Poleg sanjskih uradnih številk o porabi le 1,3 litra bencina priključnega hibrida s 165 kilovati so Francozi izračunali tudi realnejšo primerjavo – po njej priključni hibrid kupca stane prav toliko kot osnovni dizel BlueDI 130 EAT8, ki pomeni samodejni menjalnik. Pogoj je seveda redno polnjenje baterije, razmerje pa je različno za fizične in pravne osebe (službeno vozilo).
Francoski Peugeot se je komunikacije o novem priključnem hibridu v modelu 508 in 508 SW lotil nekoliko bolj transparentno od klasične komunikacije, ki predstavlja zgolj sanjske številke. Te pravijo, da novi 508 z 1,6-litrskim turbobencinarjem s 132 kilovati in dvema elektromotorjema s skupno močjo 80 kilovatov – skupna moč sistema je 165 kilovatov oziroma 225 konjskih moči – v povprečju porabi le 1,3 litre bencina na sto kilometrov, doseg na elektriko pa je 54 oziroma 52 kilometrov (SW). Oba 508 imata 11,8-kilovatno baterijo, ki jo je mogoče na domači polnilnici z močjo 6,6 kilovata napolniti v uri in 45 minutah.
Peugeot je nova priključna hibrida po skupnih stroških lastništva primerjal z osnovnim dizelskim strojev v 508 BlueHDI 130 EAT8. Tega poganja 1,5-litrski turbodizel s 96 kilovati, dodatno je opremljen z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, poraba limuzine 508 je 3,8 litra na sto kilometrov, izpusti pa dosežejo 99 gramov ogljikovega dioksida na sto kilometrov.
Ob predpostavki, da fizična oseba 50 odstotkov voženj z novim hibridom 508 prevozi na hibridni način, preostalih 50 odstotkov pa delujeta zgolj električna motorja, je točka preloma pri 15 tisoč kilometrih na leto.
Ob službeni uporabi so pri Peugeotu upoštevali, da bodo vozniki 65 odstotkov poti prevozili v hibridnem načinu, le 35 odstotkov pa v popolnoma električnem. To razmerje so določili zaradi dejstva, da bodo službeni peugeoti 508 pogosto v uporabi tudi med službenim časom, torej bo manj možnosti za polnjenje baterij. Število prevoženih kilometrov pa bo večje. V tem primeru je točka preloma oziroma stroškovna izenačitev z dizelskim motorjem postavljena višje, na 30 tisoč kilometrov na leto.
Porabe v hibridnem načinu ter tarif elektrike kot osnovo za izračun, Francozi sicer niso razkrili. Izračune primerjave stroškov so ob tem pripravili s pomočjo tovarniških podatkov o porabi, zato so tudi ti le teoretični.
Nova 508 hybrid v limuzinski in SW-različici Peugeot sicer že prodaja v Franciji, v drugih državah EU ga bo ponudil do konca leta. Za zdaj so znane le cene v Franciji, kjer najcenejši hibridni peugeot 508 1.6i 180 Hybrid 225 PureTech e-EAT8 allure stane 44.550 evrov, najdražji 508 1.6i 180 Hybrid 225 PureTech e-EAT8 GT pa 51.250 evrov.