Tektonski premiki pri Ferrariju: elektrika in štirikolesni pogon Tektonski premiki pri Ferrariju: elektrika in štirikolesni pogon Bencinski in trije električni motorji, skupaj prek tisoč konjev, sicer skromen doseg 25 kilometrov in prvič tudi štirikolesni pogon najnovejšega ferrarija SF90 stradale
Avto za množice in tehnika za množice Avto za množice in tehnika za množice Nissan v jeseni druge generacije qashqaia spreminja po drobcih; najbolje prodajani kompaktni SUV v Evropi in pri nas je tako dobil klasičen, a dostopen sistem za polsamodejno vožnjo ter zelo dober 1,3-litrski bencinski turbo
Skrivnostni nakup: vlada za vsak oklepni mercedes odštela 816.543 evrov Skrivnostni nakup: vlada za vsak oklepni mercedes odštela 816.543 evrov Vlada je potihem kupila štiri oklepne avtomobile, izstopata predvsem mercedesa, ki sta po javno dostopnih podatkih stala 816.543 evrov. Za štiri oklepne avte pa prek dva milijona evrov. O avtomobilih sicer ne želijo povedati nič, čeprav so vsi podatki o njih javno dostopni.
Najdražji avtomobili Slovencev v letu 2018 Najdražji avtomobili Slovencev v letu 2018 S katerimi jeklenimi igračami so si življenje letos začinili premožni Slovenci? (posodobljena lestvica)
Daimler proizvodnjo tovornjakov širi na Kitajsko Daimler proizvodnjo tovornjakov širi na Kitajsko Na Kitajskem želijo izdelovati Mercedesov tovornjak actros in z lokalno proizvodnjo znižati njegovo ceno.

Ulični audi s terenskim slogom

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Audi dodaj
A1 dodaj
 
Čas branja: 2 min
31.07.2019  21:15
Najmanjši audi je dobil terenska oblačila, rahlo privzdignjeno podvozje ter posebno ime. Audi A1 citycarver na trg prihaja jeseni.
Ulični audi s terenskim slogom

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Audi dodaj
A1 dodaj

Audi v evropsko zasedbo dodaja križanca, ki temelji na modelu A1 sportback. Dobre štiri metre dolg A1 citycarver ponuja pet centimetrov večjo oddaljenost od tal, kar olajša vstop in izboljša preglednost. Vzmetenje je višje za 3,5 centimetra, centimeter in pol pa dodajo večja kolesa, ki so v osnovi 16-palčna. V Ingolstadtu pravijo, da bo dober za mestno vožnjo, podeželske ceste, avtoceste in na rahlo zahtevnejšem terenu.

Z malenkostnimi oblikovalskimi dotiki izžareva terenski duh. Osemkotna maska, zaščita podvozja in bolj mišičasti blatniki spominjajo na večje Audijeve modele z oznako Q. Z vožnjo po brezpotjih vendarle ne boste smeli pretiravati, saj je, kot kaže, citycarverja na voljo le s pogonom na prednji kolesni par. Mreža hladilnika v slogu medenega satovja je pobarvana v mat črni. Od nižjega A1 sportbacka ga boste razlikovali po dveh režah pod motornim pokrovom in nad masko, kjer so sicer tri. Barva strehe je lahko v kontrastni matirani črni ali sivi barvi.

Del standardne opreme so LED-žarometi z dinamičnimi smerniki zadaj. Kupci bodo dobili še strešni spojler S-line in kolesa velikosti najmanj 16 palcev. Med pomagali so prilagodljiv tempomat, Audi Park Assist, ki pri parkiranju samodejno vrti volan ob pomoči senzorjev, ter opozorilnik za zapustitev voznega pasu od hitrosti 65 kilometrov na uro, ki pomaga, da vozilo ostane na svojem voznem pasu. Sistem Audi Pre Sense Front z radarjem v sprednjem delu nadzoruje območje pred vozilom ter voznika z optičnimi in zvočnimi signali opozori na morebitno nevarno situacijo.

Že osnovni A1 citycarver bo serijsko opremljen s popolnoma digitalnim kombiniranim instrumentom z visokoločljivostnim 10,25-palčnim zaslonom. Kupci lahko izbirajo med vstavki na zračnikih, sredinski konzoli in na vratih v kovinskem, bakrenem, oranžnem ali srebrnem sijaju. Zračniki, sredinski zaslon ter digitalni merilniki se prepletajo skozi celotno širino armaturne plošče. Notranjost lahko ob osnovni dodatno nadgradite v stopnjo opreme advanced, design selection in S-line.

Trenutno o motorni paleti ne pišejo, najverjetneje pa bo na voljo s podobno motorno zasedbo kot A1 sportback. To pomeni litrski, 1,4-litrski in dvolitrski bencinski motor TFSI z razponom moči od 70 do 147 kilovatov. Naročila za Audijevega klesarja mestnih cest začnejo zbirati avgusta, v evropske prodajne salone pa bo pripeljal jeseni.

Foto: Audi


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Veliko Audija v majhni embalaži 3

Audi A1 sportback 30 TFSI s-line je po merah najmanjši v družini, a z ostrim videzom, dinamičnim značajem, športno ukrojeno kabino,...

AVTO
Novosti
Novosti Odmerek popra in soli za Audijev Q3 1

Padajoča streha je najbolj dramatična oblikovna sprememba audija Q3 sportback, a še več sprememb novega Q3 sportback razlikujejo od...

FINANCE
Članki
Članki Anketa med globalnimi direktorji: Ali bomo agilni ali pa bomo zaostali in propadli

Agilnost je nova poslovna valuta, trdita dve tretjini od 1.300 direktorjev iz 11 največjih svetovnih gospodarstev v raziskavi Global CEO...

FINANCE
Članki
Članki Bo EU denarno nagrajevala evrske članice za izvedbo strukturnih reform? 5

Ločenega evrskega proračuna ne bo, že dlje časa pa je v pripravi poseben instrument, ki naj bi – tak je cilj – pripomogel k večji...

FINANCE
Članki
Članki Trgi pričakujejo, da bo ameriška centralna banka Fed v sredo znižala obrestno mero

Večina analitikov ocenjuje, da se bodo pri Fedu odločili za obrestni rez v višini 0,25 odstotne točke. Četudi bi bil majhen, pa bo po...

FINANCE
Članki
Članki Cena za predčasne volitve v Italiji bi lahko bil višji DDV 4

V Italiji mrzlično preigravajo scenarije, ki bi lahko sledili morebitnemu izglasovanju nezaupnice vladi premiera Conteja, k čemur je...

FINANCE
Članki
Članki 3 stvari, ki jih morate vedeti o najnovejših napovedih Banke Slovenije 1

V svežih napovedih za Slovenijo pri Banki Slovenije predvidevajo, da bo tako letos kot prihodnje leto rast BDP poganjala domača poraba