Uroš je te dni spoznaval novo zverino iz Porschejeve družine – cayenne coupe. Regijska predstavitev je potekala v naših krajih, v Sloveniji. Na cestah, ki so daleč stran od običajnih poti, je okusil strast, adrenalin in tehnično odličnost coupeja, ki je SUV in SUV, ki je težko bolj športen, obenem pa še vedno imeniten, udoben in celo uporaben. Še posebej v različici turbo s 404 kilovati (550 konjskim močmi) pa tudi izrazito zabaven. Reportaža o, za marsikoga sanjski kombinaciji, tokrat iz slovenskih cest.
Matej pa je v Alzaciji preizkusil morda najpomembnejši Škodin avto - relativno majhen SUV kamiq. Relativno zato, ker je novi kamiq dolg 4,24 metra s čimer presega bratranca T-cross in arona ter se ob bok postavlja T-rocu, a je od njega prostornejši in cenejši. Prostorsko/cenovna kombinacija, ki v teoriji spominja na yetija. Je kamiq morda pravi naslednik uspešnega SUV potniškega dostavnika, karoq brez dvoma ni!
Slovo od enega največjih mož avtomobilizma 20. stoletja. Nekdanji prvi mož Volkswagna, eden od večjih lastnikov in vsekakor človek, ki je močno vplival na avtomobilsko industrijo, Ferdinand Piech, je umrl v 82. letu starosti. Kaj je dosegel kleni Piech, kakšna je njegova zapuščina in kateri sanjski avtomobili danes živijo zgolj zaradi njega?
Zakaj dostavniki sodijo v drug svet kot osebni avti? Kakšne so razlike med osebnimi in dostavnimi vozili, kateri miti zanje veljajo in kateri ne ter česa se tudi profesionalni vozniki še lahko naučijo? Znanje obvladovanja dostavnikov, polno naloženih in praznih, veščine varčne, spretnostne vožnje in drugih posebnosti boste lahko izbrani preizkusili v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem. Sredi septembra bo namreč asfalt poligona napolnilo kar 30 oplovih dostavnih vozil combo, vivaro in movano, čakajoč na res zahtevne preizkušnje.
Pustolovščina z »na pol« jeepom. Matej se je tokrat poigral z jeepom renegadom gnanim le prek prednjih koles. Z njim se je podal na pustolovščino v kar zahtevne terenske razmere in jo kljub slabemu oprijemu zaključil zadovoljen. “Na pol Jeep” ne razočara, le pričakovanja je treba spustiti in obrzdati pustolovsko žilico,« je zaključil.
Elon Musk je tvitnil »Slovenija!« In kaj se je zgodilo? Teslina spletna stran je v konfigurator za naročanje dodala Slovenijo. Torej nekakšen virtualni salon, pravega ne bo. Najbrž nikoli. Dobili smo tudi slovenske cene, sicer brez slovenskih davkov in s prihranki, ki jih je Tesla kar vključila v ceno, čeprav so zgolj fiktivni. Smo pa cene izračunali mi. S subvencijami Eko sklada in brez. Takrat, ko bodo Tesle uradno zapeljale tudi k nam, jih morda ne bo več. Ali pa bodo manjše.
Na Marjini in Ksenijini poletni finančni šoli sem najstnike tudi tokrat »strašil« s stroški nakupa in vzdrževanja avtomobila. In to skromnega, clia letnika 2012 za pet tisočakov. Nastala je zanimiva debata. Kako so dijaki reagirali, poznajo stroške z avtom, si ga sploh želijo, kako se ali se mislijo premikati po prestolnici in izven nje, kaj menijo o električni avtih…?
p(Toyota#Toyota) prevzela pet odstotkov Suzukija, ta pa drobec Toyote. Japonska proizvajalca avtomobilov sta sklenila kapitalsko povezavo z izmenjavo oziroma odkupom deležov obeh podjetij. Suzuki bo z vložkom 409 milijonov evrov postal lastnik 0,2 odstotka delnice Toyote. Ta bo v Suzuki vložila še enkrat večji znesek, 819 milijonov evrov, za ta denar pa bo dobila precej vidnejši petodstotni delež Suzukija.
Si Volkswagen ogleduje Teslo? Eden glavnih Volkswagnovih tekmecev na področju električne mobilnosti je ameriška Tesla. Da bi se lažje spoprijeli s tem, želi prvi mož družbe Diess pridobiti lastniški delež v ameriški družbi. Z vstopom v lastniško sestavo naj bi Volkswagen pridobil vpogled v Teslino programsko opremo in tehnologijo baterij.
»Bencin in dizel se bosta najverjetneje pocenila,« je v nedeljo napovedal Jure Ugovšek. Predvidevanja so le delno držala. Kakšne so nove cene glavnih fosilnih energentov ali pa so preprosto ostale stare?
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.