Slovenska Toyota ustvarila lastni car sharing, preizkuša ga v BTC Slovenska Toyota ustvarila lastni car sharing, preizkuša ga v BTC Podjetja v BTC Cityju lahko od danes uporabljajo storitev souporabe, najamejo lahko toyote ali lexuse, cene najema od devet evrov za uro do 48 evrov za osem ur s toyoto corollo. Najdražji lexus ES300h stane 19 oziroma 110 evrov za enak najem.
Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači Mercedesov orjak, ki ubeži davčni gorjači GLE je naslednik razreda ML, ki se uvršča med začetnike premijskih športnih terencev – v najnovejši, četrti generaciji smo ga preizkusili z novim dizelskim strojem, ki nosi oznako GLE 300d; so štirje valji dovolj?
Evropa vodilna v car sharingu, posel se razvija tudi v Sloveniji Evropa vodilna v car sharingu, posel se razvija tudi v Sloveniji Danes predstavitev nove platforme souporabe vozil za podjetja v BTC Cityju, Toyota DriveMe. Preverili smo oblike in potencial souporabe v svetu in Evropi.
Fordova zmagovalna formula Fordova zmagovalna formula Test ford transit connect furgon L1220 1,5 EcoBlue 88 kW trend – dostavno vozilo leta 2019 po izboru Financ in revije Kamion & Bus.
Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Audi Q3 sportback: Znana vsebina v izstopajoči obliki Prvič smo se zapeljali z vročim audijem Q3 sportback. Kako se privlačen audi Q3 sportback primerja z običajnim?

V času vzpona električnih avtov se vodik kaže kot prijaznejša alternativa

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
električna...   dodaj
avto   dodaj
Evropska unija dodaj
Tadej Auer dodaj
Fraunhofer dodaj
 
Čas branja: 3 min
17.07.2019  21:00
Nemški inštitut za solarne energijske sisteme Fraunhofer odpira boj za najbolj trajnostni vir energije. Po raziskavi inštituta, ki zajema celotno dobo od proizvodnje, uporabe do razgradnje vozil, so avtomobili na vodik in gorivne celice do okolja bolj prijazni kot klasični električni.
V času vzpona električnih avtov se vodik kaže kot prijaznejša alternativa
Toyota mirai je prvi sodobni avto na vodik. Njena prodaja in uporaba pa je omejena predvsem na področja, kjer so črpalke z vodikovim gorivom, zato je precej redek. Po raziskavi inštituta Fraunhofer pa je avto na gorivne celice ali vodik okolju bolj prijazen kot klasičen električni avto, še posebej če upoštevamo celoten življenjski cikel od proizvodnje do razgradnje. Do uveljavitve tega energenta pa je ta hip preveč ovir, poleg tega evropske vlade podpirajo klasične električne avtomobile.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Članki
Članki Facebook v imenu umetne inteligence prisluškoval svojim uporabnikom 6

V afero prisluškovanja zvočnim posnetkom pogovorov v Facebookovi klepetalnici Messenger so se ujeli tudi uporabniki iz EU, kar so pri ...

FINANCE
Članki
Članki V Bruslju snujejo načrt za stomilijardni sklad za spodbudo evropskih šampionov 2

Pri Politicu so pridobili vpogled v obsežen nabor možnih pobud, za katere bruseljski uradniki menijo, da bi jih evropska komisija lahko...

FINANCE
Članki
Članki Več demokracije, ne kakistokracije

Evropske volitve štejejo, ker izbiramo ljudi, ki bodo soodločali o zakonodaji, ki je temelj za večinski del nacionalnih predpisov.

FINANCE
Članki
Članki Kakšna tveganja prežijo na slovenske banke 8

Banke v precej primerih ne upoštevajo priporočil Banke Slovenije glede kreditnih standardov, pravi Tomaž Košak iz Banke Slovenije....

FINANCE
Članki
Članki (kadrovski boj) Vemo, koga bi na čelu evropske komisije Slovenija, skrivnost ostaja, kdo bo res predlagan 2

Glede postopka izbire načelno ni pričakovati maratona, šprinta pa tudi ne. Voditelji članic EU so danes opravili prvo razpravo o tem,...