Na slovenske ceste je pred dnevi zapeljal trio stuttgartskih zvezd. Prodajni krst sta doživela najmanjša Mercedesova limuzina razreda A in osveženi GLC tako s klasičnim kot tudi kupejevskim zadkom. Medtem ko je GLC med kupci že uveljavljen, gre namreč za Mercedesov najbolj prodajani športni terenec na slovenskem trgu, limuzina razreda A svojo pot šele začenja.
Zadnji manjkajoči del limuzinske ponudbe
Gre za zadnji manjkajoči delček v Mercedesovem limuzinskem mozaiku, ki se kljub svoji majhnosti lahko pohvali z najnižjim količnikom zračnega upora ne le med mercedesi, temveč med vsemi do zdaj proizvedenimi serijskimi vozili. Nove pridobitve med kompaktnimi mercedesi se veselijo pri slovenskem zastopniku. Kompaktni mercedesi globalno sestavljajo že tretjino celotne prodaje, v Sloveniji pa je delež dvotretjinski, je pojasnil direktor Autocommercea Rasto Oderlap.
Najmanjša limuzina je sicer poskus približanja razreda A kitajskim in ameriškim kupcem, kjer so bolj zaželene limuzine. Najmanjša limuzina v primerjavi s klasičnim razredom A na zadnji klopi v predelu glave premore 16 milimetrov prostora manj, vendar se zato odkupi s 50 litrov večjim prtljažnikom. Od začetka je v ponudbi sedem bencinskih različic z razponom moči od sto do 225 kilovatov ter dizelski 180d s 85 kilovati.
Do konca leta bodo ponudbo okrepili še zmogljivejša dizelska 200d in 220d z močjo do 140 kilovatov ter priključni hibrid 250e. Prihodnje leto pa bodo ponudbo zaokrožili še z vstopnim dizlom 160d, štirikolesnim pogonom za dizelsko gnane različice ter s športnim AMG A45 S. Najmanjša limuzina prinaša tudi najnižjo vstopno ceno 27.910 evrov. V eni izmed prvih se je s slovenske predstavitve odpeljala Katarina Čas, ambasadorka znamke Mercedes-Benz.
Prenovljeni GLC od 49.150 evrov
Prenovljeni razred GLC smo preizkusili že junija. Spremembe zunanjosti so namenili svetilom, spredaj so dodali svetilno obrv spodaj, zadaj pa luči serijsko svetijo v LED-tehnologiji. V krom so oblekli obrobe oken, stresne sani in izpušne cevi. Večje spremembe se skrivajo v notranjosti. Nad sredinsko konzolo je širši prostostoječi zaslon, velikosti sedem ali 10,25 palca, pred voznikom pa so za doplačilo 12,3-palčni digitalni merilniki.
Sredinski vrteči gumb med sedežema je zamenjala sledilna ploščica, s katero se prav tako lahko upravlja zaslon. Nov je volan, na katerem so gumbi za tempomat in omejevalnik hitrosti. Serijsko je GLC opremljen z multimedijskim vmesnikom MBUX, ki mu lahko ukazujete z besedama: »Hey Mercedes!« Vsak GLC poganja štirikolesni pogon 4Matic s samodejnim menjalnikom.
Na izbiro so tri dizelske in štiri bencinske različice z močjo od 120 do 375 kilovatov. Štirivaljni bencinski motorji so opremljeni z blagim 48-voltnim hibridnim sistemom. Vstop v razred GLC pomeni različica 200d, ki v klasičnem zadku stane 49.150 evrov, kupe pa 54.540 evrov. Jeseni bodo na voljo še priključni hibrid 300e, AMG v blagi različici 43 in dizelski 400d. Slovenski zastopnik do konca leta računa, da jih bodo prodali 75, sicer pa pričakujejo letno prodajo približno 200 primerkov.