Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Nafta se je v minulem tednu dni podražila za 6,7 odstotka, kar je najvišji skok od letošnjega januarja
Krepki italijan z mnogo talenti Krepki italijan z mnogo talenti Robusten in vzdržljiv fullback je Fiatov odgovor na potrebe profesionalcev, prostoren, prilagodljiv in zmogljiv pa bo zadovoljil tudi pričakovanja običajnih uporabnikov pri njihovih vsakodnevnih opravkih, izletih v neznano in zabavi.
Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Mercedes nove dobe nas je na prvih kilometrih prepričal s tišino in eksplozivnimi pospeški, kar bo razveselilo večino, saj kljub drugačnem pogonu ostaja mercedes
Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Mazda3 je avtomobil, ki lovi poglede ter popiha na dušo zahtevnejšim voznikom, na račun atraktivne oblike in športnosti pa je izgubila nekaj družinske note.

Slovo od enega največjih mož avtomobilizma 20. stoletja

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avto   dodaj
avtomobilska...   dodaj
Ferdinand Piech dodaj
Porsche dodaj
Ferdinand Porsche dodaj
 
Čas branja: 2 min
27.08.2019  01:03
Nekdanji prvi mož Volkswagna, eden od večjih lastnikov in vsekakor človek, ki je močno vplival na avtomobilsko industrijo, Ferdinand Piech, je umrl v 82. letu starosti.
Slovo od enega največjih mož avtomobilizma 20. stoletja
Ferdinand Piech je bil vnuk ustanovitelja Porscheja Ferdinanda Porscheja, ter predsednik uprave skupine Volkswagen med letoma 1993 in 2002.

Obveščaj me o novih člankih:  

V nedeljo zvečer se je zgrudil v restavraciji v Rosenheimu. Umrl pa je kmalu zatem v bližnji bolnišnici. Za seboj je pustil izjemen vpliv na avtomobilsko industrijo.

Ferdinand Piech je bil vnuk ustanovitelja Porscheja, Ferdinanda Porscheja, predsednik uprave skupine Volkswagen med letoma 1993 in 2002, nato pa se je zaradi dosežene starostne meje 65 let upokojil oziroma presedel na čelo nadzornega sveta skupine Volkswagen.

Izjemen poslovnež

V času vodenja skupine Volkswagen, med letoma 1993 in 2002, je nemškega proizvajalca potegnil iz globokih izgub in ga v svojem mandatu spremenil v dobičkonosnega velikana.

Vztrajal je skoraj do konca

Na čelu nadzornega sveta je vztrajal do svojega 78. leta, pred štirimi leti je po sporu s takratnim predsednikom uprave Volkswagna Martinom Winterkornom odstopil (dobre štiri mesece zatem je izbruhnila afera Dieselgate). Leta 2017 pa se je s prodajo 14,7-odstotnega deleža v holdingu Porsche SE (večinskega lastnika skupine Volkswagen), vrednega prek milijarde evrov, dokončno poslovil od Volkswagna.

Človek velikih idej, bencinski romantik

Piech je bil znan kot izjemen inženir, človek velikih idej, idejni oče slovitega porscheja 917, bugattija veyrona kot najmočnejšega serijskega avta na svetu in na drugi strani volkswagna XL1 – najvarčnejšega serijskega avtomobila z atmosferskim motorjem.

V ekstreme kljub poslovnemu polomu

Piech je bil tudi ekstremist in zbiratelj, Volkswagnovo bogastvo je zapravljal za znamke, ki nikoli niso prinesle zaslužka, največji polom med njimi pomeni Bugatti, ki je z vsakim izdelanim avtom prinesel 3,5 milijona evrov izgube. Piechova ideja je tudi luksuzni volkswagen phaeton, s katerim se je po nepotrebnem postavil ob bok sestrskemu audiju A8 in, razen na Kitajskem, prodajno pogorel.

Zbiratelj avtov, celo znamk avtov

Piech je v skupino pripeljal še kup zvenečih imen, denimo Bugatti, Bentley, Lamborghini in Ducati, ki niso bila toliko povezana s poslom, prej z ugledom, zbirateljstvom najvišje in najdražje vrste.

Spor z Winterkornom, konec za oba

V očeh javnosti je sicer veljal zelo uglednega, strogega in uspešnega menedžerja ter se pogosto in vselej uspešno upiral odločitvam šefov 12 znamk skupine Volkswagen. Spodletelo mu je le leta 2015 v sporu z Winterkornom, ki se je kmalu zatem soočil z afero Dieselgate in njenimi posledicami.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice SUV dveh skrajnosti, najstniki o avtih in Tesla v Sloveniji

V tem tednu smo spoznali izjemni porsche cayenne coupe, prostorno in uporabno škodo kamiq ter preverili ali je prednji gnani jeep pravi...

AVTO
Posel
Posel Konec srbskih sanj, Volkswagnovo tovarno bodo dobili Turki 10

Nova Volkswagnova tovarna, izdelovala bo škodo karoq in seata ateco, bo leta 2022 zrasla v turškem Izmirju.

AVTO
Novice
Novice Stiska avtoindustrije v svetu, polom v Turčiji in Luki Koper ter nova zmaga čarovnika Tavaresa 1

Avgust brez zatišja, ampak z veliko, večinoma slabimi novicami. Avtoposel se ohlaja, poročajo največji dobavitelji avtoindustriji,...

AVTO
Novice
Novice Nevihta tokrat v Mercedes-Benzu, upad trga ter soočenje elektrike in vodika

Minuli teden je grmelo v BMW, ta teden pa v Mercedes-Benzu. Tudi na lokalni ravni, saj naj bi bil ljubljanski Autocommerce tik pred prodajo...

AVTO
Novice
Novice Poletna nevihta v BMW, slovaška avtoindustrija in resnica o Magni v Hočah

Medtem ko v senci ob morju že marsikdo srka caipiringo, laško ali karlovačko pivo ali pa malvazijo s pljunkom "kisle", nevihte...

AVTO
PAL
PAL To so zmagovalci izbora Poslovni avto leta 2019!

Zmagovalci PAL 2019: ford focus, toyota corolla hybrid, peugeot 508, audi A6/A7 in BMW X5 ter avtomobilska inovacija leta 2019:...

AVTO
Novice
Novice Nov udarec brexita, globoki padci avtomobilistov in nove cene goriv 4

Večinoma negativen teden prinaša nove resnice otoške avtomobilske industrije, ki je v vse večjem primežu brexita. Slabe volje so tudi...

AVTO
Novice
Novice Zvezde Frankfurta, novi okoljski pritiski na cene avtov in mobilnost kot suženjstvo 4

Razburljiv avtomobilski teden poln pozitivnih in negativnih novic, privlačnih klasičnih in električnih novosti salona v Frankfurtu in...