Tektonski premiki pri Ferrariju: elektrika in štirikolesni pogon Tektonski premiki pri Ferrariju: elektrika in štirikolesni pogon Bencinski in trije električni motorji, skupaj prek tisoč konjev, sicer skromen doseg 25 kilometrov in prvič tudi štirikolesni pogon najnovejšega ferrarija SF90 stradale
Avto za množice in tehnika za množice Avto za množice in tehnika za množice Nissan v jeseni druge generacije qashqaia spreminja po drobcih; najbolje prodajani kompaktni SUV v Evropi in pri nas je tako dobil klasičen, a dostopen sistem za polsamodejno vožnjo ter zelo dober 1,3-litrski bencinski turbo
Skrivnostni nakup: vlada za vsak oklepni mercedes odštela 816.543 evrov Skrivnostni nakup: vlada za vsak oklepni mercedes odštela 816.543 evrov Vlada je potihem kupila štiri oklepne avtomobile, izstopata predvsem mercedesa, ki sta po javno dostopnih podatkih stala 816.543 evrov. Za štiri oklepne avte pa prek dva milijona evrov. O avtomobilih sicer ne želijo povedati nič, čeprav so vsi podatki o njih javno dostopni.
Najdražji avtomobili Slovencev v letu 2018 Najdražji avtomobili Slovencev v letu 2018 S katerimi jeklenimi igračami so si življenje letos začinili premožni Slovenci? (posodobljena lestvica)
Daimler proizvodnjo tovornjakov širi na Kitajsko Daimler proizvodnjo tovornjakov širi na Kitajsko Na Kitajskem želijo izdelovati Mercedesov tovornjak actros in z lokalno proizvodnjo znižati njegovo ceno.

Električni superavto oznanja vnovični preporod Lotusa

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
električna...   dodaj
avto   dodaj
Lotus dodaj
 
Čas branja: 3 min
17.07.2019  08:37  Dopolnjeno: 17.07.2019 11:35
Nov super avto včasih super znamke Lotus. Novi evija je najmočnejši serijski električni avto na svetu. Njegova proizvodnja se začne v začetku prihodnjega leta.
Električni superavto oznanja vnovični preporod Lotusa

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
električna mobilnost   dodaj
avto   dodaj
Lotus dodaj

Angleški Lotus se, kot kaže, tokrat resno vrača med slovita imena avtomobilske industrije, saj je v tem tednu predstavil pravi serijski superavto izjemnih zmogljivosti. Nova evija ponuja kar dva tisoč konjskih moči, zmore največjo hitrost 340 kilometrov na uro, stane pa kar dva milijona evrov. Le za čakalno vrsto za enega od 130 primerkov boste odšteli približno 200 tisoč evrov.

Lotus evija je eden redkih novodobnih lotusov, ki je iz koncepta napredoval v serijski avto. Številne ideje zadnjega desetletja so namreč ostale le ideje, proizvodnje niso videle niti od daleč. Ime evija je variacija imena Eva, pomeni pa prvi pri nastanku med živimi, torej napoveduje serijski avto te nekdaj slovite angleške avtomobilske znamke. Ime koncepta type 130 pa označuje le še število izdelanih vozil. Točno 130 modelov evija bo namreč v prihodnjih letih prišlo iz angleške delavnice.

Izjemna oblika športnika z agresivnimi, a skladno tekočimi potezami se zgleduje po aeronavtični industriji. Karoserija je v celoti izdelana iz ogljikovih vlaken. Posebna je po tunelu, ki se začne na stranskih vratih in nadaljuje v močno razširjen zadek, obkrožen z rdečimi LED-sijalkami, poskrbi pa za optimalen pritisk zadnje preme na asfalt.

Šasija tehta le 129 kilogramov, skupna masa evije pa je okoli 1.680 kilogramov, od tega le baterija s 70 kilovatnimi urami zmogljivosti tehta okoli 500 kilogramov.

