Na Kitajskem razmišljajo o ponovni klasifikaciji samopolnilnih hibridov, da bi bili v okviru pravil ugodneje obravnavani od vozil z bencinskimi in dizelskimi motorji, poroča Reuters. Kitajska ima ena najstrožjih pravil na področju izpustov vozil, saj se v mestih borijo z visokim onesnaženjem zraka.
Avtomobilski proizvajalci dobijo na Kitajskem s prodajo vozil na notranje izgorevanje negativne točke, ki jih lahko nadomestijo s prodajo baterijskih in drugih vozil na obnovljive vire. Pravila so domače in tuje avtomobilske proizvajalce prisila v milijardne naložbe za razvoj in proizvodnjo tako imenovanih vozil na nove vire energije kot so izključno električna, vozila na vodikove gorivne celice, ter priključne hibride.
Kot predvideva novi predlog zakona, bi samopolnilne hibride še vedno obravnavali kot vozila s fosilnim pogonom vendar z nižjo porabo goriva, kar bi proizvajalcev prineslo manj negativnih točk. To bi po mnenju strokovnjakov lahko vodilo več večjo zamenjavo tradicionalnih vozil s hibridi, so dejali strokovnjaki. Vodilna proizvajalca na področju hibridov sta Toyota in Honda, ki bi s takšno ureditvijo največ pridobila, saj bi jima omogočilo proizvodnjo več hibridov in manj dragih električnih vozil, še pravijo strokovnjaki.