Audi v evropsko zasedbo dodaja križanca, ki temelji na modelu A1 sportback. Dobre štiri metre dolg A1 citycarver ponuja pet centimetrov večjo oddaljenost od tal, kar olajša vstop in izboljša preglednost. Vzmetenje je višje za 3,5 centimetra, centimeter in pol pa dodajo večja kolesa, ki so v osnovi 16-palčna. V Ingolstadtu pravijo, da bo dober za mestno vožnjo, podeželske ceste, avtoceste in na rahlo zahtevnejšem terenu.
Z malenkostnimi oblikovalskimi dotiki izžareva terenski duh. Osemkotna maska, zaščita podvozja in bolj mišičasti blatniki spominjajo na večje Audijeve modele z oznako Q. Z vožnjo po brezpotjih vendarle ne boste smeli pretiravati, saj je, kot kaže, citycarverja na voljo le s pogonom na prednji kolesni par. Mreža hladilnika v slogu medenega satovja je pobarvana v mat črni. Od nižjega A1 sportbacka ga boste razlikovali po dveh režah pod motornim pokrovom in nad masko, kjer so sicer tri. Barva strehe je lahko v kontrastni matirani črni ali sivi barvi.
Del standardne opreme so LED-žarometi z dinamičnimi smerniki zadaj. Kupci bodo dobili še strešni spojler S-line in kolesa velikosti najmanj 16 palcev. Med pomagali so prilagodljiv tempomat, Audi Park Assist, ki pri parkiranju samodejno vrti volan ob pomoči senzorjev, ter opozorilnik za zapustitev voznega pasu od hitrosti 65 kilometrov na uro, ki pomaga, da vozilo ostane na svojem voznem pasu. Sistem Audi Pre Sense Front z radarjem v sprednjem delu nadzoruje območje pred vozilom ter voznika z optičnimi in zvočnimi signali opozori na morebitno nevarno situacijo.
Že osnovni A1 citycarver bo serijsko opremljen s popolnoma digitalnim kombiniranim instrumentom z visokoločljivostnim 10,25-palčnim zaslonom. Kupci lahko izbirajo med vstavki na zračnikih, sredinski konzoli in na vratih v kovinskem, bakrenem, oranžnem ali srebrnem sijaju. Zračniki, sredinski zaslon ter digitalni merilniki se prepletajo skozi celotno širino armaturne plošče. Notranjost lahko ob osnovni dodatno nadgradite v stopnjo opreme advanced, design selection in S-line.
Trenutno o motorni paleti ne pišejo, najverjetneje pa bo na voljo s podobno motorno zasedbo kot A1 sportback. To pomeni litrski, 1,4-litrski in dvolitrski bencinski motor TFSI z razponom moči od 70 do 147 kilovatov. Naročila za Audijevega klesarja mestnih cest začnejo zbirati avgusta, v evropske prodajne salone pa bo pripeljal jeseni.
Foto: Audi