot dodaj
 
Čas branja: 2 min
09.09.2019  20:40
Priključni hibrid voznika stane enako kot osnovni dizel pri 15 tisoč (fizične osebe) oziroma 30 tisoč kilometrih na leto v primeru službene uporabe.
Kako je Peugeot močan hibrid po stroških izenačil z osnovnim dizlom
Foto: Peugeot

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
električna mobilnost   dodaj
avto   dodaj
Peugeot dodaj

Poleg sanjskih uradnih številk o porabi le 1,3 litra bencina priključnega hibrida s 165 kilovati so Francozi izračunali tudi realnejšo primerjavo – po njej priključni hibrid kupca stane prav toliko kot osnovni dizel BlueDI 130 EAT8, ki pomeni samodejni menjalnik. Pogoj je seveda redno polnjenje baterije, razmerje pa je različno za fizične in pravne osebe (službeno vozilo).

Francoski Peugeot se je komunikacije o novem priključnem hibridu v modelu 508 in 508 SW lotil nekoliko bolj transparentno od klasične komunikacije, ki predstavlja zgolj sanjske številke. Te pravijo, da novi 508 z 1,6-litrskim turbobencinarjem s 132 kilovati in dvema elektromotorjema s skupno močjo 80 kilovatov – skupna moč sistema je 165 kilovatov oziroma 225 konjskih moči – v povprečju porabi le 1,3 litre bencina na sto kilometrov, doseg na elektriko pa je 54 oziroma 52 kilometrov (SW). Oba 508 imata 11,8-kilovatno baterijo, ki jo je mogoče na domači polnilnici z močjo 6,6 kilovata napolniti v uri in 45 minutah.

Peugeot je nova priključna hibrida po skupnih stroških lastništva primerjal z osnovnim dizelskim strojev v 508 BlueHDI 130 EAT8. Tega poganja 1,5-litrski turbodizel s 96 kilovati, dodatno je opremljen z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, poraba limuzine 508 je 3,8 litra na sto kilometrov, izpusti pa dosežejo 99 gramov ogljikovega dioksida na sto kilometrov.

Ob predpostavki, da fizična oseba 50 odstotkov voženj z novim hibridom 508 prevozi na hibridni način, preostalih 50 odstotkov pa delujeta zgolj električna motorja, je točka preloma pri 15 tisoč kilometrih na leto.

Ob službeni uporabi so pri Peugeotu upoštevali, da bodo vozniki 65 odstotkov poti prevozili v hibridnem načinu, le 35 odstotkov pa v popolnoma električnem. To razmerje so določili zaradi dejstva, da bodo službeni peugeoti 508 pogosto v uporabi tudi med službenim časom, torej bo manj možnosti za polnjenje baterij. Število prevoženih kilometrov pa bo večje. V tem primeru je točka preloma oziroma stroškovna izenačitev z dizelskim motorjem postavljena višje, na 30 tisoč kilometrov na leto.

Porabe v hibridnem načinu ter tarif elektrike kot osnovo za izračun, Francozi sicer niso razkrili. Izračune primerjave stroškov so ob tem pripravili s pomočjo tovarniških podatkov o porabi, zato so tudi ti le teoretični.

Nova 508 hybrid v limuzinski in SW-različici Peugeot sicer že prodaja v Franciji, v drugih državah EU ga bo ponudil do konca leta. Za zdaj so znane le cene v Franciji, kjer najcenejši hibridni peugeot 508 1.6i 180 Hybrid 225 PureTech e-EAT8 allure stane 44.550 evrov, najdražji 508 1.6i 180 Hybrid 225 PureTech e-EAT8 GT pa 51.250 evrov.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Nevihta tokrat v Mercedes-Benzu, upad trga ter soočenje elektrike in vodika

Minuli teden je grmelo v BMW, ta teden pa v Mercedes-Benzu. Tudi na lokalni ravni, saj naj bi bil ljubljanski Autocommerce tik pred prodajo...

AVTO
Posel
Posel Konec srbskih sanj, Volkswagnovo tovarno bodo dobili Turki 10

Nova Volkswagnova tovarna, izdelovala bo škodo karoq in seata ateco, bo leta 2022 zrasla v turškem Izmirju.

AVTO
Novice
Novice Poletna nevihta v BMW, slovaška avtoindustrija in resnica o Magni v Hočah

Medtem ko v senci ob morju že marsikdo srka caipiringo, laško ali karlovačko pivo ali pa malvazijo s pljunkom "kisle", nevihte...

AVTO
Novice
Novice SUV dveh skrajnosti, najstniki o avtih in Tesla v Sloveniji

V tem tednu smo spoznali izjemni porsche cayenne coupe, prostorno in uporabno škodo kamiq ter preverili ali je prednji gnani jeep pravi...

AVTO
Novice
Novice Stiska avtoindustrije v svetu, polom v Turčiji in Luki Koper ter nova zmaga čarovnika Tavaresa 1

Avgust brez zatišja, ampak z veliko, večinoma slabimi novicami. Avtoposel se ohlaja, poročajo največji dobavitelji avtoindustriji,...

AVTO
Posel
Posel Slovo od enega največjih mož avtomobilizma 20. stoletja

Nekdanji prvi mož Volkswagna, eden od večjih lastnikov in vsekakor človek, ki je močno vplival na avtomobilsko industrijo, Ferdinand...

AVTO
Novosti
Novosti Privlačen predlog najmlajše avtomobilske znamke

Tavascan je drugi unikatni, sicer še konceptni avto najmlajše avtomobilske znamke Cupra, ki izhaja iz španskega seata

AVTO
Novice
Novice Zvezde Frankfurta, novi okoljski pritiski na cene avtov in mobilnost kot suženjstvo

Razburljiv avtomobilski teden poln pozitivnih in negativnih novic, privlačnih klasičnih in električnih novosti salona v Frankfurtu in...