Položaj voznika je le 10,5 centimetra oddaljen od tal. Ta pa dobi še futuristično zasnovano kabino s skoraj štirikotnim volanom, digitalno armaturno ploščo in stikala, razvrščena na ozki sredinski konzoli, ki se vzpenja na vrh armaturne plošče.

Srce evije je pravzaprav baterija zmogljivosti 70 kilovatnih ur, nameščena za potniškim delom, prekrita pa je s pleksi steklom. Torej tam, kjer je pri superavtih navadno nameščen močan bencinski motor V8 ali V12 . Baterija, razvita v partnerstvu z Williams Advanced Engineeringom, omogoča najhitrejše polnjenje do zdaj z močjo kar 800 kW, kar pomeni popolno napolnjenost v le devetih minutah.

Tako zmogljive polnilnice sicer še ne obstajajo, zato se na 350 kW polnilnicah do 80 odstotkov napolni v le 12 minutah, v 18 minutah pa do 100 odstotkov. Doseg baterije po ciklu WLTP je 400 kilometrov. Pri izkoriščanju zmogljivosti evije je doseg seveda precej krajši. Pri Lotusu pa zagotavljajo, da baterija zmore sedem minut na dirkališču.

In še pogon, ki ga sestavljajo kar štirje elektromotorji. Skupaj z baterijo in menjalnikom pa po zagotovilih inženirjev delujejo s kar 98-odstotnim izkoristkom, kar je največja vrednost doslej. Vsak od elektromotorjev zmore 500 konjskih moči oziroma 368 kilovatov, skupaj pa poganjajo vsa štiri kolesa.

Evija do stotice pospeši v manj kot treh sekundah. Od 100 do 200 na uro v enako kratkem času, za pospešek od 200 do 300 na uro potrebuje štiri sekunde, največja hitrost pa je 340 kilometrov na uro.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Indeks PMI: stanje v nemški predelovalni industriji najslabše v zadnjih sedmih letih

Prvi rezultati julijske ankete med nemškimi predelovalnimi in storitvenimi podjetji kažejo poslabšanje, pri družbi IHS Markit so celo...

FINANCE
Članki
Članki Skupina Bilderberg: o čem je letos razpravljala svetovna elita 6

Kdo je bil letos med udeleženci srečanja, na katerem je bilo videti tudi kandidatko za predsednico evropske komisije, katere teme so bile...

FINANCE
Članki
Članki G7 svari: libra bi lahko destabilizirala svet, če ne bo regulirana 4

Vprašanje kriptovalut je naposled doseglo raven, ko se pristojni sprašujejo o razmerju korporacij proti državam, zlasti ker prve...

FINANCE
Članki
Članki Kaj bodo konec tedna skuhali šefi svetovnih centralnih bank 4

Jutri se centralni bančniki z vsega sveta za tri dni selijo na letno srečanje v Jackson Hole v ameriški zvezni državi Wyoming ... vse...

FINANCE
Članki
Članki Pričakovanja: šef ECB Draghi bo v četrtek pripravil teren za nove pošiljke poceni denarja 1

Analitiki se večinoma strinjajo: Ne gre več za vprašanje, ali bo ECB spet uvedla spodbujevalne ukrepe, temveč je zdaj vprašanje –...

FINANCE
Članki
Članki V Bruslju snujejo načrt za stomilijardni sklad za spodbudo evropskih šampionov 2

Pri Politicu so pridobili vpogled v obsežen nabor možnih pobud, za katere bruseljski uradniki menijo, da bi jih evropska komisija lahko...

FINANCE
Članki
Članki Kakšna tveganja prežijo na slovenske banke 8

Banke v precej primerih ne upoštevajo priporočil Banke Slovenije glede kreditnih standardov, pravi Tomaž Košak iz Banke Slovenije....

FINANCE
Koliko bo ministrstvo za finance popustilo pri davčnih spremembah 1

Pogajanja s socialnimi partnerji se nadaljujejo v ponedeljek, dokončnega predloga ne bo do konca avgusta