Ferrari je predstavil nov najmočnejši model v ponudbi SF90 stradale in z njim uvedel nekaj tehničnih rešitev, ki za to znamko do zdaj niso bile značilne. Novinca ženeta elektrika in bencin, prvič ima vgrajen štirikolesni pogon. Obenem je najhitrejši ferrari do zdaj.Ferrarijev novinec SF90 stradale je novi model z vrha ponudbe italijanske znamke superšportnih avtomobilov.
Pri njem so se inženirji še posebej potrudili in uvedli tudi nekatere spremembe, do zdaj neznačilne za Ferrari. SF90 je namreč prvi avto te znamke, ki ima poleg bencinskega še električni pogon, oba skupaj pa sestavljata sklop priključnega hibrida s sistemsko močjo 736 kilovatov oziroma 1.001 konjsko moč.
Dodelan V8 in trije elektromotorji
Inženirji so tokrat namesto motorja V12 pred zadnjo premo namestili osemvaljni motor, znan iz modela F8 tributo. Za vgradnjo v model z vrha ponudbe so ga temeljito dodelali, stroj ima med drugim povsem spremenjene izgorevalni del, elektroniko in še kaj. Zgolj bencinske moči štirilitrskega biturbo osemvaljnika ponujajo 574 kilovatov oziroma 780 konjskih moči.
Pri pogonu mu pomagajo trije električni motorji s skupno močjo 159 kilovatov oziroma 217 konjskih moči. Ti energijo črpajo iz razmeroma skromne baterije zmogljivosti 7,9 kilovatne ure, ki omogoča 25 električnih kilometrov in največjo hitrost 135 kilometrov na uro, ko delujejo le elektromotorji. Vsa razpoložljiva moč prek tisoč konjev je tako na voljo le, ko je v bateriji dovolj energije.
Hitrejši od brata brez električne pomoči
Takrat SF90 stradale do stotice pospeši v 2,5 sekunde, kar je štiri desetinke hitreje kot manjši F8 tributo. Testno progo v Fioranu pa je prevozil v minuti in 19 sekund, tri sekunde hitreje od šibkejšega brata. Največja hitrost SF90 stradale je 340 kilometrov na uro. Pri Ferrariju poudarjajo, da je električni motor namenjen predvsem mestni vožnji, kjer so oziroma bodo izpusti čedalje bolj nezaželeni. Preklop na elektriko bo ugasnil tudi prediren zvok ferrarijevega bencinskega motorja.
Breme hibridnega sklopa
Masa novinca se je zaradi hibridnega sklopa – baterije in motorjev – povečala za 270 kilogramov, na še vedno zgledno skromnih 1.600 kilogramov. Uvedba nove tehnologije je zahtevala kopico tehničnih prilagoditev, denimo vgradnjo sistema brake by wire oziroma zavore brez fizične povezave med pedalom in zavorami, ki omogočajo enakomerno razdelitev zavorne moči med oba sklopa in rekuperacijo energije, potrebne za polnjenje baterije. Vgradnja električnih motorjev je prinesla tudi štirikolesni pogon, prvi pri tej znamki.
En električni motor je nameščen v zadnjem delu, med bencinskim motorjem in osemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, druga dva pa v prednjem delu in poganjata prednja kolesa. Oblikovna in tehnična umetnina je na voljo za 430 tisoč evrov, oplemenitenih z davki v posamezni državi. V Sloveniji bi SF90 stradale stal 755 tisoč evrov.