Prvi preizkus audija e-trona na slovenskih cestah. E-tron je prvi popolnoma električni audi v obliki razkošnega terenca skoraj pet metrov dolžine, cene 83.700 evrov oziroma prek sto tisočakov, z dodatno opremo, zmogljivima motorjema z več kot 400 konji, baterijo zmogljivosti 95 kilovatnih ur, nenavadnimi virtualnimi ogledali s kamero … Kakšna je bila moja izkušnja z e-tronom na slovenskih cestah?
To je novi avto corvette C8 stingray, ameriški mišičnjak osme generacije. Prvič s sredinsko nameščenim motorjem pred zadnjo premo, s skoraj 500 konji, kar neverjetnimi pospeški glede na moč in maso ter vnovič sanjsko ameriško, ne pa tako sanjsko evropsko oziroma slovensko ceno.
V lastniško sestavo nemškega Daimlerja je tudi uradno vstopil nov kitajski avtomobilski igralec. Eden največjih proizvajalcev električnih vozil – kitajski BAIC – je prevzel petodstotni lastniški delež.
Gorazd je v živo preveril, kako deluje aplikacija Vigo, ki prek elektronskega sledilnika varuje motocikel pred tatvino. Zasnoval jo je slovenski startup.
Tesla v zadnjem poročilu spet sporoča o velikih nihanjih. Prodaja je bila sicer rekordna, a proizvajalec je posloval z veliko izgubo.
Uroš je že spomladi v živo videl novega Audijevega zvezdnika Q3 sportback. Zaradi embarga pa je lahko o njem pisal šele v tem tednu. Najbolj dramatična sprememba sportbacka v primerjavi s Q3 je padajoča streha, sprememb pa je sicer kar veliko. V evropske salone prihaja jeseni, septembra pa ga bomo že spoznali na prvih vožnjah.
Seatova znamka športnih vozil Cupra draži s fotografijo zadka koncepta, ki ga bodo razkrili na septembrskem avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Koncept daje vpogled v prvo električno vozilo španske znamke. Po njihovih besedah poudarja koncept visoko zmogljivo vozilo s silhueto štirivratnega križanca, pridihom športnega terenca in elegantnostjo športnega kupeja.
Peugeotov rifter kljub spremembi imena ostaja prvovrstni družinski partner, v testu Peugeotovega vozila za prosti čas ugotavlja Uroš. Pravi, da bo uresničil zahteve prostorsko še tako zahtevne mame.
Nissan pa je v začetku tedna napovedal prestrukturiranje, napovedi so bile slabe, zaprli naj bi kar 10 tisoč delovnih mest.
Resničnost pa se je kmalu pokazala kot še bolj kruta. Nissanu je v prvem trimesečju čisti dobiček upadel za 94,5 odstotka, proizvajalec pa bo opustil kar 12.500 delovnih mest.
Naš fotograf in poznavalec formule ena Jure Makovec v svoji prvi kolumni razmišlja, kaj sploh lahko ustavi Lewisa Hamiltona, da ne bi osvojil letošnjega prvenstva.
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.