Avto

Volkswagen T6.1: času prilagojena tovorno-potniška klasika

Oblikovno skromno osvežen, tehnično pa kar konkretno. Volkswagen T6.1 je veliko pridobil in se podražil za približno tri odstotke. Osnovni furgon bo pri nas stal okoli 26 tisočakov, bogato opremljen multivan 2.0 TDI DSG pa 45 tisočakov.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

08.09.2019 20:40
Čas branja: 4 min

Volkswagen transporter, ne glede na izvedbo, je prava nemška klasika. To velja za obliko in mere, ki se skoraj ne spreminjajo. Nikakor pa ne za vsebino. Preizkusili smo zadnjo različico z imenom T6.1. Kaj ponuja in kaj jo druži z osebnimi avti?

Volkswagen je v programu gospodarskih vozil morda še bolj praktičen in predvidljiv kot pri osebnih. Model transporter, osrednji dostavnik te znamke, je prava ikona, ki se spreminja še počasneje kot golf ali passat. Ikona zato, ker je v zadnjih 70 letih prepričal več kot 12 milijonov kupcev, medtem navdušil obrtnike, popotnike, hipije, poslovneže in številne druge vrste kupcev. Danes je volkswagen T6 oziroma T6.1, ki oznanja zadnjo prenovo, nekakšen sinonim kakovostnega in naprednega kombija ter velja kot protiutež cenejšim fiatom, citroënom, peugeotom, tudi fordom.

Volkswagen je praktičen tudi pri prenovah. Vselej zajame celotno ponudbo določenega modela. Zato spremembe T6.1 veljajo za transporterja furgona ali za prevoz potnikov, šasijo z enojno ali dvojno kabino in multivana. Zunaj boste pri vseh opazili nove klasične (žarnice H7 namesto H4) ali LED-luči in kromirano letev, ki sega skoraj do sredine spodnjega roba luči.

Največ sprememb v imenitni kabini

Prave razlike pa so opazne v kabini, kjer so vse različice dobile popolnoma novo armaturno ploščo, odeto v imenitnejšo plastiko. Poleg tega pa še prijetno majhen večfunkcijski volan, nove klasične ali digitalne merilnike diagonale 10,2 palca ter še proti vozniku obrnjen osem- ali 9,2-palčni zaslon na dotik s povezljivostjo s spletom, ki je pripravno blizu prstom voznika ali sopotnika. Funkcijam je obenem mogoče ukazovati tudi glasovno, umetno inteligenco pa sproži poziv »Hey, Volkswagen!«.

Večji predali, brezžično polnjenje

Še posebej v multivanu je občutek za volanom odličen, skoraj premijski. V preprostejših kombijih T6.1 je bolj enostaven, a še vedno prijeten in se dviga nad povprečje konkurence. Potniki bodo veseli novih držal za pločevinke pri prednjih stebričkih, predal za telefon je večji, saj so vse večji tudi telefoni. Za doplačilo pa si lahko omislite tudi brezžično polnjenje.

Do 20 asistenčnih sistemov

Novinec v korak s časom vozi tudi z asistenčnimi sistemi, skupaj jih je lahko kar 20. Večinoma pa so znani iz še svežega crafterja. Dobil je, denimo, nov elektromehanski volanski mehanizem, parkirnega pomočnika za pomoč pri parkiranju tudi s prikolico, sistem za pomoč pri bočnem vetru … Sistem za nastavljanje vzmetenja DCC je zmogljivejši in ponuja vidnejše spremembe med posameznimi programi. Motorji, vsi dvolitrski TDI, pa so čistejši in v vožnji bolj tihi. Moč sega od 66 do 146 kilovatov oziroma od 90 do 199 konjskih moči. Povezani pa so z ročnim ali dvosklopčnim samodejnim menjalnikom.

Za transporter 26, za bogat multivan 45 tisočakov

Boljša vsebina prinaša tudi za približno tri odstotke višje cene volkswagna T6.1. To pomeni, da bo transporter furgon v Sloveniji stal okoli 26 tisoč evrov z davkom oziroma 21 tisoč brez davka. Cena multivana v Nemčiji je slabih 37 tisočakov. V Sloveniji še ni znana, bo pa distributer pripravil poseben paket pri tem modelu – s samodejnim menjalnikom in bogato dodatno opremo ga bo ponudil za 45 tisoč evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti
Avto
AvtoMiloš Milač Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti 5

Volkswagen je lani prodal 422 tisoč električnih avtov in priključnih hibridov, v zahodni Evropi so ti pomenili kar 11 odstotkov prodaje, v Sloveniji pa je z električnimi presegel 50-odstotni delež

FINANCE
Avto
Ad hoc objava iz Volkswagna: družba je v zadnjem četrtletju lani dobavila več avtov kot v tretjem
Avto
AvtoAlbina Kenda Ad hoc objava iz Volkswagna: družba je v zadnjem četrtletju lani dobavila več avtov kot v tretjem

Pri Volkswagnu pričakujejo, da bo letos tranzicijsko leto. Trenutno pa jim velik izziv pomeni pomanjkanje polprevodnikov

FINANCE
PMM
Volkswagen presenetil analitike in si prislužil le dobrih 100 milijonov evrov okoljske kazni
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Volkswagen presenetil analitike in si prislužil le dobrih 100 milijonov evrov okoljske kazni 2

Nemški Vokswagen je lani izpuste ogljikovega dioksida zmanjšal za 20 odstotkov, na le 99,8 grama; s pomočjo legalnih trikov je cilj 95 gramov ogljikovega dioksida na kilometer zgrešil le za pol grama

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
PMM
Volkswagen ID.4 je svetovni avto leta 2021
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Volkswagen ID.4 je svetovni avto leta 2021

V finalu izbora Svetovni avto leta 2021 je krono najboljšega odnesel električni volkswagen ID.4. Na prvo mesto smo ga postavili tudi na Financah.

FINANCE
PMM
Elektrika pomaga, Volkswagnova delnica trese borze (skoraj) kot Teslina
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBorut Hočevar Elektrika pomaga, Volkswagnova delnica trese borze (skoraj) kot Teslina

»Naj začnem z očitnim: e-mobilnost je zmagala,« je v ponedeljek rekel Volkswagnov šef Herbert Diess in delnica VW je poletela, kot da bi bila Teslina.

FINANCE
PMM
(video) VW razvija robota, ki bo sam polnil e-avte
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBorut Hočevar (video) VW razvija robota, ki bo sam polnil e-avte 5

Koncept povsem avtonomnega robota za polnjenje električnih vozil je namenjen polnjenju v garažnih hišah in drugih parkiriščih z omejenim dostopom.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.