Nemški avtomobilski velikan Daimler načrtuje širjenje proizvodnje tovornjakov znamke Mercedes-Benz na Kitajsko s prenovo tovarne lokalnega skupnega podjetja, razkriva Reuters. S tem bodo poglobili zavezništvo s kitajskim proizvajalcem tovornih vozil Beiqi Foton. Minuli mesec je njena matična družba BAIC prevzela petodstotni lastniški delež v Daimlerju. Širjenje partnerstva naj bi načrtovali že dalj časa in ni povezano z lastniškim vstopom Kitajcev, še pišejo. Lokalna proizvodnja tovornjakov je bila načrtovana že pred leti, je zatrdil neimenovani vir.
Leta 2016 je nemški medij poročal o Daimlerjevih načrtih, da bi Mercedesov tovornjak actros izdelovali na Kitajskem še do konca desetletja. Na Kitajskem, kjer trenutno izdelujejo tovornjake skupnega podjetja znamke Auman trucks, naj bi po načrtih dodali proizvodno linijo tovornjaka actros.
V skupnem podjetju želijo prenoviti obrat številka tri, kjer bodo letno izdelali 60 tisoč tovornjakov, in povečati zmogljivost drugega obrata s 60 na sto tisoč. Vrednost naložbe ni znana. Tovarna številka tri naj bi izdelovala actrosa in tovornjake auman.
Z lokalno proizvodnjo do nižje cene
Vsi tovornjaki znamke Mercedes-Benz, ki se trenutno prodajajo na Kitajskem, so uvoženi in zato cenovno precej dražji od tovornjakov auman, ki so narejeni na Kitajskem. Skupno podjetje za tovornjake, ustanovljeno leta 2012, je lani na Kitajskem prodalo nekaj več kot sto tisoč primerkov. Daimler si prizadeva za nadaljnji razvoj tovornjakov z družbo Futon, vendar je ovira pomanjkanje zanesljive dobavne verige na Kitajskem.
Kitajski trg težkih tovornjakov je letos posloval bolje od celotnega avtomobilskega trga, zahvaljujoč vse večjemu elektronskemu poslovanju ter izboljšani prometni in logistični infrastrukturi.